-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясо
Завершена
310 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 550.00 UAH
Номер:
f299f35a2ee44635a0d2a240e94f4bdf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-06-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.02.2023 00:00
Період моніторингу:
06.02.2023 16:57 - 28.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.02.2023 Одеса № 26
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 06.02.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 06.02.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.02.2023 № 26
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
2 UA-2023-01-16-012831-a 16.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пунктів 2, 19 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 та абзацу 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзаців 2 та 6 підпункту 2, абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 14 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Саратського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – гімназія Саратської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.01.2023 № 3, тендерну пропозицію учасника підприємства споживчої кооперації «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» (далі – ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.01.2023 № 9, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.01.2023, договір поставки продуктів харчування від 31.01.2023 № 43, пояснення отримане 13.02.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником завантажено в електронній системі закупівель ТД в редакції Закону без урахування Особливостей.
Зокрема, відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
При цьому, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ № 710), затверджено вичерпний перелік формальних помилок.
Проте, ТД Замовника не відповідає вимогам Наказу № 710 в частині зазначення у неї переліку формальних помилок, які відсутні у зазначеному наказі, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Крім того, відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Проте, на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону, пункту 28, абзацу 3 пункту 44 Особливостей Замовником у ТД не зазначено для переможця процедури закупівлі способу документального підтвердження відсутності підстави, передбаченої пунктом 3 частини першої статті 17 Закону, а саме, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Слід зазначити, що відповідно до листа Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – Національне агентство) від 31.05.2022 № 23-06/12865-22 у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та введенням воєнного стану з 24.02.2022, функції з перегляду відомостей стосовно фізичних та юридичних осіб, аналітичний блок Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (далі – Реєстр), а також формування та перевірка сформованих інформаційних довідок з Реєстру наразі тимчасово обмежена з метою забезпечення захисту інформації (пп. 4 п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану»).
Разом з тим, наразі Національне агентство відновило тимчасово обмежену функцію з формування інформаційних довідок з Реєстру в онлайн режимі стосовно фізичних та юридичних осіб за допомогою їх кваліфікаційних електронних підписів та електронних печаток.
Отже, доступ до інформації, передбачений пунктом 3 частини першої статті 17 Закону, щодо притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено наступне.
У таблиці 1 Додатка № 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх такими критеріями» до ТД Замовник визначив, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується інформаційною довідкою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів* (не менше одного) (за формою відповідно до додатка 2.3 до ТД), яка має містити інформацію про виконання договорів з підтверджуючими документами:
копії виконаних аналогічних договорів (не менше одного) з додатками, які є невід’ємною частиною договору. При наданні договору, учасник може не розголошувати (закрити при скануванні) інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною;
копії документів, що підтверджують виконання аналогічних договорів – листи-відгуки щодо належного виконання з боку учасника зобов’язань за договорами та акти прийому-передачі чи видаткові накладні з відповідними печатками та підписами сторін.
У складі тендерної пропозиції учасника ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» надано довідку б/д та б/н, в якій наведена інформація про наявність в учасника досвіду у виконанні аналогічного договору купівлі-продажу харчової продукції від 23.11.2020 № 14 (далі – Договір), укладеного з Плахтіївським НВК «ЗОШ № 2 І-ІІІ ступенів-гімназія».
Також, у складі тендерної пропозиції учасника ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» надано скановану копію Договору та копії видаткових накладних від 25.11.2020 № 1086 на суму 820,04 грн з ПДВ, від 02.12.2020 № 1085 на суму 95,16 грн з ПДВ, від 08.12.2020 № 1084 на суму 5445,70 грн з ПДВ.
У пункті 3.1 Договору зазначено, що ціна цього договору становить 21 465,00 гривень.
Відповідно до пункту 1.2 зазначеного договору найменування, ціна, кількість, асортимент та види кожної партії продукції вказуються у видаткових накладних, які є невід’ємною частиною даного договору, з моменту їх підписання уповноваженими представниками сторін.
Проте, на порушення вимог таблиці 1 Додатка № 2 до ТД учасником ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» у складі тендерної пропозиції надано копію аналогічного договору не з усіма додатками, які відповідно до пункту 1.2 Договору є його невід’ємною частиною, а саме: надано не всі копії видаткових накладних, які підтверджують його повне виконання.
У таблиці 1 Додатка № 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх такими критеріями» та у Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД Замовник визначив, що наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується інформаційною довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою відповідно до додатка 2.2 до ТД). Учасник надає у складі пропозиції копії наступних документів: копії особових медичних книжок працівників, які будуть задіяні при виконанні договору (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду).
У складі тендерної пропозиції учасника ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід б/д та б/н, в якій зазначено про наявність в учасника двох працівників, а саме: керівник Брітков В.І. та водій-вантажник Федьков О.І.
Проте, учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії особових медичних книжок працівників, які будуть задіяні при виконанні договору (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду), чим не дотримано вимоги таблиці 1 Додатка № 2 та Додатка № 4 до ТД.
У Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД Замовник визначив, що для підтвердження відповідності товарів вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати експертний висновок на вміст нітратів та токсичних речовин.
Отже, на порушення вищезазначеної вимоги ТД у складі тендерної пропозиції учасника ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» не надано експертний висновок на вміст нітратів та токсичних речовин на товар, який учасник пропонує до постачання.
У Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД Замовник визначив, що для підтвердження відповідності товарів вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, форма якого затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446.
У складі тендерної пропозиції учасника ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» надано Акт від 01.02.2022 № 216, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР не у повному обсязі, а саме: відсутні останні сторінки акта, чим не дотримано вимоги Додатка № 4 до ТД.
Отже, на порушення абзаців 2 та 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки», у зв’язку із невідповідністю його умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД та вимогам, установленим у ТД відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Також, відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Відповідно до пункту 1.5 Додатка № 3 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та спосіб документального підтвердження відсутності підстав для переможця (згідно вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»)» до ТД Замовником визначено, що для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель наступні документи:
електронну довідку/оригінал/нотаріально завірену копію документа(-ів), виданого Міністерством внутрішніх справ України, про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, або витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Надається на особу уповноважену на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлі;
довідку у довільній формі з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбаченої положеннями частини другої статті 17 Закону.
Отже, переможцем процедури закупівлі ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, вищезазначені документи.
Таким чином, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки», у зв’язку із ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 08.02.2023 щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» умовам ТД та законодавству, Замовник 13.02.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що порушення, які були виявлені будуть усунуті шляхом розірвання договору від 31.01.2023 № 43.
Період усунення порушень:
14.02.2023 16:36 - 01.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2023 16:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За висновком по результатах проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ від 06.02.2023 Одеса № 26 «Про початок моніторингу процедур закупівель» процедури закупівлі UA-2023-01-16-012831-a М’ясо булі виявлені порушення які були усунуті шляхом розірвання договору №43 від 31.01.2023 року.
Дата публікації звіту:
20.02.2023 12:57
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
22.02.2023 11:23
Запити/Пояснення
Номер:
c8a7243b7e1b46d28a230a7987582d10
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.02.2023 10:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника підприємства споживчої кооперації «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» умовам Таблиці 1 Додатка № 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх такими критеріями» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано копію аналогічного договору купівлі-продажу харчової продукції від 23.11.2020 № 14, укладеного з Плахтіївським НВК «ЗОШ № 2 І-ІІІ ступенів-гімназія», не з усіма додатками, які відповідно до пункту 1.2 зазначеного договору є його невід’ємною частиною, а саме: надано не всі копії видаткових накладних, які підтверджують його повне виконання?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника підприємства споживчої кооперації «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» умовам Таблиці 1 Додатка № 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх такими критеріями» та Додатка № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії особових медичних книжок працівників, які будуть задіяні при виконанні договору (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду)?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника підприємства споживчої кооперації «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» умовам Додатка № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано не всі сторінки акту від 01.02.2022 № 216, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника підприємства споживчої кооперації «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» умовам Додатка № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано експертний висновок на вміст нітратів та токсичних речовин на товар, який учасник пропонує до постачання?
5. Як Замовник переконався у тому, що договір на проведення дезінфекцій, дезінсекційних і дератизаційних робіт від 15.02.2019 № 2, наданий у складі тендерної пропозиції учасника підприємства споживчої кооперації «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» на виконання вимог Таблиці 1 Додатка № 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх такими критеріями» до тендерної документації, є чинним на момент подання учасником своєї тендерної пропозиції?
6. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі підприємства споживчої кооперації «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» та укладання з ним договору, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.