-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція приміщення в КНП "Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради" для встановлення апарату для дистанційної променевої терапії за адресою: вул. Ялтинська, 1, м. Кропивницький Код ДК 45454000-4 Реконструкція
Закупівля проводиться на підставі норм постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Завершена
8 467 610.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 338.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 338.05 UAH
Номер:
b9a87739a6974baf86cc45638e75e7b7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-03-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.05.2023 00:00
Період моніторингу:
03.05.2023 14:57 - 25.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.05.2023 Одеса № 119
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 03.05.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.05.2023 № 119
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
3 UA-2023-01-16-008327-a 16.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, у тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності / нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 16 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.01.2023 № 2, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «САЛАНГ-92» (далі – ТОВ «САЛАНГ-92»), протокол Замовника від 31.01.2023 № 9, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником процедури закупівлі ТОВ «САЛАНГ-92» та усунення виявлених Замовником невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 31.01.2023, договір підряду від 10.02.2023 № 2-59/2023, пояснення, отримане 12.05.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
До участі у процедурі закупівлі подав свою тендерну пропозицію один учасник, а саме: ТОВ «САЛАНГ-92» з ціновою пропозицією 8 378 741,13 грн з ПДВ.
Відповідно до протоколу від 31.01.2023 № 9 Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про визначення зазначеного учасника процедури закупівлі переможцем торгів, оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та укладено з ним договір.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у пункті 1 Розділу І «Перелік документів, які подаються всіма учасниками процедури закупівлі» Додатка 1 до ТД Замовник визначив, що відомості про учасника (у формі сканованого документа) підтверджуються копією установчих документів учасника – юридичної особи (Статут, Витяг з ЄДРПОУ, виданий не раніше 24.02.2022), чи копія паспорта та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) – для фізичних осіб.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «САЛАНГ-92», який є юридичною особою, надано копію Статуту ТОВ «САЛАНГ-92», затвердженого протоколом загальних зборів учасників Спільної фірми «САЛАНГ» у формі господарського товариства з обмеженою відповідальністю від 05.06.2019 № 1, та копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданої 11.06.2019.
Проте у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «САЛАНГ-92» не надано копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданого не раніше 24.02.2022, чим не дотримано вимоги пункту 1 Розділу І Додатка 1 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 09.05.2023 щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «САЛАНГ-92» вимогам пункту 1 Розділу І Додатка 1 до ТД Замовник в електронній системі закупівель 12.05.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що учасником (керівником) ТОВ «САЛАНГ-92» 25.01.2023 після 20 год 00 хв здійснювалось завантаження документів до електронної системи закупівель щодо участі у зазначеній процедурі закупівлі. Під час завантаження цих документів керівник ТОВ «САЛАНГ-92» Ірина Сулім помітила, що помилково завантажила не той екземпляр витягу з ЄДР (замість не раніше 24.02.2022, завантажено витяг 2019 року). Помітивши зазначену невідповідність та маючи намір його усунути, керівником ТОВ «САЛАНГ-92» вчинялись дії щодо заміни такого витягу. Але своєю чергою через виникнення форс-мажорних обставин, а саме: відсутності електропостачання у будинку керівника ТОВ «САЛАНГ-92» Ірини Сулім 25.01.2023 з 20 год 00 хв та до щонайменше до 01 год 00 хв 26.01.2023 (строк подання пропозицій завершився 26.01.2023 о 00 год. 00 хв.), а також відсутності інтернету провайдера «Шторм», посадова особа (керівник) ТОВ «САЛАНГ-92» вже не мав фізичної можливості завантажити необхідні документи до електронної системи закупівель, оскільки електронна система вже не приймала документи. Уповноважено особою Замовника під час розгляду пропозиції учасника його було перевірено за допомогою системи Опендатабот (https://opendatabot.ua/) та сайту Кларіті проджект (https://clarity-project.info/edrs). З метою унеможливлення порушення чинного законодавства України, переможцем закупівлі було дотримано вимог чинного законодавства України та завантажено до електронної системи 02.02.2023 витяг, який датований не раніше 24.02.2023 (копія витягу наявна в системі Прозоро). Отже, ТОВ «САЛАНГ-92» виконав умови тендерної документації Замовника.
Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «САЛАНГ-92» відсутня копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданого не раніше 24.02.2022. Водночас надана копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданої 11.06.2019, також не відповідає вимогам ТД.
Отже, на порушення абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «САЛАНГ-92» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
16.05.2023 13:58 - 31.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2023 13:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виконуючи рішення Південного офісу держаудитслужби України Замовник розірвав договір із Генпідрядником шляхом укладання Додаткової угоди № 1 від 17.05.2023 р.. Дана додаткова угода завантажена в систему 18.05.2023 р.
Дата публікації звіту:
18.05.2023 11:48
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
18.05.2023 13:14
Запити/Пояснення
Номер:
1c75116e6d754ac58facbaf80f5b79ef
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.05.2023 14:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «САЛАНГ-92» умовам пункту 1 розділу І «Перелік документів, які подаються всіма учасниками процедури закупівлі» Додатка 1 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий раніше ніж 24.02.2022, а саме: 11.06.2019?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8dd4310108ea44cfb976829af0d37d04
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.05.2023 14:40
Опис:
У відповідь на Ваш запит, розміщений в системі ProZorro під час проведення моніторингу закупівлі Реконструкція приміщення в КНП "Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради" для встановлення апарату для дистанційної променевої терапії за адресою: вул. Ялтинська, 1, м. Кропивницький Уповноважена особа надає наступне пояснення:
1. Надання обґрунтування рішення, щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «САЛАНГ-92» умовам пункту 1 розділу І «Перелік документів, які подаються всіма учасниками процедури закупівлі» Додатка 1 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий раніше ніж 24.02.2022, а саме: 11.06.2019 повідомляємо наступне.
Учасником (керівником) ТОВ «Саланг-92» 25.01.2023 року після 20:00 год. здійснювалось завантаження документів до електронної закупівлі щодо участі в даній процедурі закупівлі. Під час завантаження таких документів керівник ТОВ «Саланг-92» Ірина Сулім помітила, що помилково завантажила не той екземпляр витягу з ЄДР (замість не раніше 24.02.2022 року , завантажено витяг 2019 року). Помітивши дану невідповідність та маючи намір його усунути, керівником ТОВ «Саланг-92» вчинялись дії на заміну такого витягу. Але у свою чергу через виникнення форс-мажорних обставин , а саме відсутності електропостачання будинку керівника ТОВ «Саланг-92» Ірини Сулім 25.01.2023 року з 20 год. 00 хв. та до щонайменше до 01 год. 00 хв. 26.01.2023 року (строк подання пропозицій завершився 26.01.2023 року о 00 год. 00 хв.), а також відсутності інтернету провайдера «Шторм», посадова особа (керівник) ТОВ «Саланг-92» вже не мав фізичної можливості завантажити необхідні документи до електронної системи закупівель оскільки електронна система вже не приймала документи.
Уповноважено особою КНП «ОКОЦ КОР» під час розгляду пропозиції учасника, його було перевірено за допомогою системи Опендатабот (https://opendatabot.ua/) та сайту Кларіті проджект (https://clarity-project.info/edrs )
З метою унеможливлення порушення чинного законодавства України, переможцем закупівлі було дотримано вимог чинного законодавства України та завантажено до електронної системи 02.02.2023 року витяг, який датований не раніше 24.02.2023 року (копія витягу наявна в системі Прозоро). Тобто таким чином ТОВ "Саланг-92" виконано умови тендерної документації замовника. Копія листа-звернення Учасника до Замовника додається.
Номер:
93d61afa10194541bc4aac98dc82a17a
Назва:
Роз’яснення щодо допущення технічної помилки
Дата опублікування:
18.05.2023 12:01
Опис:
Виконуючи рішення Південного офісу держаудитслужби України Замовник розірвав договір із Генпідрядником шляхом укладання Додаткової угоди № 1 від 17.05.2023 р.. Дана додаткова угода завантажена в систему 18.05.2023 р. При внесенні інформації щодо розірвання договору була допущена технічна помилка при оприлюдненні суми виконаних робіт за договором на момент розірвання. Слід зазначити, що на момент розірвання договору Генпідрядник не виставляв актів для сплати за проведені роботи, тобтоЗамовник не провів жодної оплати за даним договором. І в системі суму договору необхідно вважати як 0 грн. 00 коп.