-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пісок природний будівельний сіяний
Дана закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178
Завершена
5 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 52 000.00 UAH
Номер:
a319785b6a0e4b629ad2c2349c61ee8b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-09-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.05.2023 00:00
Період моніторингу:
09.05.2023 11:44 - 31.05.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.05.2023 №26-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 09.05.2023 №26-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-01-17-011071-a 17.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ФОП Демидюк В.І., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 23 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (із змінами) (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського міського комунального підприємства «Львівводоканал» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), вимогу ТОВ «Логіст-М» про усунення порушень UA-2023-01-17-011071-a.a1 від 05.02.2023, рішення Замовника від 06.02.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.02.2023 №23-11Б-4, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Демидюк Віталій Ігорович (далі – ФОП Демидюк В.І.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 31.01.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2023 №23-11Б-3, повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2023 року, договір про закупівлю від 14.02.2023 №32-115ТЛ, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 17.05.2023 року.
Період усунення порушень:
23.05.2023 10:35 - 27.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2023 10:35
Запити/Пояснення
Номер:
11380858c44948f9855b96bfae40c417
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
17.05.2023 13:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Пісок природний будівельний сіяний» (ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-17-011071-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
2b7f263230f144c58714cbbc5f1d5206
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.05.2023 14:55
Опис:
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) на запит по моніторингу відкритих торгів з на закупівлю «Пісок природний будівельний сіяний», (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2023-01-17-011071-a) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2023-05-09-000011) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення).
Розрахунок очікувальної вартості предмету закупівлі «Пісок природний будівельний сіяний» (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2023-01-17-011071-a) було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін.
Замовником було подано запити на отримання комерційних пропозицій та отримано три комерційні пропозиції (додаються до пояснення), на підставі яких було визначено очікувану вартість закупівлі «Пісок природний будівельний сіяний» (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2023-01-17-011071-a).
Дана закупівля здійснювалась для усунення аварійних ситуацій та проведення робіт з відновлення благоустрою, а саме: засипки траншей, котлованів після ремонту водогонів та каналізаційних мереж м. Львова.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог чинного законодавства, а саме діючого національного стандарту - ДСТУ Б В.2.7-32-95 «Будівельні матеріали. Пісок щільний природний для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови».