• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо свинини крупношматкове охолоджене

Завершена

706 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 534.00 UAH
Номер: 70e71f885c2c43d0bac565b2edd2c166
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-29-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.06.2023 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 30.06.2023 09:45 - 22.07.2023 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.06.2023 №33-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Людмила ДУБИНКА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 29.06.2023 №33-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2023-01-17-010184-a 17.01.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 03.01.2023) установлено порушення вимог абзацу другого пункту 28 Особливостей (в редакції від 03.01.2023). За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 03.01.2023). За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 03.01.2023 (далі – Особливості (в редакції від 03.01.2023)), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти Кролевецької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.01.2023 (протокол №11), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.01.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ТОРГ 2020» (далі – ТОВ «ФУД ТОРГ 2020»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.01.2023 №33, повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2023, договір від 02.02.2023 № 10, додаткові угоди від 13.02.2023 №1, від 05.05.2023 №2, від 10.07.2023 №3, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 04.07.2023 року. Відповідно до пункту 28 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на порушення вимог абзацу другого пункту 28 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) Замовник у тендерній документації не зазначив інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Також, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 2 таблиці «Інші документи» додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання документів, що підтверджують повноваження керівника: протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника та наказ (розпорядження) про призначення, або про вступ на посаду (для юридичних осіб)). У складі тендерної пропозиції ТОВ «ФУД ТОРГ 2020» міститься протокол загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ТОРГ 2020» від 16.09.2022 № 25 щодо призначення виконуючим обов’язки директора Підлубного О.В., але наказ (розпорядження) про призначення, або про вступ на посаду Підлубного О.В. відсутній, що не відповідає вимогам пункту 2 таблиці «Інші документи» додатку 3 до тендерної документації Замовника. Однак Замовник, на порушення абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФУД ТОРГ 2020» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та уклав з ним договір від 02.02.2023 № 10. Аналізом укладеного за результатами торгів договору про закупівлю установлено, що відповідно до пункту 1.3. договору від 02.02.2023 №10 ціна за 1 кг м’яса свинини крупношматкового охолодженого становить 224,76 грн з ПДВ. Сума договору не перевищує очікуваної вартості предмета закупівлі і складає – 696 756,00 гривень. На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо надання пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість Замовник, зокрема, пояснив, що закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням ринкових цін на даний вид товару на момент оголошення закупівлі. При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, після збору та аналізу цінової інформації реального ринку товару, був проведений аналіз закупівель аналогічних товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України системи Prozorro, запиту цінових пропозицій з урахуванням віддаленого розташуванням закладів освіти Кролевецької міської територіальної громади. Однак, слід зазначити, що відповідно до інформації про середні споживчі ціни на товари (послуги) у 2022 році, що оприлюднена на офіційному сайті Державної служби статистики України (https://www.ukrstat.gov.ua/) установлено, що ціна на свинину у грудні 2022 року складала 168,56 грн за 1 кг. Таким чином, враховуючи інформацію Державної служби статистики України очікувана вартість предмета закупівлі на дату оголошення, враховуючи середні споживчі ціни, що склалися у грудні 2022 року, становить 522 536,00 гривень. Вищевикладене свідчить про завищення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі на 184 264,00 гривень.
Період усунення порушень: 20.07.2023 12:25 - 04.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 20.07.2023 12:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 20.07.2023 року (UA-M-2023-06-29-000012) здійсненого за результатами закупівлі (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-01-17-010184-a), Договір розірвано
Дата публікації звіту: 26.07.2023 15:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 27.07.2023 09:59

Запити/Пояснення