-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров’яна твердолистяних порід для непромислового використання
Завершена
319 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 598.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 598.00 UAH
Номер:
14c83f73dc5342c380d91c4cb26e8d9b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-13-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2023 00:00
Період моніторингу:
14.02.2023 09:38 - 08.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2023 № 9
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.02.2023 № 9
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-01-17-012987-a 17.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення вимог п.п.3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог
п.10 частини 1 ст.10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході моніторингу Замовником розірвано договір про закупівлю товарів від 06.02.2023 №23 згідно додаткової угоди №1 від 28.02.2023.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2023-01-17-004869-a на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця ФОП Лобуренко Олександр Павлович, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2023 №17, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 06.02.2023 №23, пояснення замовника оприлюднені в електронній системі 17.02.2023 та 22.02.2023.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2023 №17 ФОП Лобуренко Олександр Павлович визначено переможцем відкритих торгів.
Згідно з п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Також, дана вимога передбачена в п.п.3.5.6 п.5 Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, затвердженої протоколом відповідальної особи від 17.01.2023 №6 (далі – Тендерна документація).
Так, в п.п.3.5.6 п.5 Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції наступні документи: інформаційну довідку з Реєстру стосовно фізичних та юридичних осіб (Відповідно до листа Мінекономіки від 23.06.2022 р. № 3323-04/40967-06 «Щодо застосування статті 17 Закону у зв’язку із введенням воєнного стану» та листа НАЗК від 31.05.2022 р. № 23-06/12865-22 «Про розгляд листа та надання роз’яснення» така довідка формується онлайн учасником: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual);
Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підтверджує відповідність п. 3 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі») та повинна бути видана/сформована не більше місячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій; довідку (витяг), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за кримінальне правопорушення вчинене з корисливих мотивів, пов'язане з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше шестимісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. Вказана довідка може бути надана у вигляді електронного документу; (підтверджує відповідність п. 5, 6 та 12 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі») або, у випадку відсутності та у зв’язку з військовою агресією на території України, витяг (довідку) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» із інформацією про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, який датований не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. Вказана витяг (довідка) може бути надана у вигляді електронного документу (підтверджує відповідність п. 5, 6 та 12 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»); Також додатково, по п.12 частини 1 ст.17 Закону, надається довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність вказаної підстави; довідку, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
Відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції переможця торгів – ФОП Лобуренко Олександр Павлович відсутні документи, які повинний надати переможець торгів протягом строку визначеного Особливостями. Таким чином, учасником-переможцем ФОП Лобуренко Олександр Павлович не дотримано п.п.3.5.6 п.5 Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Відповідно до вимог п.п.3 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.
Однак, в порушення п.п.3 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Лобуренко Олександр Павлович та визнано переможцем торгів.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області щодо причин невідхилення тендерної пропозиції ФОП Лобуренко Олександра Павловича, Замовником 17.02.2023 надано відповідь: «Уповноваженою особою Ковтун Г.О. допущено помилку та не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Лобуренка Олександра Павловича на підставі пп. 3 пункту 41 Особливостей, у зв’язку з ненаданням переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону з урахуванням пункту 44 цих Особливостей. Острозька міська рада зобов’язується розірвати даний договір відповідно чинного
законодавства в найкоротші терміни».
Крім того, відповідно до вимог п.10 частини 1 ст.10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно з п. 10.2 розділу 10 «Прикінцеві положення» Проекту Договору про закупівлю товару (Додаток 2 до тендерної документації) всі Додатки до цього Договору, Додаткові угоди до Договору є його невід'ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками.
Вищевказаний Проект Договору про закупівлю товару (Додаток 2 до тендерної документації) містить наступні додатки: Додаток 1 «Специфікація», Додатки 2.1 – 2.12 «Заявка (замовлення)», Додаток 4 «Порядок змін умов договору про закупівлю».
Замовником 06.02.2023 оприлюднений договір про закупівлю товару від 06.02.2023 №23, в якому відсутні Додатки 2.1 – 2.12 «Заявка (замовлення)», Додаток 4 «Порядок змін умов договору про закупівлю», чим порушено вимоги
п.10 частини 1 ст.10 Закону.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області щодо причин відсутності вищевказаних додатків до договору про закупівлю товару від 06.02.2023 №23, Замовником 22.02.2023 завантажено відсутні додатки та надано відповідь: «Дані документи не завантажені в повному обсязі в зв'язку з технічними причинами».
В ході моніторингу Замовником розірвано договір про закупівлю товарів від 06.02.2023 №23 згідно додаткової угоди №1 від 28.02.2023.
Період усунення порушень:
01.03.2023 16:05 - 16.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.03.2023 16:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушення Острозькою міською радою укладено додаткову угоду №1 від 28.02.2023 року про розірвання договору № 23 від 06.02.2023 за згодою сторін. Договір №23 від 06.02.2023 року розірвано. В подальшій роботі намагатимуся не допускати подібних помилок.
Дата публікації звіту:
02.03.2023 12:40
Запити/Пояснення
Номер:
cae1b6df8eac4caaa60258f2a8d68ed6
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
14.02.2023 10:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Деревина дров’яна твердолистяних порід для непромислового використання» (ДК 021:2015:03410000-7: Деревина), очікуваною вартістю 319600,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-17-012987-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
Згідно з п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції переможця торгів ФОП Лобуренко Олександр Павлович відсутні документи, які повинний надати переможець торгів протягом строку визначеного Особливостями.
Чому вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Лобуренко Олександр Павлович на підставі пп. 3 пункту 41 Особливостей, у зв’язку з ненаданням переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону з урахуванням пункту 44 цих Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
de98314542f4479c9ca49d5025c35abb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.02.2023 15:29
Опис:
Острозька міська рада (надалі – Замовник) надає пояснення з поставленого питання. Відповідно до п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції переможця торгів ФОП Лобуренка Олександра Павловича відсутні документи, які зобов»язаний надати переможець торгів протягом строку визначеного Особливостями. Уповноваженою особою Ковтун Г.О. допущено помилку та не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Лобуренка Олександра Павловича на підставі пп. 3 пункту 41 Особливостей, у зв’язку з ненаданням переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.
Острозька міська рада зобов’язується розірвати даний договір відповідно чинного законодавства в найкоротші терміни.
Номер:
8b49ea3f425343779d70e733c8669b0f
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.02.2023 09:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Деревина дров’яна твердолистяних порід для непромислового використання» (ДК 021:2015:03410000-7: Деревина), очікуваною вартістю 319600,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-17-012987-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
Згідно з п. 10.2 розділу 10 «Прикінцеві положення» Проекту Договору про закупівлю товару (Додаток 2 до тендерної документації) всі Додатки до цього Договору, Додаткові угоди до Договору є його невід'ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками.
Вищевказаний Проект Договору про закупівлю товару (Додаток 2 до тендерної документації) містить наступні додатки: Додаток 1 «Специфікація», Додатки 2.1 – 2.12 «Заявка (замовлення)», Додаток 4 «Порядок змін умов договору про закупівлю».
Замовником 06.02.2023 оприлюднений договір про закупівлю товару від 06.02.2023 №23, в якому відсутні Додатки 2.1 – 2.12 «Заявка (замовлення)», Додаток 4 «Порядок змін умов договору про закупівлю», що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації.
Поясніть вищевказану невідповідніть договору про закупівлю товару від 06.02.2023 №23 умовам Додатку 2 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
33a7121124ac40d099196ada9b543d82
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.02.2023 11:55
Опис:
Дані документи не завантажені в повному обсязі в зв'язку з технічними причинами.