-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони Майнового комплексу Дитячого закладу оздоровлення та відпочинку санаторного типу «Дружний»)
Завершена
2 688 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 440.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 440.00 UAH
Номер:
d81aaa3b728d4570b16d6f7e5ffdc1d5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-22-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.02.2023 00:00
Період моніторингу:
22.02.2023 11:24 - 16.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.02.2023 № 50
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2023-01-14-000598-a 14.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Служба охорони Центуріон» установлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2
пункту 41 Особливостей (в редакції чинній з 03.01.2023) та абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Бєрсєркєр», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника
на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.01.2023 № 2/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Служба охорони Центуріон» (далі – ТОВ «Служба охорони Центуріон»), товариства з обмеженою відповідальністю «Бєрсєркєр» (далі – ТОВ «Бєрсєркєр»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ТОВ «Бєрсєркєр» до 21.11 – 25.01.2023, протоколи уповноваженої особи Замовника від 24.01.2023 № 3/1 та від 26.01.2023 № 3/3, повідомлення про намір укласти договір від 26.01.2023, договір про закупівлю від 01.02.2023 № 42, пояснення Замовника, надані 02.03.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 1 частини четвертої Додатку 1 до тендерної документації установлено вимогу про те, що у складі своїх тендерних пропозицій учасники повинні надати, зокрема, статут або інший установчий документ в останній редакції (для учасників юридичних осіб).
Пунктом 5 розділу п’ятого тендерної документації визначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису.
ТОВ «Служба охорони Центуріон» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 19.01.2023 № 19/01-04 в якій зазначено, що ТОВ «Служба охорони Центуріон» здійснює свою діяльність на підставі модельного статуту «за замовчуванням», який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 № 367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності». Текст зазначеної постанови є в загальному доступі за посиланням https://zakon.rada.gov.ua./laws/show/367-2019-%D0%BF#Техt.
Відповідно до протоколу від 24.01.2023 № 3/1 уповноваженою особою Замовника прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Служба охорони Центуріон» на підставі абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції чинній з 03.01.2023) як таку, що не відповідає вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої
статті 22 Закону, внаслідок ненадання ТОВ «Служба охорони Центуріон» у складі тендерної документації статуту чи іншого установчого документу.
Отже, зважаючи на викладене, Замовником на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції чинній з 03.01.2023) та абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Служба охорони Центуріон».
Період усунення порушень:
17.03.2023 17:00 - 01.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
17.03.2023 17:00
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовник не згоден з викладеною у висновку інформацією щодо наявності порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та скористався правом оскаржити висновок до суду.
Дата публікації:
27.03.2023 17:02
Дата відкриття провадження:
01.04.2023 13:00
Номер відкриття провадження:
П/320/9738/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) отримано через електрону систему висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони Майнового комплексу Дитячого закладу оздоровлення та відпочинку санаторного типу «Дружний»), ідентифікатор об’єкту моніторингу UA-М-2023-02-22-000044.
За результатами розгляду та відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. Замовник не згоден з викладеною у висновку інформацією щодо наявності порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та скористається правом оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.
Дата публікації звіту:
24.03.2023 15:48
Запити/Пояснення
Номер:
042d5bd3c23649f1aabdc0af728e7382
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.02.2023 16:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
«ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони Майнового комплексу Дитячого закладу оздоровлення та відпочинку санаторного типу «Дружний»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-14-000598-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e9336b1fc4bf4f9382c9e11bf5fa2f4f
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
02.03.2023 12:06
Опис:
1) Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
З метою забезпечення збереження цілісності рухомого та нерухомого майна майнового комплексу Дитячого закладу оздоровлення та відпочинку санаторного типу «Дружний», розташованого за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Ірпінь, вул. Давидчука, 48 (далі – Майновий комплекс), який належить територіальній громаді міста Києва в особі Київської міської ради, від імені якої діє Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) згідно рішення Київської міської ради від 09 грудня 2021 року № 3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» (зі змінами внесеними рішенням Київської міської ради від 11.10.2022 № 5458/5499) та нотаріально посвідченого договору купівлі-продажу майнового комплексу від 23.12.2022 року, зареєстрованого в реєстрі за № 1919, Департаментом оголошено процедуру закупівлі послуг з охорони Майнового комплексу, очікуваною вартістю 2 688 000,00 грн.
Розмір бюджетного призначення визначено згідно рішення Київської міської ради ІІ сесії ІХ скликання від 08.12.2022 № 5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік» та відповідно до кошторисних призначень Департаменту на 2023 рік по коду бюджетної програми 1113140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)».
Розрахунок видатків Департаменту на 2023 рік щодо закупівлі Послуги сформовано з урахуванням переліку послуг, що входить до вартості предмета закупівлі, а саме - комплекс запобіжних заходів, що включає надання фізичної, цілодобової охорони у межах об’єкта, забезпечення правопорядку на території об’єкту (від порушень громадського порядку, крадіжок та пошкодження), здійснення пропускного режиму на територію об'єкту в межах доведеного обсягу бюджетних призначень у розмірі 3 000 000,00 грн. за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)», затверджених кошторисом на 2023 рік.
Враховуючи розмір Майнового комплексу, що підлягає охороні (12,02 га) та наявність на його території рухомого (машини та обладнання, інструменти, прилади та інвентар) та нерухомого (будівлі та споруди загальною площею 10 234,2 кв.м.) майна, Департаментом, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», проведено аналіз ринку Послуги та на підставі комерційних пропозицій постачальників, інформації розміщеної в електронній системі закупівель «Prozorro», мережі Інтернет щодо ціни на відповідну Послугу та розмір доведеного обсягу бюджетних призначень, визначено очікувану вартість Послуги з охорони Майнового комплексу у розмірі 8000,00 грн. за одну добу (24 год.), що включає забезпечення об’єкта 8 (восьми) постами цілодобової охорони, наявність мобільного побутового вагончика для розміщення та перебування працівників охорони на території Майнового комплексу, забезпечення працівників охорони спеціальними засобами, форменим одягом та наявність автотранспорту, тощо.
Необхідно зазначити, що розрахунок вартості предмета закупівлі проводився з урахуванням умов надання послуги, а саме: розміру об’єкту, що підлягає цілодобовій охороні, відсутності на території Майнового комплексу освітлення, водопостачання, облаштованих постів для охорони та місця перебування працівників.
2) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Якісні характеристики предмета закупівлі встановлені Замовником відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема з описом необхідних характеристик послуги з посиланням на умови та вимоги, пов’язані з послугою, що закуповується, передбачені існуючими стандартами, нормами та правилами, а саме: постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (із змінами), Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI, Закону України від 02.03.2015 № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності» та зазначені у Додатку 2 до тендерної документації щодо Закупівлі.
3) Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту Замовника.
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»» (зі змінами та доповненнями), яке є обов’язковим для виконання органами місцевого самоврядування, Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» за посиланням https://kyivaudit.gov.ua.