-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Реактиви для аналізатора COBAS
Завершена
19 588 445.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 97 942.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 97 942.23 UAH
Номер:
f2d69faa5a3a4094a4f509724ca508c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-14-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2023 00:00
Період моніторингу:
14.02.2023 11:55 - 08.03.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2023 № 37
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2023-01-13-004346-a 13.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДІАЛОГ ДІАГНОСТІКС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.01.2022 № 24, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАЛОГ ДІАГНОСТІКС» (далі – ТОВ «ДІАЛОГ ДІАГНОСТІКС»), протокол про визначення учасника переможцем та намір укласти договір по закупівлі від 23.01.2023 № 40, повідомлення про намір укласти договір від 23.01.2023, договір про закупівлю товару від 30.01.2023 № 57, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 21.02.2023.
Період усунення порушень:
09.03.2023 19:21 - 15.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.03.2023 19:21
Запити/Пояснення
Номер:
0857ded8f172492d803f07761902975e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.02.2023 09:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Реактиви для аналізатора COBAS (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-13-004346-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
56414ae416d64845b6662af36789fa6d
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
21.02.2023 12:55
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 20 лютого 2023 року повідомляємо наступне.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі було визначено у відповідності до Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 року № 754 та на підставі аналізу фактичного використання товарів з залученням фахівців підприємства, які відповідають за їх подальше використання та викладено Замовником у Додатку 2 до Тендерної документації «Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі», що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону.
Розмір бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено у відповідності до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року.