-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Балка, квадрат, смуга металева, кут металевий, швелер, лист х/к, лист г/к, лист рифлений бетон М150, керамзит, хрізотілцементна безнапірна труба, хомут металевий, плитка, листи волокнистоцементні хвилясті, портландцемент М400, євроруберойд, цегла червона М100, блоки з газобетону D400, теплоізоляція, лінолеум, канат смоляний, кріплення металеве для труб, хомут черв'ячний оцинкований, склосітка штукатурна
Документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. У разі подання у складі тендерної пропозиції інших документів викладених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватись перекладом на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу. Учасник подає такий переклад завірений підписом уповноваженої особи учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
4 796 820.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 47 968.20 UAH
мін. крок: 1% або 47 968.20 UAH
Номер:
305912f6aab1489288b016c66a4047aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-25-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2023 00:00
Період моніторингу:
25.04.2023 18:14 - 17.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2023 № 111
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 24.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.04.2023 № 111
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
1 UA-2023-01-13-009023-a 13.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 15 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРСНАБ 2014»; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП ЖКС «Хмельницький» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.01.2023 № 0-1/4411; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРСНАБ 2014» (далі – ТОВ «УКРСНАБ 2014»); протоколи уповноваженої особи від 16.02.2023 № 1-1/4411 та № 2-01/4411; повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2023 року; договір про закупівлю від 02.03.2023 № 29/23; звіт про результати проведення процедури закупівлі від 03.03.2023 року; відповідь Замовника на пояснення від 30.04.2023 року.
Відповідно до вимог пункту 15 Постанови №1178 предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі (далі – Порядок), затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Водночас пунктом 3 розділу І Порядку передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Так, моніторингом встановлено, що згідно специфікації до предмету закупівлі входять наступні товари: хомути черв'ячні, хомути металеві стяжні, для яких відповідно до ДК 021:2015 передбачено код «44530000-4 – Кріпильні деталі»; склосітка штукатурна – «14830000-8 – Скловолокно»; канат смоляний – «39563400-0 – Текстильні матеріали просочені чи із захисним покриттям».
Проте код ДК зазначених товарів не відповідає коду ДК закупівлі, а саме 44110000-4 – Конструкційні матеріали.
Таким чином, під час визначення предмету закупівлі Замовник порушив вимоги пункту 15 Постанови №1178.
Період усунення порушень:
04.05.2023 17:52 - 19.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.05.2023 17:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня.
Інформуємо Вас про здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому та проведення відповідної роз’яснювальної роботи з відповідальними особами. Інформація про з висновку про проведення моніторингу процедури закупівлі буде врахована в подальшій діяльності замовника.
Дата публікації звіту:
11.05.2023 08:42
Запити/Пояснення
Номер:
26d2bd09c384451ab7f11aed259af725
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.04.2023 12:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Балка, квадрат, смуга металева, кут металевий, швелер, лист х/к, лист г/к, лист рифлений бетон М150, керамзит, хрізотілцементна безнапірна труба, хомут металевий, плитка, листи волокнистоцементні хвилясті, портландцемент М400, євроруберойд, цегла червона М100, блоки з газобетону D400, теплоізоляція, лінолеум, канат смоляний, кріплення металеве для труб, хомут черв'ячний оцинкований, склосітка штукатурна» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-13-009023-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
5ec61c239a1e460d948771fb7c3c9a97
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
30.04.2023 23:56
Опис:
Доброго дня.
Повідомляємо Вам, що предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики визначались на підставі інформації, яка отримувалась від виробничих підрозділів підприємства. Така інформація формувалась із врахуванням аналізу потреб минулих років та враховуючи специфіку роботи підприємства. Специфіка роботи підприємства обумовлюється тривалою відсутність капітального ремонту будинків, що змушує підприємство, при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов. Значну частину будинків, які перебувають на обслуговуванні підприємства, було введено в експлуатацію до 1917 року. Таким чином, підприємство вимушено обслуговувати будинки ветхого та аварійного фонду, на мережах яких трапляються аварійні ситуації, ліквідація яких є основною діяльністю підприємства. Враховуючи зазначене та різноманітність багатоквартирних будинків, неможливо спланувати точну та навіть приблизну кількість, запланованих до використання протягом тижня (місяця, року), одиниць відповідного предмету закупівлі. При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом дії договору однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі. Повторна процедура закупівлі не є вірним рішенням, оскільки потребую певного часу для її проведення, а ліквідація аварійної ситуації потребую негайного вирішення. Саме з огляду на такі обставини, підприємством приймалось рішення при визначенні предмету закупівлі, а саме його кількісної характеристики. Звертаємо Вашу увагу на те, що зазначені обставини були зазначені у відповідній тендерній документації у п. 2 розділу 5 ТД. При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі та розміру витрат враховувались аналіз цін на ринку, умови для учасників/постачальників, які визначені тендерною документацією та положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.
Також додатково інформуємо, що згідно рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710. Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Однак, ця Постанова визначає ефективне використання саме ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, КП «ЖКС «Хмельницький» проведено процедуру відкритих торгів з особливостями із зазначенням коштів фінансування – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Додатково зазначаємо про наявність висновків про результати моніторингів за аналогічними підставами в аналогічних випадках, а саме висновку про результати моніторингу від 07.09.2021 р. № UA-M-2021-08-13-000056 (посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-02-000041-a), висновку про результати моніторингу від 21.10.2022 р. № UA-M-2022-09-30-000024 (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-17-004541-c) та висновку про результати моніторингу від 07.11.2022 р. № UA-M-2022-10-20-000015 (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-02-006826-b).