• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021: 2015 - 15110000-2 м'ясо (свинина охолоджена без кіски, яловичина охолоджена без кістки, стегно охолоджене куряче (карбонат), філе куряче охолоджене)

Завершена

469 314.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 346.57 UAH
Номер: 15b57d94bc934cdabe838d9da8e9bb07
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-09-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.03.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.03.2023 16:20 - 30.03.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 07.03.2023 № 54 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.03.2023 № 54 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2023-01-14-000502-a 14.01.2023 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №24" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЛІЦЕЙ №24) код ЄДРПОУ 23370840 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 17 та абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей в частині не відхилення тендерної пропозиції переможця ФОП Бурєнкова Ольга Олександрівна. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором на постачання продуктів харчування від 01.02.2023 №35 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам Закон №922 та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ЛІЦЕЙ №24" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЛІЦЕЙ №24) (далі Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.01.2023, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 26.01.2023, тендерну пропозицію учасника ФОП Бурєнкова Ольга Олександрівна, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 26.01.2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 02.02.2023, договір на постачання продуктів харчування від 01.02.2023 №35, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 17.03.2023. Відповідно до пункту 17 Особливостей визначено, що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та цих особливостей. Замовник, як розробник тендерної документації, розробив та затвердив у пункті 4 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації вимогу, що «переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати шляхом завантаження в електронну систему закупівель: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом». Проте, визначеним Переможцем торгів ФОП Бурєнкова Ольга Олександрівна не завантажена в електронну систему закупівель відповідну інформація про право підписання договору про закупівлю та копія ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, як наслідок порушено вимоги пункту 17 Особливостей. Також, відповідно до вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації» та Додатку 2 до тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 26.01.2023, проте, визначеним переможцем торгів ФОП Бурєнкова Ольга Олександрівна не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Згідно до підпункту 3 пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей. На порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Бурєнкова Ольга Олександрівна у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей. Натомість, укладено договір на постачання продуктів харчування від 01.02.2023 №35.
Період усунення порушень: 27.03.2023 14:50 - 11.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.03.2023 14:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено шляхом розірвання договору
Дата публікації звіту: 03.04.2023 14:38

Запити/Пояснення