• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (горох зелений морожений, овочі морожені асорті, цвітна капуста швидкозаморожена, капуста броколі швидкозаморожена)

Завершена

3 547 760.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 738.80 UAH
Номер: b7c1b5af7793479d898379e1e3ce585f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-02-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.05.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 02.05.2023 15:52 - 24.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З від 02.05.2023 № 23-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 02.05.2023 № 23-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 7. UA-2023-01-13-009270-a 13.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пункту 14 Порядку № 1082 під час під час розміщення інформації в оголошенні, Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.12.2022 № б/н (із змінами), звернення за роз’ясненням від 16.01.2023, відповідь на звернення від 16.01.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.01.2023, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕВ2022» (із змінами), вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 25.01.2023 №196/6, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 01.02.2023 № 222, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.02.2023, договір від 07.02.2023 № 14, додаткова угода від 28.02.2023 №1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 01.03.2023, пояснення від 04.05.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 24 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється Замовником самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082). За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку № 1082 щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує товар, який становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у пункті 5 річного плану закупівель, а саме: 15331170-9 Морожені овочі Крім того, моніторингом встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1- 6) до тендерної документації окремими файлами. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що підстави для відхилення тендерної пропозиції, зазначені Замовником у пункті 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зі змінами, внесеними протоколом уповноваженої особи замовника від 16.01.2023 не відповідають вимогам пункту 41 Особливостей, а саме: не враховані зміни, внесені до пункту 41 Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійсненя публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Постанова № 1495) в частині підстав для відхилення тендерної пропозиції з посиланням на відповідні пункти Особливостей.
Період усунення порушень: 15.05.2023 13:15 - 30.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2023 13:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку за результатом моніторингу Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління освіти, замовник) у відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-13-009270-a за предметом ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (горох зелений морожений, овочі морожені асорті, цвітна капуста швидкозаморожена, капуста броколі швидкозаморожена) (далі – закупівля) повідомляє. Відповідно до п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель повідомляємо, що зобов’язуємось врахувати виявлені моніторингом порушення та дотримуватись вимог п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 р. № 1082, а також враховувати положення Наказу Мінекономрозвитку «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 р. № 680 в частині завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. Разом з тим варто зауважити, що Наказ Мінекономрозвитку «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 р. № 680 затверджує примірну, а не обов’язкову форму тендерної документації, та не встановлює порядку оприлюднення тендерної документації чи її додатків. Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 р. № 1082, не передбачає вимоги щодо розміщення додатків до тендерної документації в електронній системі закупівель окремими файлами. Відповідно до Примірної тендерної документації, затвердженої Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. № 680, примірна тендерна документація містить: обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі "1" зазначається нумерація, у графі "2" - перелік складових тендерної документації, у графі "3" - вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Отже, саме Примірна тендерна документація, затверджена Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. № 680, містить додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Оскільки наразі неможливе використання Примірної тендерної документації, затвердженої Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. № 680, через численні зміни законодавства у сфері закупівель (її форма не відповідає положенням чинного законодавства), то замовник не використовує її у своїй діяльності та розробляє власну тендерну доументацію. Замовник при складанні тендерних документацій враховує рекомендації Примірної тендерної документації, затвердженої Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. № 680, щодо змісту, однак згідно чинного законодавства не заборонено відступати від цієї примірної форми та, відповідно, від зазначеного у ній положення про те, що її додатки завантажуються окремими файлами.
Дата публікації звіту: 18.05.2023 16:04

Запити/Пояснення