-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (горох зелений морожений, овочі морожені асорті, цвітна капуста швидкозаморожена, капуста броколі швидкозаморожена)
Завершена
3 547 760.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 738.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 738.80 UAH
Номер:
b7c1b5af7793479d898379e1e3ce585f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-02-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.05.2023 00:00
Період моніторингу:
02.05.2023 15:52 - 24.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 02.05.2023 № 23-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 02.05.2023 № 23-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
7. UA-2023-01-13-009270-a 13.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пункту 14 Порядку № 1082 під час під час розміщення інформації в оголошенні, Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.12.2022 № б/н (із змінами), звернення за роз’ясненням від 16.01.2023, відповідь на звернення від 16.01.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.01.2023, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕВ2022» (із змінами), вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 25.01.2023 №196/6, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 01.02.2023 № 222, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.02.2023, договір від 07.02.2023 № 14, додаткова угода від 28.02.2023 №1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 01.03.2023, пояснення від 04.05.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 24 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється Замовником самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку № 1082 щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує товар, який становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у пункті 5 річного плану закупівель, а саме:
15331170-9 Морожені овочі
Крім того, моніторингом встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1- 6) до тендерної документації окремими файлами.
Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що підстави для відхилення тендерної пропозиції, зазначені Замовником у пункті 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зі змінами, внесеними протоколом уповноваженої особи замовника від 16.01.2023 не відповідають вимогам пункту 41 Особливостей, а саме: не враховані зміни, внесені до пункту 41 Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійсненя публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Постанова № 1495) в частині підстав для відхилення тендерної пропозиції з посиланням на відповідні пункти Особливостей.
Період усунення порушень:
15.05.2023 13:15 - 30.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2023 13:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо усунення порушень законодавства
у сфері публічних закупівель, викладених у
висновку за результатом моніторингу
Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління освіти, замовник) у відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-13-009270-a за предметом ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (горох зелений морожений, овочі морожені асорті, цвітна капуста швидкозаморожена, капуста броколі швидкозаморожена) (далі – закупівля) повідомляє.
Відповідно до п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель повідомляємо, що зобов’язуємось врахувати виявлені моніторингом порушення та дотримуватись вимог п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 р. № 1082, а також враховувати положення Наказу Мінекономрозвитку «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 р. № 680 в частині завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Разом з тим варто зауважити, що Наказ Мінекономрозвитку «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 р. № 680 затверджує примірну, а не обов’язкову форму тендерної документації, та не встановлює порядку оприлюднення тендерної документації чи її додатків. Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 р. № 1082, не передбачає вимоги щодо розміщення додатків до тендерної документації в електронній системі закупівель окремими файлами.
Відповідно до Примірної тендерної документації, затвердженої Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. № 680, примірна тендерна документація містить: обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі "1" зазначається нумерація, у графі "2" - перелік складових тендерної документації, у графі "3" - вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Отже, саме Примірна тендерна документація, затверджена Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. № 680, містить додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами.
Оскільки наразі неможливе використання Примірної тендерної документації, затвердженої Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. № 680, через численні зміни законодавства у сфері закупівель (її форма не відповідає положенням чинного законодавства), то замовник не використовує її у своїй діяльності та розробляє власну тендерну доументацію. Замовник при складанні тендерних документацій враховує рекомендації Примірної тендерної документації, затвердженої Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. № 680, щодо змісту, однак згідно чинного законодавства не заборонено відступати від цієї примірної форми та, відповідно, від зазначеного у ній положення про те, що її додатки завантажуються окремими файлами.
Дата публікації звіту:
18.05.2023 16:04
Запити/Пояснення
Номер:
81d05eb53da94fff9101cc6cf359564f
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
04.05.2023 13:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-13-009270-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до пункту 1.2. додатку 6 тендерної документації для підтвердження інформації, зазначеної в Довідці згідно п.1.1., учасник повинен надати: у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база, приміщення залучені учасником, надаються: для підтвердження наявності нерухомого майна – договір оренди/суборенди/лізингу з актами приймання-передачі та витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з інформацією про власника нерухомого майна;
Відповідно до довідки учасника ТОВ «Лев2022» про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл Довідки.pdf) ним орендовано приміщення офісне (25 кв.м) та складське (400 кв. м) згідно договору оренди від 02.01.2023 №1.
Для підтвердження наявності нерухомого майна учасником надано документи (файл Кваліфікаційні обладнання.pdf) договір оренди від 02.01.2023 №1 з актом приймання передачі приміщень площею 400+25 кв.м та витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з інформацією про власника нерухомого майна загальною прощею 395,8 кв. метрів.
Однак, в тендерній документації учасника ТОВ «Лев2022» відсутня інформація (документи) визначені пунктом 1.2. додатку 6 тендерної документації щодо витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з інформацією про власника нерухомого майна на залишок площі, яка визначена договором, що суперечить вимогам пункту 1.2. додатку 6 тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, надайте пояснення чому не відхилено тендерну пропозицію вищевказаного учасника, яка не відповідає вимогам пункту 1.2. додатку 6 тендерної документації.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f951db7abb494b8299be5ff3347809bc
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
04.05.2023 16:19
Опис:
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 04.05.2023 р. по моніторингу № UA-M-2023-05-02-000066 щодо закупівлі за предметом ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (горох зелений морожений, овочі морожені асорті, цвітна капуста швидкозаморожена, капуста броколі швидкозаморожена) Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Управління освіти) надає відповідні пояснення, інформацію та документи.
1. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Підготовка обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється відповідно до річного плану закупівель на 2023 рік.
При визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Управління освіти керується: Законами України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», Постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», наказом МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», наказу МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», наказу МОЗ від 03.09.2017 № 1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії». Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі обумовлені необхідністю закупівлі якісних продуктів харчування для належного функціонування закладів освіти.
Розмір бюджетних призначень (витрат) визначався відповідно до кошторисних призначень по КЕКВ 2230 (продукти харчування) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та рішення Київської міської ради від 08.12.2022 № 5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік». Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу продуктів харчування сформована виходячи із потреби замовника на 2023 рік.
Відповідно до розрахунків вартості товару, проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічні товари, з урахуванням видатків замовника на 2023 р., визначено очікувано вартість закупівлі. Ціна за одиницю товару перебуває в межі середнього діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі на території України. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020, Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на товари (продукти харчування), актуальних на момент моніторингу в мережі інтернет по найбільших торгівельних мережах України (Ашан, Мегамаркет, Метро, Фоззи, Новус, Фора, ЕКО-маркет, АТБ, Варус, Сільпо, Заморозка24) та даних Державної служби статистики України про середні споживчі ціни на товари за листопад 2022 р.
При визначенні вартості продуктів харчування враховано індекс споживчих цін у середньому до попереднього року, визначений на 2023 рік в розмірі 106% у відповідності до додатку до Постанови Кабінету Міністрів України № 586 від 31.05.2021 року «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022 – 2024 роки». Визначення вартості продуктів харчування здійснено за формулою Сц * 106% / 100% = Вп, де: Сц - середньоарифметична ціна на товар по торгівельним мережам з врахуванням середньої споживчої ціни на товар за листопад 2022 р. (згідно Держстату України); 106% - Індекс споживчих цін на 2023 р. (106%); Вп – прогнозована вартість товару на 2023 рік, на підставі якої визначена очікувана вартість закупівлі.
Результати моніторингу та розрахунок середньоарифметичних цін наведено в прикріплених файлах.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): http://ruodesn.gov.ua/publichni-zakupivli/ (chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/http://ruodesn.gov.ua/wp-content/uploads/UA-2023-01-13-009270-a.pdf).
2. Відповідно до п. 1 Додатку 6 до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати:
1.1. Довідку в довільній формі про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (приміщень, транспортних засобів, холодильного обладнання) із обов’язковим зазначенням не менше трьох автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів, якими буде проводитися поставка продукції.
1.2. Для підтвердження інформації, зазначеної в Довідці згідно п.1.1., учасник повинен надати: 1.2.2. у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база, приміщення залучені учасником, надаються: - для підтвердження наявності нерухомого майна – договір оренди/суборенди/лізингу з актами приймання-передачі та витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з інформацією про власника нерухомого майна.
Учасником ТОВ «Лев 2022» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл Довідки.pdf) з інформацією про наявність приміщень, транспортних засобів та холодильного обладнання із зазначенням не менше 3 автомобілів-рефрижераторів, зміст якої повністю відповідає вимогам п.п. 1.1 п. 1 Додатку 6 до тендерної документації. Відповідно до цієї довідки учасником орендовано приміщення офісне (25 кв.м) та складське (400 кв. м) згідно договору оренди від 02.01.2023 №1.
Для підтвердження наявності нерухомого майна учасником надано Договір оренди від 02.01.2023 №1 з актом приймання передачі приміщень площею 400+25 кв.м, який є чинним та відповідає вимогам тендерної документації, а також витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з інформацією про майно загальною прощею 395,8 м.кв., який підтверджує наявність відповідного майна та містить інформацію про власника нерухомого майна, та відповідає вимогам п.п. 1.2.2 п. 1 Додатку 6 до тендерної документації.
Отже, учасником ТОВ «Лев 2022» належним чином підтверджено наявність приміщення за вказаною адресою. Тендерна документація та її додатки не містять вимог щодо зазначення у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази інформації про площу приміщень, тому зазначення учасником у довідці в довільній формі площі приміщення відмінної, від вказаної у витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, не є порушенням вимог тендерної документації.
У відповідності до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно п. 2 ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності.
Оскільки відсутня вимога (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності (відсутня вимога тендерної документації про зазначення площі приміщень у довідці про наявність обладнання), то й розміщення учаснику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей не є можливим та законним. Таким чином, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції вищевказаного учасника, оскільки відсутня невідповідність наданих ним документів вимогам п.п. 1.2 п. 1 Додатку 6 до тендерної документації.