-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (деформаційні шви типу MAURER)
Завершена
23 307 158.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 116 535.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 116 535.79 UAH
Номер:
a020cac46ab641d18e29a604ceb101f0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-14-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2023 00:00
Період моніторингу:
14.02.2023 11:57 - 08.03.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2023 № 37
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-01-13-004060-a 13.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання відповіді на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Містіндустрія», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.01.2023 № 22 із змінами внесеними рішеннями від 18.01.2023 № 27 та від 20.01.2023 № 32, вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «Містіндустрія» (далі – ТОВ «Містіндустрія») від 19.01.2023, рішення Замовника від 20.01.2023, тендерну пропозицію ТОВ «Містіндустрія», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2023, договір про закупівлю від 06.02.2023 № 02-09, пояснення Замовника, надані 20.02.2023 та 23.02.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
09.03.2023 19:42 - 15.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.03.2023 19:42
Запити/Пояснення
Номер:
35736df6ced34541a8f81b54ef9d7852
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2023 12:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
магнітно-резонансного томографу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-13-004060-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
576311ef2141468f8d08127ecbbcbf6e
Назва:
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-01-13-004060-a
Дата опублікування:
20.02.2023 15:41
Опис:
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах.
Основним предметом діяльності підприємства «Київавтошляхміст» є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Основна частина мостових споруд мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Відповідно до протоколу постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій КМДА від 24.06.2022 № 29, для приведення в належний технічний стан конструкцій Південного мостового переходу необхідно забезпечити вжиття протиаварійних заходів (заміна конструкцій деформаційних швів, ремонт залізобетонних елементів, заміна дорожнього одягу з влаштуванням нової гідроізоляції, тощо) відповідно до рекомендацій зазначених у висновку «Послуги з комплексного планового обстеження конструкцій правобережної естакади “Н” Південного мостового переходу (з боку с. Корчувате) в м. Київ» (додається).
У відповідності до Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітальних та поточних ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2023 році, передбачено виконання протиаварійних робіт з ремонту деформаційних швів на: Південний міст через р. Дніпро; Правобережна естакада “В” Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є. О. Патона); Естакада на магістралі від Наддніпрянського шосе до проспекту Науки “Н” (збоку с. Корчувате) обсягом фінансування 53 млн. грн.
Враховуючи зазначене, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (деформаційні шви типу MAURER)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-13-004060-a).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі та відповідності поставленої продукції державним стандартам та нормам.
Додаток: на 4 арк.
Уповноважена особа __________________ Сергій ТИТАРЕНКО
Номер:
c8b24c8a0c754cea83109b3ed7646ddb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.02.2023 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
«Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (деформаційні шви типу MAURER)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-13-004060-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
За результатами аналізу відповіді Замовника на запит Держаудитслужби
від 17.02.2023 необхідно надати експертну експлуатаційну оцінку технічного
стану прогонових опор ПБ2, ПБ4, ПБ6, ПБЗ, ПБ5,ПБ8, ПБ1, ПБ7, на яку є
посилання у вашій відповіді від 20.02.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d7d576189f8d4da9b3df9da85ecf3ab8
Назва:
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-01-13-004060-a
Дата опублікування:
23.02.2023 11:56
Опис:
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
За результатами опрацювання запиту замовнику на пояснення від 21.02.2023 надаємо результати проведених планових обстежень по об’єктах «Послуги з комплексного планового обстеження конструкцій правобережної естакади “Н” Південного мостового переходу (з боку с. Корчувате) в м. Київ» та «Послуги з комплексного планового обстеження конструкцій правобережної естакади “В” Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є.О. Патона) в м. Київ» (додається).
Додаток: на 30 арк.
Уповноважена особа __________________ Сергій ТИТАРЕНКО