-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання територій спільного та загального користування, міжквартальних проїздів, пішохідних проходів, зелених зон, які межують з житловим фондом
Завершена
4 113 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 565.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 565.00 UAH
Номер:
2a3b5a5756a14484a2ec7e275fd55a31
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-04-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2023 00:00
Період моніторингу:
04.04.2023 15:19 - 26.04.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.04.2023 №28-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.04.2023 №28-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2023-01-17-003042-a, 17.01.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній до 25 лютого 2023 року (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлового господарства Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16 січня 2023 року №2, тендерну пропозицію ПП «ВЕКТОР-6», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01 лютого 2023 року №9, повідомлення про намір укласти договір, договір від 15 лютого 2023 року №67 та пояснення від 12 квітня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
18.04.2023 16:28 - 22.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2023 16:28
Запити/Пояснення
Номер:
e1f4598bd1c24d318303036a3d99c9fd
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
07.04.2023 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання територій спільного та загального користування, міжквартальних проїздів, пішохідних проходів, зелених зон, які межують з житловим фондом (ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-17-003042-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
563e05bf69af4ef0a11921788ac85c0b
Назва:
надання пояснень
Дата опублікування:
12.04.2023 13:52
Опис:
"На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2023-01-17-003042-а повідомляю наступне:
- щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі – технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідності до Правил благоустрою території Вінницької міської територіальної громади, затверджених рішенням Вінницької міської ради від 22.05.2020р №2254;
- щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі –очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проведених попередніх ринкових консультацій з підприємствами, які надали свої комерційні пропозиції щодо вартості послуг.
Департаментом житлового господарства Вінницької міської ради на офіційному сайті Вінницької міської ради (https://www.vmr.gov.ua) на сторінці департаменту житлового господарства 20.12.2022р. було оприлюднено оголошення про проведення попередніх ринкових консультацій щодо вартості послуг з прибирання територій спільного та загального користування, міжквартальних проїздів, пішохідних проходів, зелених зон, які межують з житловим фондом. До департаменту житлового господарства надійшли наступні пропозиції: ФОП Олійник С.М., ПП «Вектор-6», МКП «УК «Житло-Гарант». Вищевказані підприємства надали свої комерційні пропозиції на надання даних послуг з розрахунку вартості 1 м.кв. прибирання протягом 2023 року.
На підставі наданих комерційних пропозицій департаментом житлового господарства було визначено очікувану вартість предмету закупівлі на надання вищевказаних послуг з березня по грудень 2023 року методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства роз-витку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275.
- щодо оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - на офіційному сайті Вінницької міської ради (https://www.vmr.gov.ua) на сторінці департаменту житлового господарства оприлюднено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета за-купівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додаток: скан-копії комерційних пропозицій (3 аркуша)."