-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 33600000-6 - Фармацевтична продукція (МНН: Electrolytes; Electrolytes; Glucose; Glucose; Sodium chloride; Sodium chloride; Sodium chloride; Levofloxacin; Metamizole sodium; Paracetamol; Potassium chloride; Hydroxyethylstarch; Sodium hydrogen carbonate; Magnesium sulfate; Omeprazole; Bupivacaine; Enoxaparin; Enoxaparin; Ceftriaxone; Sevofluran; Ondansetron; Arginine hydrochloride; Decamethoxine)
Завершена
3 509 954.06
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 099.54 UAH
мін. крок: 1% або 35 099.54 UAH
Номер:
41910c0e1986471e95a580127faee12e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-09-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.05.2023 00:00
Період моніторингу:
09.05.2023 12:03 - 31.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.05.2023 № 45-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 08.05.2023.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 09.05.2023 № 45-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2023-01-16-006604-a 16.01.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) в редакції на дату оголошення; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства Луганської обласної ради «Луганський обласний клінічний онкологічний диспансер» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 19.01.2023; зміни до тендерної документації; вимога до Замовника про усунення порушення та відповідь на неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний центр «М.Т.К.»; протокол уповноваженої особи від 27.01.2023; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 06.02.2023 № 12 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 02.05.2023 № 1 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору від 02.05.2023; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
19.05.2023 13:24 - 03.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2023 13:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
На виконання рішення Держаудитслужби викладеного у висновку № UA-M-2023-05-09-000050.
Так, як, Замовник не наділений повноваженнями притягувати працівників до відповідальності згідно з положеннями Кодексу України про адміністративні правопорушення, Замовником була проведена відповідна робота з уповноваженою особою КНП ЛОР «ЛОКОД», щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм чинного законодавства у своїй подальшій роботі. Також, уповноважена особа 23.05.2023р. пройшла в ONLINE- навчанні для замовників (копія договору додається). В подальшому під час здійснення закупівель замовник зобов’язується враховувати виявлені моніторингом недоліки та неухильно дотримуватись чинного законодавств.
Дата публікації звіту:
25.05.2023 16:20
Запити/Пояснення
Номер:
f3b081b18ae34121a62a881229190a45
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
10.05.2023 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5e2cbb73f55b41b492e32be38fa1ffc8
Назва:
Пояснення на звернення
Дата опублікування:
15.05.2023 09:34
Опис:
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена Замовником у відповідності до п п. 2 п. 1 розділу ІІІ Методики, а саме: методом порівняння ринкових цін. Відтак, було направлено не менше 3-х запитів цінових пропозицій та отримані відповіді від можливих надавачів. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) №1266 від 16.12.2020 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» було внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 (далі – Постанова №710) «Про ефективне використання державних коштів», а саме, Постанову №710 доповнено пунктом 41такого змісту: «41. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
Відповідно річного плану Замовника, джерелом фінансування закупівлі згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 33600000-6 - Фармацевтична продукція (МНН: Electrolytes; Electrolytes; Glucose; Glucose; Sodium chloride; Sodium chloride; Sodium chloride; Levofloxacin; Metamizole sodium; Paracetamol; Potassium chloride; Hydroxyethylstarch; Sodium hydrogen carbonate; Magnesium sulfate; Omeprazole; Bupivacaine; Enoxaparin; Enoxaparin; Ceftriaxone; Sevofluran; Ondansetron; Arginine hydrochloride; Decamethoxine) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2023-01-16-001801-b) є кошти Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ).
Постановою КМУ №1086 від 24 грудня 2019 року «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення» головним розпорядником бюджетних коштів є Міністерство охорони здоров’я (далі – МОЗ), а розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НСЗУ.
Відповідно п. 2 ст. 22 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) Замовник не є суб’єктом господарювання державного сектора економіки. Натомість, відповідно п.1 ст. 78 ГКУ, Замовник – є тим суб’єктом господарювання, який утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління. Крім того, у відповідності до п. 3 ст. 78 ГКУ майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві оперативного управління. Під правом оперативного управління, згідно п.1 ст. 137 ГКУ, визнається речове право суб'єкта господарювання, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом) для здійснення некомерційної господарської діяльності, у межах, встановлених ГКУ та іншими законами, а також власником майна (уповноваженим ним органом).
Відтак, кошти, які Замовник отримує від НСЗУ, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Отже, враховуючи викладене вище, публікація обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості Замовником на сторінках власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) не здійснювалась.