-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів, учнів 5-11 класів пільгових категорій
Завершена
3 661 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 307.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 307.20 UAH
Номер:
4176411e5b7249ad91bc59d73e785754
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-15-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2023 00:00
Період моніторингу:
15.05.2023 13:26 - 06.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.05.2023 № 39-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 15.05.2023 №39-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8.UA-2023-01-16-010720-a від 16.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю
встановлено порушення пункту 9 частини першої статті 10 Закону та пункту 43 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Понтем.УА», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 9 частини першої статті 10 Закону та пункту 43 Особливостей №1178.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління освіти Васильківської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.01.2023 за №1401, протокольне рішення уповноваженої особи від 31.01.2023 №1438, протокольне рішення уповноваженої особи від 10.02.2023 №1461, протокольне рішення уповноваженої особи від 16.02.2023 №1472, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Контракт Продрезерв 5» (далі – ТОВ «Контракт Продрезерв 5»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Понтем.УА» (далі – ТОВ «Понтем.УА»), повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2023 року, договір закупівлі від 23.02.2023 за №101, додаткова угода до договору закупівлі від 23.02.2023 за №1, пояснення Замовника від 18.05.2023, отримане через електронну систему закупівель.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Так, згідно пункту 9 частини першої статті 10 Закону, інформація про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення.
Поряд з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей №1178, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Замовником, у відповідь на роз’яснення до процедури закупівлі, зокрема, щодо причини невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5» вимогам тендерної документації, 17.02.2023 було опубліковано інформацію про розгляд пропозиції цього учасника та підстави її відхилення, оформленої протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.02.2023 за №1461. Тобто, інформація щодо відхилення тендерної пропозиції зазначеного учасника оприлюднена у електронній системі закупівель на сьомий день з дня прийняття такого рішення.
З огляду на це, Замовником, на порушення норм пункту 9 частини першої статті 10 Закону та пункту 43 Особливостей №1178, не дотримано термінів оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5».
Період усунення порушень:
01.06.2023 09:32 - 16.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.06.2023 09:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2023-05-15-000023 закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів, учнів 5-11 класів пільгових категорій» (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 55520000-1 Кейтерингові послуги), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Також, уповноважена особа пройде навчання з підвищення кваліфікації.
Дата публікації звіту:
05.06.2023 13:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
06.06.2023 09:09
Запити/Пояснення
Номер:
5a72bc247c034f1097f4aabaf09da084
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.05.2023 15:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів, учнів 5-11 класів пільгових категорій» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-16-010720-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f6e9c5406ed540439dee163c011499f8
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
18.05.2023 18:27
Опис:
Доброго дня!
Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмету закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів, учнів 5-11 класів пільгових категорій», згідно коду ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги, визначена відповідно до розрахунку кількості дітоднів (обідів/штук) за віковими категоріями для учнів 1-4 класів та 5-11 класів, згідно з кошторисними призначеннями управління освіти Васильківської міської ради на 2023 рік та на підставі Рішення Васильківської міської ради Київської області «Про організацію харчування учнів закладів загальної середньої освіти та вихованців закладів освіти Васильківської міської територіальної громади» №367 від 20.12.2022 року (Рішення додається до запиту про надання пояснення замовником).
Згідно даного Рішення, вартість одного дітодня (обіду) склала: для учнів 1-4 класів 40,00 грн, для учнів 5-11 класів 49,00 грн.
Загальна кількість дітоднів (обідів/штук) становить: 89520, з них:
80560 дітоднів (обідів/штук) для учнів 1-4 класів та 8960 дітоднів (обідів/штук) для учнів 5-11 класів пільгових категорій.
Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість склала: (80560 дітоднів (обідів/штук) * 40,00 грн) + (8960 дітоднів (обідів/штук) * 49,00 грн) = 3661440,00 грн.
Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на підставі Постанови КМУ від 24 березня 2021 р №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: https://doshkillyavasilkiv.jimdofree.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/%D0%BE%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96/