-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Риба морожена хек
Завершена
192 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 960.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 960.00 UAH
Номер:
13b6a6a92334477a8a8b75a6587edfbb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-20-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2023 00:00
Період моніторингу:
20.03.2023 15:33 - 11.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.03.2023 № 26-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.03.2023 № 26-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6.UA-2023-01-13-005871-a від 13.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Аветісян В.Г., встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 01.02.2023 за №11 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Скала-Подільської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.01.2023 за №10, пропозицію фізичної особи-підприємця Аветісян Вартана Григоровича (далі – ФОП Аветісян В.Г.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 24.01.2023 за №20, повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2023, договір закупівлі від 01.02.2023 за №11, пояснення (із долученими документами) Замовника від 24.03.2023 та 05.04.2023 отримані через електронну систему закупівель.
Аналізом питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено, що на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 20.03.2023, Замовником, пояснення (інформацію, документи) надано з порушенням термінів, визначених частиною п’ятою статті 8 Закону, а саме 24.03.2023 року, тобто на 4 робочий день з дня оприлюднення запиту.
Аналізом питання відповідності тендерної пропозиції ФОП Аветісян В.Г. умовам тендерної документації виявлено наступне.
Згідно додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасник має надати у складі пропозиції документи, що підтверджують реєстрацію експлуатаційного дозволу для операторів ринку або державну реєстрацію потужності, яка відповідає даній процедурі закупівлі.
Також, у вищезазначеному додатку 3 до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасник повинен передати (поставити) Замовнику товари, передбачені цією документацією, якість яких відповідає умовам (ГОСТ, ТУ) ДСТУ з підтвердженням строків придатності для кожної окремої партії товарів.
Згідно ДСТУ 4868:2007 «Риба заморожена». Загальні технічні умови»,
транспортують заморожену рибу відповідно до правил перевезення швидкопсувних вантажів за температури не вище ніж мінус 18°С. Зберігають заморожену рибу за температури не вище ніж мінус 18°С.
ФОП Аветісян В.Г. у складі пропозиції (файл «Реєстрація потужності оригінал.pdf») подано рішення про державну реєстрацію потужності від 06.02.2017 №19-02-350/46 згідно якого, управлінням Держпродспоживслужби в Борщівському районі прийнято рішення здійснити державну реєстрацію потужності фізичної особи підприємця Аветісян Вартана Григоровича, яка розташована за адресою: 48720, Тернопільська обл., смт. Скала-Подільська, вул. Грушевського, буд. 85 та присвоєно потужності особистий реєстраційний номер г-UА-19-02-350. При цьому, зазначено види діяльності, що планується здійснювати із використання вказаної потужності: транспортування, зберігання та реалізація харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °С і залишатися придатним до споживання людиною; роздрібна торгівля харчовими продуктами, що не відповідає умовам тендерної документації.
Слід зазначити, що додатком 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасника щодо надання декларації виробника на готову продукцію або посвідчення якості або сертифікату відповідності, або іншого документа підтвердження якості товару, такі документи повинні бути видані не раніше 2022року.
ФОП Аветісян В.Г. у складі пропозиції (файл «декларація.pdf») подано декларацію виробника на хек тушку, дата виготовлення якої – липень-серпень 2021 року (Іспанія) та сформовану 23.08.2021.
Таким чином, у складі пропозиції ФОП Аветісян В.Г. подано документ від 23.08.2021 року на підтвердження якості товару, який не відповідає встановленим умовам Замовника у тендерній документації, тобто виданий раніше 2022 року.
Отже, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Аветісян В.Г., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень:
05.04.2023 16:43 - 20.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
05.04.2023 16:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Скала-Подільської селищної ради встановлено:
порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій),
порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником.
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 01.02.2023 за №11 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Аветісян В.Г., встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
На виконання висновку про моніторинг оприлюдненого Державною аудиторською службою України Західний офіс від 05.04.2023 року, вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, з метою виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення усунути виявлені порушення у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю товару від 01.02.2023 за №11 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту:
10.04.2023 09:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
17.04.2023 14:29
Запити/Пояснення
Номер:
16fa77710721426796dab64a98ac37a5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.03.2023 15:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Риба морожена хек» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-13-005871-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
84ef1ffbe1094750b5b817281ddb6c9a
Назва:
Відповідь Держаудитслужба
Дата опублікування:
24.03.2023 12:40
Опис:
На запит від 20 березня 2023 року «Про надання пояснення» в межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Риба морожена хек» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-13-005871-a), промоніторивши та проаналізувавши технічні, якісні та цінові пропозиції на веб-сайтах, які є у вільному доступі і були сформовані технічні і якісні характеристики та вимоги до предмету закупівлі. Для формування опису предмета закупівлі залучались фахівці Замовника, які відповідають за подальше використання товару, також використовувались характеристики з попередніх закупівель, які найбільш оптимально характеризують даний предмет закупівлі та відповідають всім рекомендаціям та вимогам.
Повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну на аналогічний товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на власному веб-сайті: https://osvitaskala.e-schools.info
Номер:
5be5fc5ae7c747f3883dc839934fbb69
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.04.2023 10:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Риба морожена хек» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-13-005871-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Аналізом питання відповідності тендерної пропозиції ФОП Аветісян В.Г. умовам тендерної документації виявлено наступне.
Згідно додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасник має надати у складі пропозиції документи, що підтверджують реєстрацію експлуатаційного дозволу для операторів ринку або державну реєстрацію потужності, яка відповідає даній процедурі закупівлі.
Також, у вищезазначеному додатку 3 до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасник повинен передати (поставити) Замовнику товари, передбачені цією документацією, якість яких відповідає умовам (ГОСТ, ТУ) ДСТУ з підтвердженням строків придатності для кожної окремої партії товарів.
Згідно ДСТУ 4868:2007 «Риба заморожена». Загальні технічні умови»,
транспортують заморожену рибу відповідно до правил перевозіння швидкопсувних вантажів за температури не вище ніж мінус 18°С. Зберігають заморожену рибу за температури не вище ніж мінус 18°С.
ФОП Аветісян В.Г. у складі пропозиції (файл «Реєстрація потужності оригінал.pdf») подано рішення про державну реєстрацію потужності від 06.02.2017 №19-02-350/46 згідно якого, управлінням Держпродспоживслужби в Борщівському районі прийнято рішення здійснити державну реєстрацію потужності фізичної особи підприємця Аветісян Вартана Григоровича, яка розташована за адресою: 48720, Тернопільська обл., смт. Скала-Подільська, вул. Грушевського, буд. 85 та присвоєно потужності особистий реєстраційний номер г-UА-19-02-350. При цьому, зазначено види діяльності, що планується здійснювати із використання вказаної потужності: транспортування, зберігання та реалізація харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °С і залишатися придатним до споживання людиною; роздрібна торгівля харчовими продуктами, що не відповідає умовам тендерної документації.
Слід зазначити, що додатком 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасника щодо надання декларації виробника на готову продукцію або посвідчення якості або сертифікату відповідності, або іншого документа підтвердження якості товару, такі документи повинні бути видані не раніше 2022року.
ФОП Аветісян В.Г. у складі пропозиції (файл «декларація.pdf») подано декларацію виробника на хек тушку, дата виготовлення якої – липень-серпень 2021 року (Іспанія) та сформовану 23.08.2021.
Таким чином, у складі пропозиції ФОП Аветісян В.Г. подано документ від 23.08.2021 року на підтвердження якості товару, який не відповідає встановленим умовам Замовника у тендерній документації, тобто виданий раніше 2022 року.
У зв’язку з вищевикладеним, прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Аветісян В.Г., як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
99b6cc1ca1ee4124927705f6c4048aa9
Назва:
Пояснення щодо запитання Держаудитслужба
Дата опублікування:
05.04.2023 10:29
Опис:
На запит від 04 квітня 2023 року «Про надання пояснення» у межах проведення моніторингу процедури на закупівлю Риба морожена хек» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-13-005871-a) повідомляємо про те, що у поданих документах ФОП Аветісян В.Г. вказав декларацію виробника на хек тушку, дата виготовлення якої – липень-серпень 2021 року (Іспанія) та сформовану 23.08.2021 року. Але згідно усного поясненння ФОП Аветісян В.Г. подав на виготовлення нової декларації, що відповідатиме вимогам додатка 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником, із вказаною датою не раніше 2022 року.