Хліб цільнозерновий, формовий 0,600 кг із пшеничного борошна в/г, борошна цільнозернового, Хліб пшеничний формовий 0,600 кг із пшеничного борошна в/г
Місцезнаходження замовника - 50079, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 75
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів від 09.06.2021 року №590 "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану" зі змінами. Мова, якою повинні готуватися пропозиції: українська. Надання забезпечення пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.
Завершена
1 079 750.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 398.75 UAH
Період моніторингу:23.02.2023 15:53 - 17.03.2023 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:22.02.2023 № 44
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.02.2023 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2023-01-13-008568-a
13.01.2023 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ, код ЄДРПОУ 02142307 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерних пропозиції учасника ПП "ЗВГ", своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 14 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, зі змінами, (далі - Постанова №710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам Закон №922 з урахуванням Особливостей та тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ (далі Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.01.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2023 №25, тендерну пропозицію учасника ПП "ЗВГ", повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 24.01.2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 01.02.2023, договір про закупівлю від 30.01.2023 № 31 пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 27.02.2023.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо процедури закупівлі UA-2023-01-13-008568-a встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель.
Період усунення порушень:14.03.2023 15:07 - 18.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:14.03.2023 15:07
Запити/Пояснення
64173
Номер:530220e2e13f4842b321d58d3cb3806b
Назва:Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:27.02.2023 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:03.03.2023 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-13-008568-a), яку проведено ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII ), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, необхідно надати посилання на сторінку веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
p7s
sign.p7s
64228
Номер:b3f9802fd1314424bcd502e82453e5ef
Назва:Пояснення
Дата опублікування:27.02.2023 16:27
Автор:ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
50079, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, ВУЛИЦЯ МАТРОСОВА, будинок 75
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 22.02.2023 № 44 Дніпро «Про початок здійснення моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі відділу освіти виконкому Тернівської районної в місті ради. Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі відділу освіти (далі – Замовник) ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби «Хліб цільнозерновий, формовий 0,600 кг із пшеничного борошна в/г, борошна цільнозернового, Хліб пшеничний формовий 0,600 кг із пшеничного борошна в/г» через електронну систему закупівель 27.02.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень «…1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Також, необхідно надати посилання на сторінку веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ: Предметом вищезазначеної закупівлі є «Хліб цільнозерновий, формовий 0,600 кг із пшеничного борошна в/г, борошна цільнозернового, Хліб пшеничний формовий 0,600 кг із пшеничного борошна в/г». Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби під час воєнного стану в Україні для забезпечення харчуванням 2023 рік.
З метою забезпечення можливості закупівлі продукції провідним технологом централізованої бухгалтерії відділу освіти була розроблена специфікація до предмета закупівлі та визначені кількісні показники. Специфікація розроблена з урахуванням встановлених на законодавчому рівні вимог до харчування та діючих стандартів з виробництва, кількісні показники визначені виходячи з планової кількості осіб які харчуються відповідно до Рішення Криворізької міської ради від 15.06.2022 № 403. Відповідно до специфікації та кількісних показників предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені на підставі вимог таких документів: Якість товару повинна відповідати діючим стандартам та вимогам ДСТУ або ТУУ (Хліб цільнозерновий формовий 0,600 кг із пшеничного борошна в/г, борошна цільнозернового - ДСТУ або ТУУ; Хліб пшеничний формовий 0,600 кг із пшеничного борошна в/г - ДСТУ 7517:2014); Загальні технічні умови; Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; Закон України «Про дитяче харчування». Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Також для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом: - проведення аналізу закупівель відповідної продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах відділу; - проведення аналізу цін на відповідну продукцію з відповідними та іншими технічними характеристиками в інтернет-ресурсах та продуктових крамницях; - проведення аналізу середньостатистичних цін по регіону на відповідну продукцію за даними Держстату. Розмір бюджетного призначення розраховано виходячи з середніх цін на відповідну продукцію, очікуваної (планової) кількості осіб, які харчуються в закладах освіти замовника та норм споживання.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту:
https://drive.google.com/file/d/18AEuquOuh7lzKv4A7cKRTlzciDqnr-X9/view