-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації шкільного харчування здобувачів освіти окремої категорії Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області
Завершена
826 875.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 134.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 134.37 UAH
Номер:
6aaa830c5f2d4efa942a80f9a9825b91
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-14-000133
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2023 00:00
Період моніторингу:
14.02.2023 15:20 - 08.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.02.2023 № 13-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.02.2023 №13-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
11. UA-2023-01-16-013123-a від 16.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу відповідності пропозиції ФОП Ставрук В.В. умовам тендерної документації встановлено порушення підпункту 1 пункту 41 Особливостей №1178.
Аналізом своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 06.02.2023 за №1 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №29 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.01.2023 за №6, тендерну документацію (із змінами) затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.01.2023 за №6/1, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Ставрук Валентини Володимирівної (далі – ФОП Ставрук В.В.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 30.01.2023 за №6/2, повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2023, договір від 06.02.2023 за №1, пояснення (із долученими документами) Замовника від 21.02.2023 отримані через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в пункті 6.4 розділу 6 тендерної документації та в пункті 13.1 проекту договору (додаток 5 тендерної документації) передбачено підставу зміни істотних умов договору « погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення».
В той же час предметом закупівлі є послуги, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей №1178.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Ставрук В.В. встановлено наступне.
Згідно додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що на підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники мають надати довідку у довільній формі про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг. Інформація підтверджується документально: - копії особистих медичних книжок (працівників (фахівців), які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі, з відміткою про проходження медичного огляду, з періодичністю визначеною чинним законодавством для працівників громадського харчування.
ФОП Ставрук В.В. в складі пропозиції надано довідку про наявність працівників від 13.01.2023 за №457 у якій вказано про наявність працівників Мазурик Юлії Романівни та Кулачковської Галини Вікторівни.
Також у складі пропозиції ФОП Ставрук В.В. подано скан - копії медичних книжок Мазурик Юлії Романівни та Кулачковської Галини Вікторівни, згідно яких медичний огляд пройдено у Комунальному некомерційному підприємстві «Міська комунальна лікарня №3» Тернопільської міської ради.
Аналізом медичних книжок вказаних працівників встановлено, що у них міститься виправлення щодо дати проходження медичного огляду відповідно з «30.09.2021» на «30.09.2022», з «29.09.2021» на «29.09.2022» та дати наступного медичного огляду з «21.03.2022» на «21.03.2023».
Під час моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області надіслано запит від 15.02.2023 за №131917-14/393-2023 до Комунального некомерційного підприємства «Міська комунальна лікарня №3» Тернопільської міської ради щодо надання інформації чи проходили Мазурик Юлія Романівна та Кулачковська Галина Вікторівна медичні огляди та за їх результатами оформлялися відповідні медичні книжки в період з 01.01.2022 по 23.01.2023.
Згідно відповіді Комунального некомерційного підприємства «Міська комунальна лікарня №3» Тернопільської міської ради від 16.02.2023 за №120 Мазурик Юлія Романівна та Кулачковська Галина Вікторівна в період з 01.01.2022 по 23.01.2023 медичні огляди не проходили та медичні книжки (ОМК-1) їм не оформлялися.
Згідно Переліку необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень, що необхідні для проведення обов'язкових медичних оглядів, та періодичність їх проведення, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» від 23.07.2002 за №280 працівники харчоблоків проходять медичні огляди при проведенні попереднього медогляду та надалі 2 рази на рік.
Отже, учасником закупівлі у складі поданої пропозиції подано документи, що не відповідають умовам додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації.
Згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Однак, Замовник перевіряючи пропозицію ФОП Ставрук В.В. у складі якої наявні медичні книжки Мазурик Юлії Романівни та Кулачковської Галини Вікторівни, у яких містяться виправлення, не скористався власним правом щодо підтвердження інформації наданої учасником.
Під час проведення моніторингу, 20.02.2023, Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) чому перевіряючи пропозицію ФОП Ставрук В.В. при наявних виправленнях у медичних книжках він не скористався наданим правом та не звернувся до лікувального закладу за підтвердженням інформації, наданої учасником.
Замовником у відповідь від 21.02.2023 вказано, що повторно переглянувши документи переможця закупівлі послуг з організації шкільного харчування здобувачів освіти окремої категорії Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області ФОП Ставрук Валентини Володимирівни буде вжито заходи щодо розірвання з нею договору.
Підсумовуючи вищевикладене, на порушення вимог підпункту 1 пункту 41 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Ставрук В.В., у зв’язку із тим, що учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 14.02.2023 Замовником пояснення (інформацію, документи) надано з порушенням термінів визначених частиною п’ятою статті 8 Закону, а саме 21.02.2023 року, тобто на 5 робочий день з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень:
22.02.2023 10:10 - 09.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2023 10:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимоги Висновку про результати моніторингу закупівлі послуг з організації шкільного харчування здобувачів освіти окремої категорії Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-16-013123-a) від 22.02.2023 року та з метою здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжиття заходів щодо розірвання Договору від 06.02.2023 за №1 (укладеного з ФОП Ставрук В.В.) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України - ФОП Ставрух В.В. було надано листа від 23.02.2023 року за № 15\07-23 з проханням щодо необхідності розірвання вищезазначеного Договору. Відповідно було укладено додаткову угоду №1 від 27.02.2023року на припинення дії договору №1 від 06.02.2023року. ( скан-копія додаткової угоди №1 від 27.02.2023року додається)
Дата публікації звіту:
27.02.2023 17:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
28.02.2023 08:18
Запити/Пояснення
Номер:
86716677e46043538f6e4763af5154d8
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.02.2023 15:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Послуги з організації шкільного харчування здобувачів освіти окремої категорії Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-16-013123-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d5a1b83cf91a4f899c6d63f0152e0e80
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.02.2023 13:27
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 14.02.2023 р. повідомляємо наступне:
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розмір витрат та очікувану вартість по даному предмету закупівлі визначено на підставі рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 21.12.2022 №1502 «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти та наказу Управління освіти і науки Тернопільської міської ради № 394 від 21.12.2022 року "Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти у 2023 році" (копія додається).
Інформація про необхідні кількісні та якісні характеристики та технічні вимоги до предмету закупівлі визначено з урахуванням вимог чинного законодавства щодо забезпечення харчування учнів, зокрема постановаи Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»
2.Постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710 встановлено, що Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Оскільки Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області, котра перебуває у власності Тернопільської міської ради не є бюджетною установою, то кошти з бюджету отримує лише як одержувач бюджетних коштів у мережі головного розпорядника у рамках виконання відповідної програми, затвердженої відповідною місцевою радою. Таким чином, заклад не є розпорядником бюджетних коштів, отже, не відноситься до установ, які зобов’язані оприлюднювати інформацію на власному веб-сайті відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710.
Номер:
ff69c4a257ea4dacb37b85e095f488be
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.02.2023 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Послуги з організації шкільного харчування здобувачів освіти окремої категорії Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-16-013123-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено, що Замовником визнано переможцем ФОП Ставрук В.В.
Згідно додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що на підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники мають надати довідку у довільній формі про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг. Інформація підтверджується документально: - копії особистих медичних книжок (працівників (фахівців), які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі, з відміткою про проходження медичного огляду, з періодичністю визначеною чинним законодавством для працівників громадського харчування.
ФОП Ставрук В.В. в складі пропозиції надано довідку про наявність працівників від 13.01.2023 за №457 у якій вказано про наявність працівників Мазурик Юлії Романівни та Кулачковської Галини Вікторівни.
Також у складі пропозиції ФОП Ставрук В.В. подано скан - копії медичних книжок Мазурик Юлії Романівни та Кулачковської Галини Вікторівни. Аналізом медичних книжок вказаних працівників встановлено, що у них міститься виправлення щодо дати проходження медичного огляду з «30.09.2021» на «30.09.2022» та відповідно дати наступного медичного огляду з «21.03.2022» на «20.03.2023».
Згідно інформації у медичних книжках Мазурик Юлії Романівни та Кулачковської Галини Вікторівни медичний огляд вони проходили та за їх результатами оформлено медичні книжки у Комунальному некомерційному підприємстві «Міська комунальна лікарня №3» Тернопільської міської ради.
Під час моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області надіслано запит від 15.02.2023 за №131917-14/393-2023 до Комунального некомерційного підприємства «Міська комунальна лікарня №3» Тернопільської міської ради щодо надання інформації чи проходили Мазурик Юлія Романівна та Кулачковська Галина Вікторівна медичні огляди та за їх результатами оформлялися відповідні медичні книжки в період з 01.01.2022 по 23.01.2023.
Згідно відповіді Комунального некомерційного підприємства «Міська комунальна лікарня №3» Тернопільської міської ради від 16.02.2023 за №120 Мазурик Юлія Романівна та Кулачковська Галина Вікторівна в період з 01.01.2022 по 23.01.2023 медичні огляди не проходили та медичні книжки (ОМК-1) їм не оформлялися.
Отже, учасником закупівлі у складі поданої пропозиції подано документи, що не відповідають умовам додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації.
Згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Однак, Замовник перевіряючи пропозицію ФОП Ставрук В.В. у складі якої наявні медичні книжки Мазурик Юлії Романівни та Кулачковської Галина Вікторівної, у яких містяться виправлення, не скористався власним правом щодо підтвердження інформації наданої учасником.
Враховуючи вище викладене прошу пояснити чому Замовник перевіряючи пропозицію ФОП Ставрук В.В. та бачучи виправлення у медичних книжках не скористався наданим правом та не звернувся до лікувального закладу за підтвердженням інформації, наданої учасником ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b8f1b50fd7104a3d8f94b13932cc07e5
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
21.02.2023 14:04
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснення від 20.02.2023 р. повідомляємо, що повторно переглянувши документи переможця закупівлі послуг з організації шкільного харчування здобувачів освіти окремої категорії Тернопільської спеціалізованолї школи І-ІІІ ступенів № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області ФОП "Ставрук Валентини Володимирівни" та враховуючи вашу інформацію зазначену у вище згаданому запиті, будуть вжитті заходи щодо розірвання договору з переможцем закупівлі ФОП "Ставрук Валентини Володимирівни".