• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

23Т-022_42130000-9 – Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Арматура фонтанна для одночасно-роздільної експлуатації (ОРЕ) декількох покладів з підвішуванням двох ліфтів НКТ)

Завершена

26 615 827.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 266 158.28 UAH
Номер: 076232808d504f65b2de037a690e6a7e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-05-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 05.05.2023 16:34 - 27.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 05.05.2023 № 123 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 43 UA-2023-01-17-002890-a 17.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gorbachov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій в частині відхилення VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ТОВ «МІК» та AB Capital s.r.o установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НАФТОЕКСПЕДИЦІЯ» та VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ установлено порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ІНВЕСТ ФАРТ», – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішень щодо відхилення учасника ТОВ «МІК» та скасування рішення щодо визначення переможця AB Capital s.r.o та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням Уповноваженої особи від 17.01.2023 № 024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НАФТОЕКСПЕДИЦІЯ» (далі – ТОВ «НАФТОЕКСПЕДИЦІЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ФАРТ» (далі – ТОВ «ІНВЕСТ ФАРТ»), VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК»), AB Capital s.r.o., товариства з обмеженою відповідальністю «НВП КОМПЛЕКТ-ЛІГА» (далі – ТОВ ««НВП КОМПЛЕКТ-ЛІГА»), вимога про усунення невідповідностей, протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАФТОЕКСПЕДИЦІЯ» від 08.02.2023 № 070, протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НАФТОЕКСПЕДИЦІЯ» від 22.02.2023 № 092, протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ ФАРТ» від 24.02.2023 № 099, протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ ФАРТ» від 16.03.2023 № 134, протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ від 17.03.2023 № 136, протокол про відхилення тендерної пропозиції VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ від 03.04.2023 № 164, протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МІК» від 04.04.2023 № 167, протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІК» від 14.04.2023 № 199, протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції AB Capital s.r.o. від 18.04.2023 № 205, протокол про визначення учасника AB Capital s.r.o. переможцем від 02.05.2023 № 227, питання розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 02.05.2023 на суму 24 900 000,00 грн з ПДВ, пояснення Замовника, надані 12.05.2023 та 19.05.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог додатку № 3.1 тендерної документації на підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зазначених в Додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен надати: - скан-копію паспорта або технічного бюлетня на Товар (предмет закупівлі) із зазначенням повної назви, матеріального виконання складових частин, технічних характеристик, загальним кресленням арматури фонтанної та, додатково, кресленнями підвісок колон НКТ), відповідності вимогам нормативних документів (ГОСТ або ДСТУ або АРІ) та відміткою про проведення гідравлічних випробувань (у разі якщо випробування Товару проводила стороння організація – додатково надається сканована копія акту або сертифікату або протоколу випробувань Товару). Також допускається надання скан-копії паспорта від фактичного виробника на запропонований товар, який був виготовлений виробником раніше, у разі якщо такий товар повністю відповідає вимогам до предмету закупівлі. Учасниками процедури закупівлі ТОВ «НАФТОЕКСПЕДИЦІЯ», VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ та ТОВ «МІК» у складі своєї тендерної пропозиції на виконання вищезазначених вимог додатку № 3 та додатку № 3.1 тендерної документації надано документи, визначені тендерною документацією. Проте, Замовником відповідно до протоколів засідання уповноваженої особи від 22.02.2023 № 092, від 03.04.2023 № 164 та від 14.04.2023 № 199 було відхилено тендерні пропозиції ТОВ «НАФТОЕКСПЕДИЦІЯ», VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ та ТОВ «МІК» відповідно на підставі пункту 41 Особливостей як такі, що не відповідали умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема. Причину відхилення тендерних пропозицій ТОВ «НАФТОЕКСПЕДИЦІЯ», VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ та ТОВ «МІК» мотивовано невідповідністю встановленим вимогам тендерної документації, в частині технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Відповідно до вимог пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Водночас на порушення пункту 40 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учасникам ТОВ «НАФТОЕКСПЕДИЦІЯ», VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ та ТОВ «МІК» в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учасникам усунути невідповідність в інформації та/або документах, які надані учасниками процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі. Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерні пропозиції ТОВ «НАФТОЕКСПЕДИЦІЯ», VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ та ТОВ «МІК», відповідно протоколів від 22.02.2023 № 092, від 03.04.2023 № 164 та від 14.04.2023 № 199, відповідно. Крім того, в ході моніторингу встановлено, що відповідно до вимог додатку № 3.1 тендерної документації учасник на підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, надає документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару, зокрема: вимогами підпунктів 2.8 та 2.9 пункту 2 частини першої Додатку 3 тендерної документації, визначено наявність: в нижньому фланці головки трубної 9″ х 5000 psi – 7.1/16″ х 5000 psi – 2.9/16″ х 5000 psi (1.2) та у фланці перевідному (1.4) обов’язкова наявність в тому числі пробок розрядних для перевірки герметичності кілець ущільнюючих R50 і R46; в нижньому фланці головки трубної 11″ х 5000 psi – 9″ х 5000 psi – 2.9/16″ х 5000 psi (1.1) та обов’язкова наявність в тому числі пробки розрядної для перевірки герметичності кільця ущільнюючого R54. відповідно до підпунктів 2.8 та 2.9 пункту 2 частини другої Додатку 3 тендерної документації, визначено наявність: в нижньому фланці головки трубної 9″ х 10000 psi – 7.1/16″ х 10000 psi – 2.1/16″ х 10000 psi (1.2) та у фланці перевідному (1.5) обов’язкова наявність в тому числі пробок розрядних для перевірки герметичності кілець ущільнюючих ВХ156 і ВХ157; в нижньому фланці головки трубної 11″ х 10000 psi – 9″ х 10000 psi – 2.1/16″ х 10000 psi (1.1) та обов’язкова наявність в тому числі пробки розрядної для перевірки герметичності кільця ущільнюючого ВХ158. Учасник AB Capital s.r.o. у складі тендерної пропозиції надав технічний паспорт «Арматура фонтанна 2 9/16″ – 5 000 psi, API-6A, LU, DD-NL, PSL2, PR2» (далі - технічний паспорт 1) та технічний паспорт «Арматура фонтанна 3 1/16″ - 2 1/16″ - 10000 psi, API-6A, LU, DD-NL, PSL3, PR2» (далі – технічний паспорт 2) в яких відсутня інформація щодо обов’язкової наявності: пробок розрядних для перевірки герметичності кілець ущільнюючих R50 і R46 а також пробки розрядної для перевірки герметичності кільця ущільнюючого R54, та пробок розрядних для перевірки герметичності кільця ущільнюючих ВХ156 і ВХ157 та пробок розрядних для перевірки герметичності кільця ущільнюючого ВХ158, обов’язкова наявність яких передбачена підпунктами 2.8 та 2.9 пункту 2 частини першої та другої Додатку 3 тендерної документації. З огляду на викладене та керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 16.05.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) щодо відсутності в технічному паспорті 1 та технічному паспорті 2 вищезазначених елементів. На зазначений запит Держаудитслужби, Замовник 19.05.2023 надав пояснення: «В наданому технічному паспорті файл «Арматура фонтанна 2 9/16″ – 5 000 psi, API-6A, LU, DD-NL, PSL2, PR2» (Мал. 1- Схема фонтанної арматури) вказана інформація про наявність пробок розрядних для перевірки герметичності кілець ущільнюючих R50 і R46 та пакерних ущільнень підвісок НКТ 4.1/2″ та 2.3/8″, а також пробок розрядних для перевірки герметичності кільця ущільнюючого R54, пакерних ущільнень клинової підвіски 7'' та пакерних ущільнень колони 7'' (178 мм)» та надав схематичне зображення фонтанної арматури. Однак, схема фонтанної арматури надана Замовником, а також та, що зображена в технічному паспорті 1 та технічному паспорті 2 не містить в описі вищезазначених елементів. Отже, тендерна пропозиція AB Capital s.r.o. не відповідає вимогам підпунктів 2.8 та 2.9 пункту 2 частини першої та другої Додатку 3 тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі AB Capital s.r.o, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визначив його переможцем. Крім того, відповідно до пункту 1.1 Додатку № 1 тендерної документації учасниками надається довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору на постачання засувок шиберних або арматур фонтанних або головок колонних за підписом керівника учасника або його представника із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника за договором. Відповідно до пункту 1.2 Додатку № 1 тендерної документації учасниками надається скан-копія договору, що наведений учасником в довідці згідно пункту 1.1 Додатку № 1 тендерної документації. Такий договір повинен містити усі додатки, що підтверджують виконання аналогічного договору. При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Учасник ТОВ «НАФТОЕКСПЕДИЦІЯ» у складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку від 06.02.2023 № 11/02 про виконання аналогічного договору на постачання арматури фонтанної (далі – інформаційна довідка) та копію аналогічного договору, що наведений в інформаційній довідці, а саме копію договору поставки від 23.11.2021 № 23/11-21/. Документи (додатки), що підтверджують виконання аналогічного договору (накладні, акт приймання-передач, оборотно-сальдових відомостей, тощо) в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАФТОЕКСПЕДИЦІЯ» відсутні, чим не дотримано вимоги пункту 1.2 Додатку № 1 тендерної документації. Учасник VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ у складі тендерної пропозиції надав довідку про виконання аналогічного договору на постачання предмету закупівлі від 03.02.2023 № 68 (далі - довідка) та копію аналогічного договору, що наведений в довідці, а саме копію контракту поставки від 07.04.2022 № 07/04-2022 (далі – контракт). Контрактом визначено, що продавець відвантажує разом з товаром такі документи: оригінал рахунку-фактури, сертифікат якості, пакувальний лист, CMR (п. 3.3). Водночас, учасник VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ в складі своєї пропозиції не надав документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (рахунку-фактури, сертифікат якості, пакувальний лист, CMR, тощо), що не відповідає вимогам встановленим пунктом 1.2 Додатку № 1 тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «НАФТОЕКСПЕДИЦІЯ» та VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, як таких що не відповідають вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 30.05.2023 13:23 - 14.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.05.2023 13:23

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформація стосовно подання до суду
Дата публікації: 08.06.2023 14:38
Дата відкриття провадження: 24.07.2023 16:00
Номер відкриття провадження: 320/19850/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо надання аргументованих заперечень на висновок про результати моніторингу Державною аудиторською службою України процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 щодо закупівлі 42130000-9 – Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Арматура фонтанна для одночасно-роздільної експлуатації (ОРЕ) декількох покладів з підвішуванням двох ліфтів НКТ), №23Т-022, ідентифікатор закупівлі №UA-2023-01-17-002890-a.
Дата публікації звіту: 01.06.2023 16:05

Запити/Пояснення