-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 15110000-2 – М’ясо (Яловичина охолоджена без кістки)
Завершена
2 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Номер:
a218f653676643638c565ec82ecc17d9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-28-000105
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.03.2023 00:00
Період моніторингу:
28.03.2023 16:46 - 19.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.03.2023 № 20
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.03.2023 №20
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-01-16-012226-a 16.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п.п. 2 та п.п. 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час моніторингу договір про закупівлю від 06.02.2023 №94 розірваний за взаємною згодою сторін додатковою угодою від 11.04.2023.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-01-16-006452-a на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №40 від 16.01.2023 (далі – Тендерна документація), тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Каплюк Валерій Михайлович, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №80 від 31.01.2023, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 06.02.2023 №94, додаткова угода від 01.03.2023 №1, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 31.03.2023.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Відповідно до вимог п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх встановлення замовником відповідно до вимог Особливостей), наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема, Інформації та документів на підтвердження відповідності технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у додатку 3 до тендерної документації.
Так, відповідно до п.2 Додатку №3 до Тендерної документації поставка товару здійснюється окремими партіями в кількості (обсягах) згідно заявки Замовника (передається Учаснику будь-яким зручним для Замовника способом (поштою, електронною поштою, особисто, факсом, в телефонному режимі тощо) та в терміни – згідно погодженого графіку. Учасник гарантує листом поставку товару невеликими партіями згідно заявки Замовника.
Однак, в складі тендерної пропозиції ФОП Каплюк Валерій Михайлович відсутній вищевказаний гарантійний лист, чим не дотримано вимоги п.2 Додатку №3 до Тендерної документації. При цьому, в складі тендерної пропозиції ФОП Каплюк Валерій Михайлович відсутня будь яка інформація, що пояснює причини не надання в складі пропозиції вищевказаного гарантійного листа.
Крім того, відповідно до п.2 Додатку №3 до Тендерної документації, з метою отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, учасник надає гарантійний лист від виробника або його офіційного представника, що підтверджує можливість поставки запропонованого товару у необхідній кількості, необхідної якості зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника торгів із посиланням на номер оголошення, предмет закупівлі цих торгів та повну назву Замовника. Виробник також гарантує про запровадження та використання постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю в критичних точках.
Однак, в складі тендерної пропозиції ФОП Каплюк Валерій Михайлович відсутні вищевказані документи виробника або його офіційного представника, чим не дотримано вимоги п.2 Додатку №3 до Тендерної документації. При цьому, в складі тендерної пропозиції ФОП Каплюк Валерій Михайлович відсутня будь яка інформація, що пояснює причини не надання в складі пропозиції вищевказаного гарантійного листа.
Також, відповідно до п.2 Додатку 3 до Тендерної документації, учасник надає довідку в довільній формі, що містить інформацію про працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід (не менше 10 осіб) для повноцінного забезпечення технологічного процесу.
Однак, в складі тендерної пропозиції ФОП Каплюк Валерій Михайлович відсутня довідка в довільній формі, що містить інформацію про працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід (не менше 10 осіб) для повноцінного забезпечення технологічного процесу, чим не дотримано вимоги п.2 Додатку №3 до Тендерної документації.
Зважаючи на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника торгів ФОП Каплюк Валерій Михайлович не відповідає вимогам п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, п.2 Додатку №3 до Тендерної документації.
З огляду на викладене, пропозиція ФОП Каплюк Валерій Михайлович підлягала відхиленню відповідно до п.п. 2 п. 41 Особливостей.
Згідно з п.44 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, дана вимога передбачена Замовником у Додатку № 2 до Тендерної документації.
Так, в Додатку № 2 до Тендерної документації для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедури закупівлі, зокрема, підстав, визначених пунктом 5 частини 1 статті 17 Закону, передбачено надання витягу про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
Однак, відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції переможця торгів ФОП Каплюк Валерій Михайлович відсутній вищезазначений документ, який повинний надати переможець торгів протягом строку визначеного Особливостями, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедури закупівлі, визначених пунктом 5 частини 1 статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги Додатку № 2 до Тендерної документації.
Відповідно до п.п. 3 п. 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
З огляду на викладене, пропозиція ФОП Каплюк Валерій Михайлович підлягала відхиленню відповідно до п.п. 3 п. 41 Особливостей.
Під час моніторингу договір про закупівлю від 06.02.2023 №94 розірваний за взаємною згодою сторін додатковою угодою від 11.04.2023.
Період усунення порушень:
13.04.2023 13:10 - 28.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.04.2023 13:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Укладено додаткову угоду на розірвання та завершили процедуру закупівлі опублікувавши звіт.
Дата публікації звіту:
13.04.2023 13:42
Запити/Пояснення
Номер:
bcf9dd8d121d491bb4ab7f789ff7a2f6
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.03.2023 17:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 – 15110000-2 – М’ясо (Яловичина охолоджена без кістки)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-16-012226-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно з п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, дана вимога передбачена Замовником у Додатку № 2 до Тендерної документації, затвердженої протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №40 від 16.01.2023 (далі – Тендерна документація).
Так, в Додатку № 2 до Тендерної документації для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедури закупівлі, зокрема, підстав, визначених пунктом 5 частини 1 статті 17 Закону, передбачено надання витягу про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
Однак, відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції переможця торгів ФОП Каплюк Валерій Михайлович відсутній вищезазначений документ, який повинний надати переможець торгів протягом строку визначеного Особливостями, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедури закупівлі, визначених пунктом 5 частини 1 статті 17 Закону.
Чому вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Каплюк Валерій Михайлович на підставі п.п. 3 пункту 41 Особливостей, у зв’язку з ненаданням переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону з урахуванням пункту 44 цих Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
372f30506be54bea9a5493a37973c745
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
31.03.2023 11:30
Опис:
Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ інформує, що у звʼязку з проведеним моніторингом щодо закупівлі ДК 021:2015 – 15110000-2 – М’ясо (Яловичина охолоджена без кістки) були встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких вми зобов’язумося здійснити дії щодо усунення виявленого порушення.
Внаслідок цього Замовник інформує про усунення порушень шляхом надсилання листа про розірвання договору, який укладений із ФОП Каплюк Валерій Михайлович договір № 94 від 06.02.2023 р. Документ додається.