-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин, дизельне паливо (код ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти)
Відповідно до договору
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Номер:
709e306c3539418ba7a4da421e4260c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-13-000106
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2023 00:00
Період моніторингу:
14.02.2023 09:33 - 08.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2023 № 9
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.02.2023 № 9
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-01-16-009998-a 16.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» встановлено порушення підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно інформації електронної системи закупівель Замовником розірвано договір від 31.01.2023 № 75 про що складено додаткову угоду від 03.03.2023 № 1.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 16.01.2023 № 4/1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ», протокол від 24.01.2023 № 4/2, договір від 31.01.2023 № 75, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 15.02.2023, 03.03.2023.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» встановлено наступне.
Згідно абзацу 3 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Також, дана вимога передбачена пп. 3.5.6 п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Учасник-переможець ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, тобто в термін що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
При цьому, Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ», чим порушено норми підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
Згідно наданих пояснень, Замовником прийнято рішення про розірвання договору про закупівлю від 31.01.2023 № 75.
Додаткова угода від 03.03.2023 № 1 про розірвання договору оприлюднена в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
06.03.2023 17:02 - 21.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2023 17:02
Запити/Пояснення
Номер:
ddde364a1d1e408c9b1704ed8f2e1d8c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.02.2023 11:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин, дизельне паливо (код ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2023-01-16-009998-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно абзацу 3 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасник-переможець Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтекс Інвест» не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених відповідно пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, тобто в термін що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтекс Інвест» відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
25b7c14767434c79969763fb8ae57dd4
Назва:
Надання пояснення уповноваженої особи
Дата опублікування:
15.02.2023 17:02
Опис:
Уповноважена особа управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради інформує про наступне.
ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» в складі своєї пропозиції як учасник закупівлі за власним волевиявленням надало документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно Довідки за Вих.№ Т 2301238 від 23.01.2023 р. Окрім того, ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ», як переможець закупівлі, 29.01.2023 об 11:40 через електронну систему закупівель надало документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Тобто, обидві довідки є автентичними за змістом і не суперечать одна одній.
ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» надало найнижчу ціну за предметом закупівлі, своєчасно та у повному обсязі виконало свої зобов’язання за попереднім договором.
Станом на 28.01.2023 здійснювались як і планові, так і аварійні відключення електроенергії, що дійсно могло б призвести до неможливості переможцем вчасно завантажити необхідні документи через електронну систему.
Станом на 30.01.2023 була велика потреба у наявності палива для нормального функціонування закладів освіти, підвозу учнів до закладів освіти, продуктів харчування та інших нагальних потреб. Відхиливши тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей це призвело б до затримки постачання палива (час для розгляду наступного учасника, період оскарження, підписання договору).
Окрім того, несвоєчасне завантаження зазначених вище документів на тривалість ½ робочого дня (11 год. 40 хв.) не не розглядалось уповноваженою особою як суттєвим порушенням у зв’язку із обставинами, які зазначені у довідці за Вих.№ Т 2901231 від 29.01.2023 , не призвело і не може призвести до змін чи умов під час укладення договору.
Також , до відповіді надається протокол уповноваженої особи від 30.01.2023 №4/3.
Номер:
7261b3a0c6584d3d806e9920518964cb
Назва:
Оновлення документів
Дата опублікування:
03.03.2023 13:07
Опис:
Додатковою угодою №1 від 03.03.2023 року сторонами було вирішено розірвати договір за згодою сторін