-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій
Завершена
2 246 329.97
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 463.30 UAH
мін. крок: 1% або 22 463.30 UAH
Номер:
0cfdbaa78ad24c1eb59aa85e1cf7c90d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-13-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2023 00:00
Період моніторингу:
13.02.2023 13:34 - 07.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.02.2023 № 11-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
13.02.2023 № 11-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-01-17-008409-a, 17.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення пункту 46 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог законодавства щодо внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
публічних закупівель (у разі наявності таких порушень).
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; дотримання вимог законодавства щодо внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області (далі – Замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.01.2023 року № 4; пояснення Замовника, отримане 16.02.2023 в електронній системі закупівель; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця ЗАЄЦЬ Тетяни Петрівни (далі – ФОП ЗАЄЦЬ Т.П.); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 30.01.2023 № 9; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; документи ФОП ЗАЄЦЬ Т.П., надані на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП ЗАЄЦЬ Т.П. відповідно до абзацу третього пункту 44 Особливостей та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 06.02.2023 № 008409-а та додаткова угода до нього від 06.02.2023 № 1; звіт про результати проведення процедури.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що у пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 60 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону (строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що у наданому ФОП ЗАЄЦЬ Т.П. розрахунку вартості витрат послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій, зокрема у смт. Драбів, вул. Центральна, 63/5, зазначена площа, яка прибирається щоденно - 224,1 м², що не відповідає пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі» - 254,1 м². Враховуючи викладене вище та відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей тендерна пропозиція ФОП ЗАЄЦЬ Т.П. підлягала відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено, що з переможцем процедури закупівлі ФОП ЗАЄЦЬ Т.П. укладено договір від 06.02.2023 № 008409-а, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 46 Особливостей. Наразі, додатковою угодою від 06.02.2023 № 1 у вищезазначений договір внесені зміни щодо виправлення розміру площі у смт. Драбів, яка прибирається щоденно.
Період усунення порушень:
06.03.2023 13:57 - 21.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2023 13:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведення моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області закупівлі процедури закупівлі UA-2023-01-17-008409-a за предметом закупівлі: Послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій (ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання) на суму 2`246`32997 грн Головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області вжито заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, ФОП Заєць Т.П. надіслано лист від 20.02.2023 №2300-0903-8/11227 (додається) про розірвання договору №008409-а про закупівлю послуг за державні кошти від 06.02.2023 та додаткову угоду №2. Окрім цього 20.02.2023 оголошено відкриті торги UA-2023-02-20-013358-a за предметом закупівлі: Послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій (ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання) на суму 1 670 526,00 грн та на даний час розглядаються 9 цінових пропозицій учасників, які подали документи через електронну систему закупівель.
Дата публікації звіту:
13.03.2023 15:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionContracting: Так
Опис:
Порушення Замовником усунуті шляхом розірвання договору про закупівлю.
Дата публікації:
07.04.2023 14:32
Запити/Пояснення
Номер:
7371d631cfe4489ebfadb415f202828e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.02.2023 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-17-008409-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-01-17-008409-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- з яких підстав у пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 60 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ФОП «Заєць Тетяна Петрівна», якщо наданий нею Розрахунок вартості витрат послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій (пункт 7) не відповідає Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
025320d9485e453dacca9bce9e78a33f
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
16.02.2023 15:11
Опис:
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання запиту на пояснення від 13.02.2023 відповідно до моніторингу UA-2023-01-17-008409-а, Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області (далі — Головне управління) повідомляє наступне.
1. У зв’язку з наявною потребою та з метою забезпечення прибиранням приміщень Головного управління, 17.01.2023 на підставі протоколу уповноваженої особи від 17.01.2023 № 4 заплановано та внесено до річного плану закупівель на 2023 рік закупівлю за предметом Послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій (ДК 021:2015:90910000-9 Послуги з прибирання), код згідно з КЕКВ 2240 — Оплата послуг (крім комунальних), очікувана вартість предмета закупівлі — 2`246`329,97 грн (Два мільйони двісті сорок шість тисяч триста двадцять дев’ять гривень 97 копійок), процедура закупівлі — відкриті торги (ідентифікатор плану –
UA-P-2023-01-17-002639-b) та відповідно до п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” надано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості. Норми обслуговування площі вираховувалися відповідно до Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105. Під час визначення норми обслуговування прибиральниками в приміщеннях Головного управління визначено такий перелік послуг: витирання пилу, підмітання, сухе та вологе прибирання службових кабінетів, коридорів, сходових маршів і східниців, миття стін, підлоги, стелі, вікон, меблів; чищення та дезінфекція раковин й іншого санітарно-технічного устаткування: очищення урн, збирання сміття та винесення його до встановленого місця, прибирання прибудинкової території, догляд за зеленими насадженнями (зрізання, поливання тощо), прибирання снігу. Очікувана вартість закупівлі розрахована із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі - Методика), зокрема, Головним управлінням застосовано метод порівняння ринкових цін з урахуванням ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі, шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах. В розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі включено всі витрати, необхідні для якісного прибирання, а саме: • заробітна плата прибиральників з урахуванням виплат на відпуски та лікарняні; • забезпечення прибиральників спецодягом; • витрати на використання миючих, дезінфікуючих засобів та пакетів для сміття; • витрати на використання технічного обладнання/техніки для прибирання; • витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами; • інші витрати, які відносяться до надання послуг. Під час розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі враховано підвищення у 2022 році мінімальної заробітної плати, зростання вартості розхідних матеріалів, які безпосередньо використовуються під час надання послуг, що в результаті впливає на формування вартості клінінгових послуг на ринку. 18.01.2023 надано сектору організаційно-інформаційної роботи інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості для оприлюднення на інформаційній сторінці веб-порталу електронних послуг (https://www.pfu.gov.ua/od/). У зв’язку із військовою агресією Російської Федерації проти України, в Україні введений воєнний стан Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”, який затверджено Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX “Про затвердження Указу Президента України “Про введення воєнного стану в Україні”. Відповідно до підпункту 4 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 “Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану” на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. Через військову агресію Російської Федерації проти України публічна інформація щодо діяльності органів державної влади, їхніх працівників може становити загрозу їх життю та здоров'ю, спричиняти злочини та бути загрозою національній безпеці. У зв’язку із вищенаведеним, Пенсійним фондом України зупинено роботу Інформаційної сторінки веб порталу електронних Головного управління.
2. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
3. Відповідно до абз. 14 п.п. 1.1. ч. 1 розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Учасник через електронну систему закупівель завантажує необхідні документи, що вимагаються Замовником у тендерній документації, а саме тендерну пропозицію (інформацію про розрахунок вартості пропозиції) за формою згідно з додатком до тендерної документації. ФОП Заєць Тетяна Петрівна надала розрахунок вартості витрат послуг з прибирання приміщень і прилеглих територій відповідно до додатку №3 до Тендерної документації. Відповідно до абз. 6 п.п. 1.1. ч. 1 розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації ФОП Заєць Тетяна Петрівна надала гарантійний лист щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком № 1 до тендерної документації).