-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М`ЯСО (свинина, філе курки)
Завершена
9 115 510.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 577.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 45 577.55 UAH
Номер:
3424f8bbb5fb44baa681aeaa233f0ad2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-22-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.02.2023 00:00
Період моніторингу:
22.02.2023 11:31 - 16.03.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.02.2023 № 50
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-01-17-005811-a 17.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЛІА ГРОУС», ПП «КУРТУШКА», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти Луцької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.01.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.01.2023 № 4, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІА ГРОУС» (далі – ТОВ «ЛІА ГРОУС»), приватного підприємства «КУРТУШКА» (далі – ПП «КУРТУШКА»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.01.2023 №6, повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2023, договір на постачання продуктів від 03.02.2023 № 17/02/23 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 01.03.2023.
Період усунення порушень:
17.03.2023 16:58 - 23.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.03.2023 16:58
Запити/Пояснення
Номер:
7fd44b3cd7da4cc49b1c4b8320a4d132
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.02.2023 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі м`ясо (свинина, філе курки) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-17-005811-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5a071eec4c5140988772097dfed442b8
Назва:
Пояснення і підтверджуюючі документи
Дата опублікування:
01.03.2023 10:44
Опис:
За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі м`яса (свинина, філе курки) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-17-005811-a) інформуємо наступне.
При здійсненні закупівель департамент освіти Луцької міської ради (далі – Замовник) керується принципами здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування. Важливий етап планування закупівель – визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Так, заниження очікуваної вартості закупівлі може призводити до відсутності інтересу до закупівлі з боку учасників ринку і, як наслідок, неуспішності такої закупівлі. Встановлення ж очікуваної вартості завищеного розміру може нівелювати принцип максимальної економії.
Разом з тим на даний час нормативно не врегульовано питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, у зв'язку з чим у замовників часто виникають питання щодо шляхів та методів оптимального визначення вартості закупівлі на етапі її планування.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі рекомендовано визначати з урахуванням вимог пунктів 1–3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. При визначені очікуваної ціни за одиницю товару замовником враховувано умови поставки та їх періодичність, технічні вимоги до предмета закупівлі, наявність необхідних протоколів, висновків, сертифікатів відповідності тощо.
Мінекономіки (як уповноважений орган) рекомендує замовникам при формуванні очікуваної вартості користатися даними Державної служби статистики України і Торгово-промислової палати України. Оскільки послуги Торгово-промислової палати України платні, департамент освіти як замовник використовує інформацію щодо цін із довідок Державної служби статистики України (додається) та офіційного сайту Мінфіну https://index.minfin.com.ua, у тому числі і при формуванні річного плану закупівлі.