Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та не враховує норми пункту 28 Особливостей № 1178 та Переліку № 710.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій ФОП Сокол Геннадій Олегович, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та не враховано норми пункту 28 Особливостей № 1178 та Переліку № 710, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 (далі – Особливості № 1178), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти Чуднівської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 16.01.2023 № 1, тендерна пропозиція учасника ФОП Прут Віктор Михайлович та тендерна пропозиція переможця ФОП Сокол Геннадій Олегович, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.01.2023 № 29, від 07.02.2023 № 33 та від 13.02.2023 № 36, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей від 26.01.2023 та від 09.02.2023, повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2023, договір про закупівлю від 21.02.2023 № 57, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 10.02.2023.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації, встановлено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей № 1178, а саме, Замовником в пункті 2 розділу 5 тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок не віднесено формальні помилки, які визначені абзацами 2-4, 6, 7 пункту 1 та пунктом 2 Переліку формальних помилок, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі - Переліку № 710).
Період усунення порушень:
22.02.2023 16:35 - 09.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2023 16:35
Опис звіту:
Повідомляємо Вам, що Відділом освіти Чуднівської міської ради опрацьовано Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-16-010344-a від 22.02.2023 у процедурі закупівлі по предмету М'ясо свинини, Філе куряче (ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо) та повідомляємо наступне.
Враховуючи, що допущене порушення, а саме не віднесення до формальних (несуттєвих) помилок формальні помилки, які визначені абзацами 2-4, 6, 7 пункту 1 та пунктом 2 Переліку формальних помилок, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі - Переліку №710), не суперечить принципам публічних закупівель викладеним у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», не несе корупційних, дискримінаційних чи фінансових ризиків для замовника, керівництвом Відділу освіти прийнято рішення не притягувати до відповідальності уповноважену особу. В даному випадку обмежитись роз’яснювальною роботою з уповноваженою особою Відділу освіти щодо врахування в подальшому у роботі Переліку №710, зокрема абзаців 2-4, 6, 7 пункту 1 та пунктом 2 Переліку №710, та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом додаткового проходження навчання у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
27.02.2023 17:16