-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Канцелярські товари та офісне приладдя
Завершена
630 645.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 153.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 153.23 UAH
Номер:
0c7873707cc34cc4a70e9be0e34236ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-07-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2024 00:00
Період моніторингу:
08.10.2024 09:44 - 29.10.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.10.2024 № 70-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1.Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Світлана ЧОРНІЙ
Додаток до наказу від 07.10.2024 № 70-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
9 UA-2023-01-17-014590-a 17.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Лілія Бондар.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення пункту 12 частини першої статті 10, частини дев’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує оприлюднити звіт про виконання договору про закупівлю та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10, частини дев’ятої статті 41 Закону в частині оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на вимогу учасника, якого не визнано переможцем процедури закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік
Виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.01.2023 №10, вимоги щодо усунення порушень за номером ID: UA-2023-01-17-014590-a.с1 від 30.01.2023, відповідь Замовника на звернення від 02.02.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.01.2023, тендерну пропозицію ТОВ "КОРВЕТ", протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 27.01.2023 №23, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.01.2023, договір про закупівлю товарів від 09.02.2023 № 35 (далі – Договір), пояснення та документи від 11.10.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до пункту X «Строк дії договору» договору про закупівлю товарів від 09.02.2023 № 35 (далі – Договір) Договір набирає чинність з дати підписання і діє до 31.12.2023, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх обов’язків.
Відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до статті 3 Бюджетного Кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Нормами частин третьої та четвертої статті 48 Бюджетного кодексу України заборонено взяття бюджетних зобов'язань без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, установлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет).
Отже, на Замовників, що укладають договори, в яких передбачається оплата за рахунок бюджетних коштів, поширюються норми Бюджетного кодексу України, зокрема щодо обмеження у часі строку дії такого договору (строку виконання замовником зобов’язань за таким договором).
При укладанні договору розпорядник (одержувач) бюджетних коштів обов'язково ураховує частину першу статті 23 Бюджетного кодексу України, оскільки згідно з частиною четвертою статті 48 Бюджетного кодексу України, зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів.
Таким чином, виконання зобов’язань за Договором у 2024 році суперечить вимогам Бюджетного Кодексу України та основній меті та принципам Закону.
Відповідно до частини дев’ятої статті 41 Закону у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник ОБОВ’ЯЗКОВО оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю.
Оскільки, з урахуванням наведеного вище, строк дії договору закінчився – Замовник в порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10, частини дев’ятої статті 41 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору.
Крім того, в ході моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено інформацію про укладення договору №3 від 02.01.2024 за результатами проведення закупівлі на 2024 рік за аналогічним предметом «Канцелярські товари та офісне приладдя» за кодом ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (номер ID: UA-2023-12-15-014584-a).
Період усунення порушень:
25.10.2024 16:11 - 08.11.2024 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2024 16:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель повідомляємо:
1) звіт про виконання договору про закупівлю товарів від 09.02.2023 № 35 оприлюднено в ході моніторингу 24.10.2024 (скан-копії підтверджувальних документів додаються);
2) з відповідними працівниками відділу публічних закупівель управління економіки виконавчого комітету міської ради та бухгалтерського відділу виконавчого комітету міської ради 28.10.2024 проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10, частини дев’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю.
Дата публікації звіту:
30.10.2024 11:10
Запити/Пояснення
Номер:
602bd807b84c49fc9faac9d53bb232d2
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
08.10.2024 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-17-014590-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до вимог пункту дванадцятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до пункту X «Строк дії договору» договору про закупівлю товарів від 09.02.2023 № 35 (далі – Договір) Договір набирає чинність з дати підписання і діє до 31.12.2023, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх обов’язків.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати інформацію щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за вказаним Договором (оборотно-сальдові відомості, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо), у тому числі, в частині здійснених розрахунків за договором (платіжні доручення тощо).
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8654e91142834695937548c3bb51cb12
Назва:
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ
Дата опублікування:
11.10.2024 15:42
Опис:
Пояснення на запит про надання
пояснень (інформації, документів)
Виконавчим комітетом Старокостянтинівської міської ради запит про надання пояснень (інформації, документів) розглянуто. На виконання вимог ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до наявних бюджетних асигнувань та визначених потреб структурних підрозділів. Документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, встановлено технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, додаються.
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://starkon.gov.ua/index.php/derzhavni-zakupivli/7135-obgruntuvannia-zakupivli-na-2023-rik-kantseliarski-tovary-ta-ofisne-pryladdia.
3. Станом на 31.12.2023 Сторони не виконали умови договору про закупівлю № 35 від 09.02.2023, тому строк його дії продовжився на 2024 рік. За даними відділу бухгалтерського обліку виконавчого комітету міської ради фактичне виконання договірних зобов’язань по цьому договору становить 293 572,64 грн (сканкопії відповідних документів додаються), загальна ж вартість договору – 404 194,76 грн.
Станом на 11.10.2024 вищезазначений договір не розірвано і залишається чинним. Після отримання інформації про виконання умов договору чи його розірвання, а також проведення Сторонами звірки взаєморозрахунків і за відсутності у них будь-яких претензій одна до одної, буде оприлюднено звіт про виконання договору у визначені законодавством строки.
Номер:
e7461306bb96409d9d9856adf0ee33a3
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
21.10.2024 17:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-17-014590-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Вами 11.10.2024 надано пояснення на запит від 08.10.2024, в якому зазначено, що станом на 31.12.2023 Сторони не виконали умови договору про закупівлю № 35 від 09.02.2023, тому строк його дії продовжився на 2024 рік.
Відповідно до статті 654 Цивільного Кодексу України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту.
Відповідно до пункту 12.2 договору про закупівлю товарів від 09.02.2023 № 35 (далі – Договір) будь-які зміни та доповнення до Договору оформляються додатковою угодою Сторін. Усі зміни та доповнення до Договору вважаються дійсними, якщо вони оформлені у письмовому вигляді та підписані сторонами.
Відповідно до пункту 12.5 Договору зміна істотних (основних)умов договору може здійснюватися за згодою Сторін у випадках, які передбачені пунктом 19 Особливостей, про що укладається відповідна додаткова угода.
Враховуючи вищевикладене, та проаналізувавши Вашу відповідь від 11.10.2024, прошу надати інформацію (документи, пояснення), яким чином строк дії Договору продовжився на 2024 рік.
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3e5e6fb83a4548b1baa533652495cfcc
Назва:
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ
Дата опублікування:
24.10.2024 17:01
Опис:
Пояснення на запит про надання
пояснень (інформації, документів)
Строк дії договору про закупівлю товарів від 09.02.2023 № 35 (далі – Договір) продовжився відповідно до пункту 10.1 Договору, в якому зазначено, що Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 грудня 2023 року включно, але в будь-якому випадку діє до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.
Щодо питання про внесення змін до Договору.
У постанові Верховного Суду в складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 31 травня 2021 року № 917/265/18 визначено, що додаткова угода є правочином, що вносить зміни до вже існуючого договору. Тобто, сторони за потреби можуть вносити зміни до діючого договору, тим самим змінюючи свої початкові домовленості. Але в пункті 10.1 Договору Сторонами у письмовій формі вже зафіксовано взаємні домовленості про те, що після 31.12.2023 Договір діє в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх обов’язків. Таким чином, потреба вносити зміни до Договору за вже досягнутими і письмово зафіксованими домовленостями в частині продовження строку його дії відсутня.