• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій

Завершена

2 246 329.97 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 463.30 UAH
Номер: 0cfdbaa78ad24c1eb59aa85e1cf7c90d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-13-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.02.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 13.02.2023 13:34 - 07.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.02.2023 № 11-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 13.02.2023 № 11-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-17-008409-a, 17.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення пункту 46 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог законодавства щодо внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: публічних закупівель (у разі наявності таких порушень). З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; дотримання вимог законодавства щодо внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області (далі – Замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.01.2023 року № 4; пояснення Замовника, отримане 16.02.2023 в електронній системі закупівель; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця ЗАЄЦЬ Тетяни Петрівни (далі – ФОП ЗАЄЦЬ Т.П.); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 30.01.2023 № 9; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; документи ФОП ЗАЄЦЬ Т.П., надані на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП ЗАЄЦЬ Т.П. відповідно до абзацу третього пункту 44 Особливостей та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 06.02.2023 № 008409-а та додаткова угода до нього від 06.02.2023 № 1; звіт про результати проведення процедури. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що у пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 60 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону (строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що у наданому ФОП ЗАЄЦЬ Т.П. розрахунку вартості витрат послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій, зокрема у смт. Драбів, вул. Центральна, 63/5, зазначена площа, яка прибирається щоденно - 224,1 м², що не відповідає пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі» - 254,1 м². Враховуючи викладене вище та відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей тендерна пропозиція ФОП ЗАЄЦЬ Т.П. підлягала відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено, що з переможцем процедури закупівлі ФОП ЗАЄЦЬ Т.П. укладено договір від 06.02.2023 № 008409-а, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 46 Особливостей. Наразі, додатковою угодою від 06.02.2023 № 1 у вищезазначений договір внесені зміни щодо виправлення розміру площі у смт. Драбів, яка прибирається щоденно.
Період усунення порушень: 06.03.2023 13:57 - 21.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.03.2023 13:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведення моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області закупівлі процедури закупівлі UA-2023-01-17-008409-a за предметом закупівлі: Послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій (ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання) на суму 2`246`32997 грн Головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області вжито заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, ФОП Заєць Т.П. надіслано лист від 20.02.2023 №2300-0903-8/11227 (додається) про розірвання договору №008409-а про закупівлю послуг за державні кошти від 06.02.2023 та додаткову угоду №2. Окрім цього 20.02.2023 оголошено відкриті торги UA-2023-02-20-013358-a за предметом закупівлі: Послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій (ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання) на суму 1 670 526,00 грн та на даний час розглядаються 9 цінових пропозицій учасників, які подали документи через електронну систему закупівель.
Дата публікації звіту: 13.03.2023 15:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionContracting: Так
Опис: Порушення Замовником усунуті шляхом розірвання договору про закупівлю.
Дата публікації: 07.04.2023 14:32

Запити/Пояснення