-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Відновлення асфальтобетонних, ФЕМових покриттів місць розриттів після усунення пошкоджень на теплових мережах СП «КИЇВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в Cвятошинському адміністративному районі м. Києва
Відкриті торги з особливостями проводяться без аукціону, з урахуванням змін до Постанови КМУ №1178, що ухвалені від 30 грудня 2022 р. №1495.
Завершена
10 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 100 000.00 UAH
Номер:
d2fe4f0c86c64be487915953982ef7cd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-11-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.04.2023 00:00
Період моніторингу:
11.04.2023 14:12 - 03.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.04.2023 № 94
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-01-17-006225-a 17.01.2023
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 2 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.01.2023 № 192 ВС (зі змінами), тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРПРОМІНВЕСТБУД» (далі – Переможець), реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2023 № 327 ВС, від 28.02.2023 № 494 ВС, повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2023, договір від 09.03.2023 № 1864/КТМ-23-23, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 14.04.2023 року. Моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРПРОМІНВЕСТБУД» вимогам законодавства та умовам ТД. Так, відповідно до пункту 3 Додатку № 2 до ТД учасники повинні надати у складі пропозиції копію аналогічного договору, який було укладено не раніше 2020 року; копії оформлених актів виконаних робіт по виконанню наданого аналогічного договору; копію позитивного відгуку від Замовника щодо надання послуг по наданому аналогічному договору. Переможцем торгів у складі пропозиції надано довідку від 06.02.2023 № 06-02/6Т/07, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору від 08.06.2020 № 08-06/2020. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці від 06.02.2023 № 06-02/6Т/07, Переможцем у складі пропозиції надано копію вищевказаного аналогічного договору. Однак, у складі пропозиції надано акт приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) за вересень 2020 року на загальну суму
344 368,91 грн в якому відсутня стор. 3, чим не дотримано вимоги п. 3 Додатку № 2 до ТД. До того ж, Переможцем надано акт приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) (за який період виконані роботи не вказано) на загальну суму 288 174,22 грн та відсутня підсумкова відомість ресурсів, яка додається до акту, чим не виконано вимоги п. 3 Додатку № 2 до ТД. Крім того, надано акт приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) (за який період виконані роботи не вказано) на загальну суму 121 372,99 грн та відсутня підсумкова відомість ресурсів, яка додається до акту, чим не виконано вимоги п. 3 Додатку № 2 до ТД. Разом з тим, відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 Додатку № 3 до ТД у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку у довільній формі з такою інформацією: найменування, юридична, фактична адреси, телефон, електронна адреса; уповноважена особа, у якої можна отримати інформацію по наданій пропозиції, її контактний телефон та електронна адреса. Проте, у складі пропозиції відсутня вищезазначена довідка, чим не виконано вимоги підпункту 5.2 пункту 5 Додатку № 3 до ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРПРОМІНВЕСТБУД» як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та уклав з ним договір на загальну суму 9 000 247,00 гривень.
Період усунення порушень:
05.05.2023 14:53 - 20.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
05.05.2023 14:53
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовник вважає, що здійснив розгляд та оцінку тендерної пропозиції Переможця об’єктивно та неупереджено. Замовник
не погоджується з Висновком та з виявленими порушеннями, а також зобов’язанням Замовнику здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, у тому числі
із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, а також вважає Висновок таким, що порушує права Замовника.
Отже, відповідно до частини десятої статті 8 Закону Замовник оскаржуватиме Висновок у судовому порядку.
Дата публікації:
09.05.2023 13:11
Дата відкриття провадження:
24.05.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
320/18019/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
c0d0b7f9425f4658a2e2d0163b5dec48
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.04.2023 17:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з відновлення асфальтобетонних, ФЕМових покриттів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-17-006225-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.