-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги по збору та вивезенню сміття на території Тиврівської селищної територіальної громади
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Номер:
6a4f24f2560c41fe8a5efd241f679947
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-07-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2023 00:00
Період моніторингу:
07.02.2023 12:19 - 01.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.02.2023 №15-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.02.2023 №15-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2023-01-13-007269-a 13.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимог абзацу 4 пункту 51 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1177, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та внесення змін до неї, із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу містобудування, житлово - комунального господарства та благоустрою Тиврівської селищної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 13 січня 2023 року №2), із змінами внесеними 16 січня 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію КП «Тиврівський комбінат комунальних підприємств», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25 січня 2023 року №7, повідомлення про намір укласти договір, договір від 01 лютого 2023 року №2, додаткову угоду від 08 лютого 2023 року №1, звіт про виконання договору та пояснення від 08 та від 09 лютого 2023 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
Відповідно до абзацу 4 пункту 51 Постанови №1178 зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником разом із змінами до тендерної документації не оприлюднено в окремому документі перелік змін до неї, чим порушено вимоги абзацу 4 пункту 51 Постанови №1178.
Крім того, установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника КП «Тиврівський комбінат комунальних підприємств» відсутні документи надання яких передбачено тендерною документацією Замовника, а саме:
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (наказ про призначення, виписка з протоколу засновників, та/або довіреність, або доручення або інший документ) (пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- лиcт-згoда з проектом договору (в довільній формі), який викладено в додатку №6 тендерної документації або сканований проект договору, який затверджено печаткою (у разі наявності) та підписом учасника (пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- довідка (в довільній формі) про те, що учасник, який приймає участь у процедурі закупівлі, не підпадає під дію Закону України «Про санкції», Указу Президента від 14 травня 2018 року №126/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02 травня 2018 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 15 травня 2017 року №133/2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 21 червня 2018 року №176/2018 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкції)», Указу Президента України від 19 березня 2019 року №82/2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- гарантійний лист (в довільній формі) про застосування заходів по захисту довкілля (пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- копія ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством (пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- довідка з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/ співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо до виконання робіт або послуг учасник не залучає субпідрядника/співвиконавця, то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі (пункт 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації).
Окрім того, Замовником у пункті 3 додатку №1 тендерної документації, встановлено вимогу, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасник має надати не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
Однак, учасником КП «Тиврівський комбінат комунальних підприємств», у складі своєї тендерної пропозиції в електронну систему закупівель завантажено договір від 27 січня 2022 року №3, без додатку №1 (специфікація), який відповідно до підпункту 12.1 розділу ХІІ «Додатки до договору» є невід’ємною частиною, чим не дотримано вимоги пункту 3 додатку №1 тендерної документації.
Поряд з цим, моніторингом закупівлі установлено, що відповідно пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом.
При цьому, тендерна пропозиція учасника торгів КП «Тиврівський комбінат комунальних підприємств» не містить накладений кваліфікований електронний підпис.
Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника КП «Тиврівський комбінат комунальних підприємств» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
При цьому, учасником КП «Тиврівський комбінат комунальних підприємств», якого визначено переможцем торгів не надано у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до абзацу 6 підпункту 2, абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та у зв’язку з ненаданням переможцем у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Постанови №1178.
Однак, на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1177 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника КП «Тиврівський комбінат комунальних підприємств», як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та переможця у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Постанови №1178, а уклав з ним договір від 01 лютого 2023 року №2 на суму 499886,45 грн.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником укладено додаткову угоду від 08 лютого 2023 року №1 про розірвання договору від 01 лютого 2023 року №2.
Період усунення порушень:
21.02.2023 16:33 - 08.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2023 16:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу UA-M-2023-02-07-000017 Відділ містобудування, житлово-комунального господарства та благоустрою Тиврівської селищної ради повідомляє про усунення порушення шляхом укладання додаткової угоди від 08 лютого 2023 року №1 про розірвання договору від 01 лютого 2023 року №2.
Дата публікації звіту:
22.02.2023 08:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом укладення додаткової угоди від 08.02.2023 №1 про розірвання договору від 01.02.2023 №2
Дата публікації:
22.02.2023 11:26
Запити/Пояснення
Номер:
90fdfbd7bcb5408181591715e1f20e51
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.02.2023 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги по збору та вивезенню сміття на території Тиврівської селищної територіальної громади (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-13-007269-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі;
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця КП Тиврівський комбінат комунальних підприємств, у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (пункт 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
52a3db2b90224cf1969b2a8a4b6764e3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.02.2023 13:34
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07 лютого 2023 року до процедури закупівлі «Послуги по збору та вивезенню сміття на території Тиврівської селищної територіальної громади» за номером закупівлі (UA-2023-01-13-007269 – а), код ДК 021:2015: 90500000-2 – послуги у сфері поводження зі сміттям та відходами,
уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель повідомляє:
1. При визначені технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме збір та вивезення сміття обсягом 793 м3 враховувалися наступні кількісні показники:
- площа Тиврівської селищної територіальної громади – 420,4 км2;
- кількість населених пунктів в громаді – 26;
- чисельність населення громади – 11128 чол.
Вищезазначені дані розміщені на сайті https://decentralization.gov.ua/newgromada/2045.
Також, враховано, що на території населених пунктів громади розташовано 19 діючих кладовищ площею 41 га (підтверджено рішенням 24 сесії 8 скликання Тиврівської селищної ради від 29.09.2022 року №2111, розміщено на офіційному сайті Тиврівської селищної ради https://tyvriv-miskrada.gov.ua/docs/?p=7); площа під вулицями та бульварами, набережними, площами становить 305,6 га., площа під зеленими насадженнями загального користування – 11,5 га.
Зважаючи на вищезазначені наявні площі об’єктів благоустрою (вулиці, кладовища, зелені насадження в парках, алеї в здовж доріг, майданчики для дозвілля та відпочинку) на яких накопичується сміття, а саме пляшки, папір, поліетиленова тара, гілля, опале листя, а також, те що на території населених пунктів громади щорічно в невстановлених місцях (яри, лісосмуги – 200 га, вздовж узбереж водойм) фіксується накопичення відходів, так звані звалища. Робота із їх ліквідації проводиться щонайменше 4 рази на рік під час проведення заходів – місячників з благоустрою. В кожному населеному пункті, під час заходів з благоустрою, в проведені яких приймає участь громадськість, ліквідовується не менше двох стихійних звалищ сміття. Таким чином, розраховано, що протягом року на території кожного населеного пункту громади, в залежності від площі об’єктів благоустрою та кількості жителів, накопичується сміття, що потребує збирання та вивезення в середньому 30,5 м3, або 2,54 м3 на місяць. Вартість послуги підраховано у рахуванням вартості аналогічних послуг за 2022 рік.
2. Згідно ч.2 п.47 Постанови 1178 Замовник відміняє закупівлю через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: не відхилено тендерну пропозицію переможця КП Тиврівський комбінат комунальних підприємств, у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178.
Отже, з метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-13-007269 – а, уповноваженою особою прийнято рішення від 08.02.2023 (протокол № 12) щодо розірвання Договору про закупівлю від 01.02.2023 № 2. На виконання рішення уповноваженої особи було підготовлено додаткову угоду щодо припинення дії договору та направлено її на підпис Виконавцю. Додаткову угоду щодо припинення дії договору підписано Сторонами з подальшим оприлюденням її у порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Номер:
245738cbf88d4c3bbac8f1c794a5e8cd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.02.2023 10:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги по збору та вивезенню сміття на території Тиврівської селищної територіальної громади (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-13-007269-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Чому в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносились до тендерної документації (16 січня 2023 року)?
2. Яким чином учасником КП Тиврівський комбінат комунальних підприємств, якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (наказ про призначення, виписка з протоколу засновників, та/або довіреність, або доручення або інший документ). Якщо в установчому документі наявне обмеження щодо повноважень (укладання договорів), надати документальне підтвердження дозволу;
- лиcта-згoди з проектом договору (в довільній формі), який викладено в додатку №6 тендерної документації або сканований проект договору, який затверджено печаткою (у разі наявності) та підписом учасника (пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- довідки (в довільній формі) про те, що учасник, який приймає участь у процедурі закупівлі, не підпадає під дію Закону України «Про санкції», Указу Президента від 14 травня 2018 року №126/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02 травня 2018 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 15 травня 2017 року №133/2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 21 червня 2018 року №176/2018 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкції)», Указу Президента України від 19 березня 2019 року №82/2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- гарантійного листа (в довільній формі) про застосування заходів по захисту довкілля (пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- копії ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством (пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- довідки з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/ співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо до виконання робіт або послуг учасник не залучає субпідрядника/співвиконавця, то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі (пункт 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) (пункт 3 додатку №1 тендерної документації)?
3. Яким чином учасником КП Тиврівський комбінат комунальних підприємств, якого обрано переможцем торгів, виконано умови тендерної документації в частині накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пункту 1 розділу 3 (пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b0a69c9d050d426c8bb382fcd1ce3220
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.02.2023 12:04
Опис:
Відділ містобудування, житлово-комунального господарства та благоустрою Тиврівської селищної ради погоджується зі змістом зауваження, порушення взято до уваги з метою недопущення подібного в подальшому та, керуючись ч.2 п.47 Постанови 1178 відмінено закупівлю через неможливість усунення порушеннь.
Оплата за договором №2 від 01.02.2023 р. на суму 499886,45 грн не здійснювалася.
Договір розірвано додатковою угодою №1 від 08.02.2023 року.