• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пелети паливні з деревини хвойних порід

Завершена

960 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 800.00 UAH
Номер: b3404719b7f64ad3963b06ec883e5d63
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-03-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.03.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.03.2023 16:08 - 30.03.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 07.03.2023 № 54 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.03.2023 № 54 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2023-01-17-014139-a 17.01.2023 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКИЙ ПАЛАЦ КУЛЬТУРИ" ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" код ЄДРПОУ 21931046 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 19 Особливостей та розбіжності в частині визначення строку дії тендерної пропозиції між тендерною документацією та формою «Тендерна пропозиція». За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922, пунктів 19, 51 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців другого, шостого підпункту 2, абзаца третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей в частині не відхилення тендерної пропозиції переможця ФОП "КУКУРУЗА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ". За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 встановлено недотримання вимоги пункту 4¹ зазначеної Постанови. За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про поставку товару від 03.02.2023 № 5 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ДНІПРОВСЬКИЙ ПАЛАЦ КУЛЬТУРИ" ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (далі Замовник) ID: UA-P-2023-01-17-004699-b на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.01.2023 із змінами (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ФОП "КУКУРУЗА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.01.2023 № 5, від 27.01.2023 № 6, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 27.01.2023, договір про поставку товару від 03.02.2023 № 5, додаткову угоду від 03.02.2023 № 1, пояснення замовника, отримані 20.03.2023 через електронну систему закупівель. За результатами проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог законодавства у сфері закупівель, а саме: - допущено розбіжність в частині визначення строку дії тендерної пропозиції між пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації (протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) та пунктом 2 форми «Тендерна пропозиція», яка є Додатком №8 до тендерної документації (протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій); - в пункті 10.2 Проекту договору про поставку товару, який є Додатком №4 до тендерної документації, Замовник визначив порядок зміни умов договору про закупівлю з посиланням на положення частини 5 статті 41 Закону №922, що не відповідає вимогам пункту 19 Особливостей. На порушення вимог пункту 51 Особливостей Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено перелік змін, які внесено до тендерної документації. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, відповідно до пункту 5 розділу «Інші документи» Додатку №1 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надання оригіналу або копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника (для юридичних осіб та фізичної особи - підприємця) або копії витягу з Єдиного державного реєстру (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців). Проте, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП "КУКУРУЗА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" відсутні копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника (для юридичних осіб та фізичної особи - підприємця) або копії витягу з Єдиного державного реєстру (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), що не відповідає вимогам пункту 5 розділу «Інші документи» Додатку №1 до тендерної документації. На порушення підпункту 2 пункту 3 розділу V тендерної документації та абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. В пункті 6 Додатку №3 «Технічні завдання» до тендерної документації Замовник визначив, що Учасник у складі пропозиції повинен надати наступні документи, зокрема, якщо Учасник не є виробником товару, він має надати сканований з оригіналу Гарантійний Лист від виробника про готовність відвантажити для потреб Замовника 80 тонн пелети з сировини з деревини хвойних порід, виготовлених у 2022-2023 році. В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП "КУКУРУЗА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" завантажено Гарантійний лист від ТОВ «САЙФЕР КРЕЙВ» (файл «Технічна специфікація.pdf» 23 січня 2023 22:09), який не містить інформації від виробника про готовність відвантажити для потреб замовника 80 тонн пелети з сировини з деревини хвойних порід, виготовлених у 2022-2023 році, що не відповідає вимогам пункту 6 Додатку №3 до тендерної документації. На порушення підпункту 2 пункту 3 розділу V тендерної документації та абзаца другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку №2 до тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 27.01.2023, проте, визначеним переможцем торгів ФОП "КУКУРУЗА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей. На порушення вимог абзаца третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП "КУКУРУЗА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" та укладено договір про поставку товару від 03.02.2023 № 5 на суму 839 120,00 гривень. Надане Замовником протягом строку проведення моніторингу пояснення (інформація) через електронну систему закупівель на запит від 15.03.2023 щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не спростувало виявлених порушень. Відповідно до вимог пункту 19 Особливостей у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 11 частини першої статті 10 Закону № 922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Додатковою угодою від 03.02.2023 №1 внесено зміни до істотних умов договору про поставку товару від 03.02.2023 №5, яку Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено 06.03.2023 разом з договором, проте, на порушення вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922 в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про поставку товару від 03.02.2023 № 5. Окрім цього, моніторингом установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/21931046/profile), Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запит Східного офісу Держаудитслужби Замовником 20.03.2023 надані пояснення, які містять інформацію про відсутність у Замовника власного веб-сайту, що свідчить про не можливість виконання та є порушенням вимоги пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Період усунення порушень: 27.03.2023 15:38 - 11.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.03.2023 15:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено шляхом розірвання договору.
Дата публікації звіту: 03.04.2023 22:23

Запити/Пояснення