• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів, учнів 5-11 класів пільгових категорій

Завершена

3 661 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 307.20 UAH
Номер: 4176411e5b7249ad91bc59d73e785754
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-15-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.05.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 15.05.2023 13:26 - 06.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.05.2023 № 39-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Ганна ШКЛЯР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 15.05.2023 №39-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 8.UA-2023-01-16-010720-a від 16.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 543-35-42, luda_palamar@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 9 частини першої статті 10 Закону та пункту 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Понтем.УА», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 9 частини першої статті 10 Закону та пункту 43 Особливостей №1178. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління освіти Васильківської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.01.2023 за №1401, протокольне рішення уповноваженої особи від 31.01.2023 №1438, протокольне рішення уповноваженої особи від 10.02.2023 №1461, протокольне рішення уповноваженої особи від 16.02.2023 №1472, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Контракт Продрезерв 5» (далі – ТОВ «Контракт Продрезерв 5»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Понтем.УА» (далі – ТОВ «Понтем.УА»), повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2023 року, договір закупівлі від 23.02.2023 за №101, додаткова угода до договору закупівлі від 23.02.2023 за №1, пояснення Замовника від 18.05.2023, отримане через електронну систему закупівель. Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Так, згідно пункту 9 частини першої статті 10 Закону, інформація про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. Поряд з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей №1178, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Замовником, у відповідь на роз’яснення до процедури закупівлі, зокрема, щодо причини невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5» вимогам тендерної документації, 17.02.2023 було опубліковано інформацію про розгляд пропозиції цього учасника та підстави її відхилення, оформленої протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.02.2023 за №1461. Тобто, інформація щодо відхилення тендерної пропозиції зазначеного учасника оприлюднена у електронній системі закупівель на сьомий день з дня прийняття такого рішення. З огляду на це, Замовником, на порушення норм пункту 9 частини першої статті 10 Закону та пункту 43 Особливостей №1178, не дотримано термінів оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5».
Період усунення порушень: 01.06.2023 09:32 - 16.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 01.06.2023 09:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2023-05-15-000023 закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів, учнів 5-11 класів пільгових категорій» (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 55520000-1 Кейтерингові послуги), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Також, уповноважена особа пройде навчання з підвищення кваліфікації.
Дата публікації звіту: 05.06.2023 13:06

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 06.06.2023 09:09

Запити/Пояснення