-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Борошно та крупи
ВТзО-3-К
Завершена
1 024 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 120.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 120.00 UAH
Номер:
194a4de5144d4253a24ad1fbb63dcd4e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-02-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2023 00:00
Період моніторингу:
02.06.2023 14:54 - 24.06.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.06.2023 № 157
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-01-17-009841-a 17.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення пункту 4 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення та внесення змін до договору про закупівлю, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Національного авіаційного університету (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.01.2023 № 001-ВТзО-К, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Клинчук Юрій Сергійович» (далі – ФОП Клинчук Ю.С.), протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.01.2023 № 002-ВТзО-3-К/розгляд, повідомлення про намір укласти договір від 26.01.2023, договір про закупівлю від 06.02.2023 № 71 на суму 798 860,00 грн, повідомлення про внесення змін до договору від 14.06.2023, додаткову угоду від 14.06.2023 № 1, пояснення (інформацію та документи) Замовника отримані 08.06.2023 та 12.06.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Згідно із пунктом 1 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасники мають надати скан-копію довідки у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі наявності), на фірмовому бланку (у разі наявності) щодо досвіду виконання аналогічного договору з усіма додатками, що є невід’ємною частиною Договору за період 2022-2023 років та скан-копію аналогічного договору з документами, а також підтвердження виконання договору в повному обсязі (скан-копії актів приймання приймання-передачі, видаткових накладних, лист відгук, та інших підтверджуючих документів).
Водночас, у складі тендерної пропозиції ФОП Клинчук Ю.С. відсутні зазначені документи (наданий генеральний договір від 02.01.2023 № 01/01-23 про співпрацю з ТОВ «Віконт» в області виробничих та інших послуг, який не є аналогічним договором у розмінні тендерної документації).
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 12.06.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів, зокрема, на підставі яких Замовником прийнято рішення щодо визначення переможцем торгів ФОП Клинчук Ю.С., який у складі своєї тендерної пропозиції на недотримання вимог пункту 5 розділу 3 тендерної документації не підтвердив наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору.
На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 14.06.2023 оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, якою пояснив наступне, зокрема «Уповноважена особа НАУ прийняла як аналогічний договір між ФОП Клинчук Ю.С. і Комунальною установою "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" (ЄДРПОУ 02770067), який було укладено внаслідок проведеної закупівлі UA-2022-11-16-012798-a та опубліковано у відкритих джерелах, а саме через майданчик Prozorro. Строк дії даного Договору 12 грудня 2022 — 31 грудня 2022, сума по договору 220 000 грн. без ПДВ, договір виконано у повному обсязі, що підтверджує опублікований звіт про виконаний договір. Також було здійснено перевірку оплат по договору, згідно видаткових накладних, через відкритий майданчик https://spending.gov.ua/ «Єдиний вебпортал використання публічних коштів».
Водночас, згідно документів, наданих у відповідь на запит та інформації розміщеній в електронній системі закупівель, встановлено, що в наслідок проведеної процедури закупівлі за номером ID: UA-2022-11-16-012798-a «Крупа гречана, рис» переможцем визнано фізичну особу-підприємця Клинчук Дмитро Сергійович (ідентифікаційний код 3455512754).
Тобто, зазначений Замовником договір фізичної особи-підприємця Клинчук Дмитро Сергійович» не може бути аналогічним договором для ФОП Клинчук Ю.С. (ідентифікаційний код 3731805135), якого визнано переможцем в процедурі закупівлі за номером ID: UA-2022-01-17-009841-a «Борошно та крупи».
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Зважаючи на зазначене, Замовник на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП Клинчук Ю.С. як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір.
Крім того, відповідно до пункту 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Водночас, договір від 06.02.2023 № 71, укладений з ФОП Клинчук Ю.С. та оприлюднений в електронній системі закупівель відрізняється від договору, наданого в тендерній пропозиції ФОП Клинчук Ю.С. в частині відсутності пункту 5.1, у якому передбачено: «Строк (термін) поставки (передачі) товарів: протягом 2023 року не більше 1 робочого дня після отримання заявки від Замовника. Поставка здійснюється з понеділка по п’ятницю з 08:00 год до 15:00 год.»
У ході моніторингу Замовник усунув зазначене порушення шляхом укладання додаткової угоди від 14.06.2023 № 1, у якій зазначив п. 5.1 у відповідності до умов розділу 5 проекту договору тендерної пропозиції переможця торгів.
Період усунення порушень:
22.06.2023 14:20 - 07.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2023 14:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язання здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень була укладена додаткова угода № 2 від 28.06.2023р. на розірвання договору № 71від 06.02.2023р
Дата публікації звіту:
28.06.2023 10:25
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionContracting: Так
Опис:
усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації:
11.07.2023 14:36
Запити/Пояснення
Номер:
50650011632e4f2693cc975eee9a7e23
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.06.2023 10:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Борошно та крупи» (код ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-17-009841-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c830985a968545268c1e4479c514c4ed
Назва:
Пояснення (ID моніторингу UA-M-2023-06-02-00005)
Дата опублікування:
12.06.2023 11:23
Опис:
На вимогу надання пояснень за результатами моніторингу закупівлі, здійсненої Національним авіаційним університетом (далі - НАУ) за предметом закупівлі «Борошно та крупи» (код ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-17-009841-a, очікувана вартість 1`024`000грн. (один мільйон двадцять чотири тисячі гривень. 00 коп.) з ПДВ щодо 1) обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості 2) вимоги надання посилання на сторінку власного веб-сайту, або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляю наступне.
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі службової записки СП «ЦЕНТР ХАРЧУВАННЯ» від 30.12.2022року № 394/50, в якій було чітко зазначено кількість, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Для визначення очікуваної вартості закупівлі був проведений аналіз ринкових цін та направлені запити на надання комерційних пропозицій стосовно даного предмету закупівлі. На підставі отриманих пропозицій визначена очікувана вартість. Процедура закупівлі передбачена річним планом закупівель Національного авіаційного університету на 2023рік, та затверджена Протоколом УО № 3 від 17.01.2023 року номер в Prоzоrrо UA-P-2023-01-17-004937-a
Національний авіаційний університет дотримується вимог чинних нормативно-правових актів і зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування з метою запобігання порушенням у роботі. Інформація щодо проведення тендерних процедур публікується на сайті за посиланням: https://nau.edu.ua/ua/menu/un%D1%96versitet/finansova-zvitnist/informatsiyu-shchodo-provedennya-tendernih-protsedur.html
В зв’язку з тим, що дана закупівля проводилась в період військової агресії Російської Федерації проти України дані, що зазначені в Договорі, для виконання якого закуповується дана продукція, згідно п. 7.4.11 не підлягають розголошенню, та мають конфіденційний характер.
Додатки:
Скан -копія службової записки № 394/50 від 30.12.2022 року.
Техніко-економічне обґрунтування.
Скан-копії комерційних пропозицій.
Уповноважена особа
заступник начальника ВМТЗ _КЕП_ Наталія КІЛЬБУРТ
Номер:
8aba7f40f7aa4130933cf03835fde4e7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.06.2023 09:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Борошно та крупи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-17-009841-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо визначення переможцем торгів ФОП Клинчук Юрій Сергійович, який у складі своєї тендерної пропозиції на недотримання вимог пункту 5 розділу 3 тендерної документації не підтвердив наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору (наданий генеральний договір від 02.01.2023 № 01/01-23 про співпрацю з ТОВ «Віконт» в області виробничих та інших послуг, який не є аналогічним договором у розмінні тендерної документації).
Також надати пояснення щодо причин укладання договору про закупівлю від 06.02.2023 № 71 не у відповідності до умов розділу 5 проекту договору тендерної пропозиції переможця торгів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d033598ebbe742c58b6619a325572fb9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.06.2023 10:00
Опис:
На вимогу надання пояснень за результатами моніторингу закупівлі, здійсненої Національним авіаційним університетом (далі - НАУ) за предметом закупівлі «Борошно та крупи» (код ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-17-009841-a, очікувана вартість 1`024`000грн. (один мільйон двадцять чотири тисячі гривень. 00 коп.) з ПДВ щодо:
1.Пояснення на підставі яких документів прийнято рішення щодо визначення переможцем торгів ФОП Клинчук Юрій Сергійович, який у складі своєї тендерної пропозиції на недотримання вимог пункту 5 розділу 3 тендерної документації не підтвердив наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору (наданий генеральний договір від 02.01.2023 № 01/01-23 про співпрацю з ТОВ «Віконт» в області виробничих та інших послуг, який не є аналогічним договором у розмінні тендерної документації).
З даного приводу повідомляю наступне.
Абзацом 3 п.п. 13 п.5 розділу 3 Тендерної документації визначено, що «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів».
Уповноважена особа НАУ прийняла як аналогічний договір між ФОП Клинчук Ю.С. і Комунальною установою "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" (ЄДРПОУ 02770067), який було укладено внаслідок проведеної закупівлі UA-2022-11-16-012798-a та опубліковано у відкритих джерелах, а саме через майданчик Prozorro. Строк дії даного Договору 12 грудня 2022 — 31 грудня 2022, сума по договору 220 000 грн. без ПДВ, договір виконано у повному обсязі, що підтверджує опублікований звіт про виконаний договір. Також було здійснено перевірку оплат по договору, згідно видаткових накладних, через відкритий майданчик https://spending.gov.ua/ «Єдиний вебпортал використання публічних коштів»:
spending.gov.ua/new/disposers/02770067/transactions/247852193
spending.gov.ua/new/disposers/02770067/transactions/247912788
spending.gov.ua/new/disposers/02770067/transactions/247721004
spending.gov.ua/new/disposers/02770067/transactions/248171253
В загальному було здійснено чотири оплати (трансакції) на загальну суму 220 000 грн. без ПДВ.
Таким чином, Замовник не мав підстав для відхилення пропозиції учасника ФОП "Клинчук Юрій Сергійович" з підстави, зазначеної у запиті.
2. Також надати пояснення щодо причин укладання договору про закупівлю від 06.02.2023 № 71 не у відповідності до умов розділу 5 проекту договору тендерної пропозиції переможця торгів.
З даного приводу повідомляю наступне.
Договір №71 від 06.02.2023 р було укладено і опубліковано в електронній системі закупівель ProZorro в передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) строки. У зв’язку з допущенням сторонами технічної помилки при укладанні даного Договору, п.5.1. було не оприлюднено. Слід зауважити, що допущене уповноваженою особою порушення є наслідком технічної (механічної) помилки, а не навмисним порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Також додатково зазначаємо, що учасником закупівлі ФОП Клинчук Ю.С. в складі його тендерної пропозиції було надано файл під назвою «Додаток 3 Проєкт договору.pdf», в якому містяться умови проєкту Договору згідно Тендерної документації та згода і ознайомлення ФОП Клинчук з даним документом. П.5.1. Договору присутній в даному документі.
Визнаємо, що ця ситуація є результатом людського фактору і признаємо свою відповідальність за виникнення такого порушення. Станом на 14.06.2023 дане порушення усунуто. Між Національним авіаційним університетом і ФОП Клинчук Ю.С. укладено Додаткову угоду №1 від 14.06.2023 до Договору №71 від 06.02.22023 про виправлення технічної помилки і внесення до умов Договору п. 5.1. Дана додаткова угода оприлюднена на майданчику.
Також повідомляємо, що дана закупівля, здійснена Національним авіаційним університетом за предметом закупівлі «Борошно та крупи» (код ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-17-009841-a, очікувана вартість 1`024`000грн. (один мільйон двадцять чотири тисячі гривень. 00 коп.) з ПДВ була опублікована та проведена під час регулярних і тривалих відключень електроенергії та масованих ракетних обстрілів інфраструктури місцезнаходження Замовника, що суттєво ускладнювало процеси закупівель. Наша організація завжди прагне дотримуватись вимог законодавства та забезпечувати прозорість і справедливість у процесі тендерних закупівель, здійснює їх за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, навіть у складних умовах військового стану.
Додатки:
1. Аналогічний договір між ФОП Клинчук Ю.С. і Комунальною установою "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" №1212 від 12.12.2022 р.
2. Звіт про виконання договору №1212 від 12.12.2022 р.
3. Скріншот оплати по Договору №1212 від 12.12.2022 р. згідно відкритих даних https://spending.gov.ua/
4. Проєкт Договору згідно умов ТД, з поміткою про погодження та ознайомлення учасником закупівлі ФОП Клинчук Ю.С.
5. Додаткова угода від 14.06.2023 до Договору №71 від 06.02.22023 про виправлення технічної помилки і внесення до умов Договору п. 5.1.