-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Куряче філе охолоджене, куряче бедро охолоджене, печінка куряча, язик яловичий
Завершена
439 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 196.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 196.25 UAH
Номер:
85a1666c294a4f71a42a49d8f4cab405
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-01-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.02.2023 00:00
Період моніторингу:
01.02.2023 15:12 - 23.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.02.2023 № 34
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.02.2023 № 34.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-13-006776-a, 13.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлі встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 особливостей №1178.
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення вимог пункту 24 особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця тендеру, надання учасником-переможцем тендеру документів при укладенні договору, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 при розміщенні інформації про закупівлі, порушення вимог пункту 24 Особливостей №1178.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 лютого 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру, надання учасником-переможцем тендеру документів при укладенні договору, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський фаховий коледж спорту» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-01-13-001499-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-виробнича компанія «ГАММА СЕРВІС», рішення щодо кваліфікації тендерної пропозиції від 24.01.2023, повідомлення про намір укласти, опубліковані переможцем документи, договір від 08.02.2023 №14-Пр, опубліковані під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимогами пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Порядок №1082), визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до інформації про предмет досліджуваної закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив вид предмету закупівлі: товар, а саме (номенклатурні позиції): Куряче філе охолоджене, куряче бедро охолоджене, печінка куряча, язик яловичий та вказав код національного класифікатора України - ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо.
Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні номенклатурні позиції щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: 15112130-6 «Курятина, 15112300-9 «Печінка свійської птиці», 15114000-0 «Потрухи».
Однак, за результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей №1178.
Як зазначено вище, за нормою пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Так, згідно з пунктом 11 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях.
Одночасно, відповідно до пункту 35 Особливостей №1178 (в редакції постанови КМУ №1495 від 30.12.2022) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Проте, проведеним моніторингом встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів по оголошеній Замовником 13.01.2023 закупівлі UA-2023-01-13-006776-a визначено розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (0,05% від очікуваної вартості закупівлі), що суперечить нормам пункту 35 Особливостей №1178 та чим порушено вимогу пункту 24 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
09.02.2023 17:03 - 24.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.02.2023 17:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-13-006776-a, повідомляємо наступне:
Щодо деталізації кожної номенклатури позиції предмета закупівлі
Пунктом 1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Постанова 1178), встановлено наступне: Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно до п. 22 ч.1. ст. 1 Закону: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до п.3 Розділу 1 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 708: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Керуючись наведеним Замовником торгів Комунальним закладом Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" було визначено предмет закупівлі, а саме: ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (М’ясо). Зазначений код товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Щодо кроку пониження ціни під час електронного аукціону.
Відповідно до п. 24 Постанови 1178, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082 (далі - Порядок) функціонування системи адміністратор системи (далі — адміністратор) — юридична особа, визначена Мінекономрозвитку (Уповноваженим органом) відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу.
Відповідно до пункту 10 Порядку оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу.
Наказом Мінекономрозвитку від 07.04.2020 № 648 (зі змінами) «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» веб-порталом Уповноваженого органу у складі системи визначено інформаційно-телекомунікаційну систему «"Prozorro" за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua (далі - веб-портал), а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу —ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЗОРРО".
Таким чином, відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЗОРРО", а тому Замовник не може відповідати за технічні питання пов’язані з реалізацією в системі вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно п.35 Постанови 1178 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Проте, на авторизованому майданчику, на якому зареєстрований Замовник та здійснює свою закупівельну діяльність, Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" не має можливості не зазначати крок пониження, оскільки дане поле позначено як обов’язкове для заповнення.
Комунальним закладом Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених помилок у подальшому. Зокрема було проведено роз’яснювальну роботу для уповноваженої особи щодо не допущення порушень норм чинного законодавства з питань проведення публічних закупівель, також додатково прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель. Надалі зобов’язуємось в подальшому дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель і не допускати подібних помилок в майбутньому.
Дата публікації звіту:
16.02.2023 15:34
Запити/Пояснення
Номер:
33a9f721e75e41afa8682776af0d249e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.02.2023 14:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2023 00:00
Опис:
Дата: 02.02.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-13-006776-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 35 Постанови №1178 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Водночас, в оголошенні про проведення відкритих торгів визначено розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (0,5% від очікуваної вартості закупівлі).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію з обгрунтуванням підстав включення в оголошення про проведення відкритих торгів положень щодо встановлення кроку пониження ціни під час електронного аукціону.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
5b30fb65ec9f42d484367fbf07ce061e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.02.2023 10:08
Опис:
На Ваш Запит на пояснення в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі «Куряче філе охолоджене, куряче бедро охолоджене, печінка куряча, язик яловичий» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-13-006776-a), яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту", повідомляємо наступне:
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб Комунального закладу Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту", для забезпечення продуктів харчування навчального закладу (коледжу), в якому на даний час харчуються учні та студенти
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність для використання. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі обумовлені необхідністю закупівлі якісних та безпечних для споживання харчових продуктів, які постачатимуться до закладу освіти (коледжу)
Щодо обґрунтування очікуваної вартості:
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару та аналізі угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання з урахуванням індексу інфляції. Також обгрунтування очікуваної вартості розраховувалося замовником з урахуванням досвіду проведення закупівель попередніх періодів.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення):
Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178) не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, про які ідеться у Постанові Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Тобто, такі дії законодавством у сфері публічних закупівель не передбачені та не є імперативними.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" є розпорядником коштів нижчого рівня.
Посилання на обгрунтування: http://www.ufk.lviv.ua/ua-hospodariate-sub-zakupivli2023.html
Щодо кроку пониження ціни під час електронного аукціону.
Відповідно до п. 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Постанова 1178), Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно з Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджене наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082 (далі - Порядок) функціонування системи адміністратор системи (далі — адміністратор) — юридична особа, визначена Мінекономрозвитку (Уповноваженим органом) відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу. Наказом Мінекономрозвитку від 07.04.2020 № 648 (зі змінами) «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» веб-порталом Уповноваженого органу у складі системи визначено інформаційно-телекомунікаційну систему «"Prozorro" за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua (далі - веб-портал), а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу —ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЗОРРО". Таким чином, відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЗОРРО", а тому Замовник не може відповідати за технічні питання пов’язані з реалізацією в системі вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 10 Порядку оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу.
Згідно п.35 Постанови 1178 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Проте, на авторизованому майданчику, на якому зареєстрований замовник та здійснює свою закупівельну діяльність, Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" не має можливості не зазначати крок пониження, оскільки дане поле позначено як обов’язкове для заповнення.
Щодо надання документів при підписанні договору.
Відповідно до ч.2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Повідомляємо, що Замовник перебуває на стадії укладення договору. Враховуючи предмет закупівлі, даний вид товару не підлягає ліцензійній діяльності, відтак учасником переможцем під час укладення договору не може бути надано жодного дозволу чи ліцензії. Учасником було подано документи, які підтверджують інформацію про право підписання договору та щодо ліцензування/документа дозвільного характеру, які додаються до даної відповіді.