-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо в асортименті
№01
Завершена
3 021 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 105.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 105.00 UAH
Номер:
bce5f26f54344f7883e38fdff713ce8a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-25-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2023 00:00
Період моніторингу:
25.04.2023 17:55 - 17.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2023 № 111
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 24.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 25.04.2023 № 111
36 UA-2023-01-13-003279-a 13.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; надання роз’яснення до процедури, розгляду тендерної пропозиції ФОП БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 03.01.2023 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, надання роз’яснення до процедури, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Національного авіаційного університету; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 13.01.2023 року № 01-ВТ-1А; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ (далі – учасник – переможець), протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 23.01.2023 № 01-ВТ-2-А, повідомлення про намір укласти договір від 23.01.2023 року, договір від 01.02.2023 року № 49, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 27.04.2023 року та 08.05.2023 року (далі – Пояснення).
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Моніторингом встановлено, що за результатами процедури закупівлі Замовник 01.02.2023 року уклав з ФОП БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ Договір, який оприлюднено в електронній системі закупівель 01.02.2023 не в повному обсязы, а саме: Розділ V містить не всі пункти, повністю відсуній розділ VI та Розділ VII містить не всі пункти , що є порушенням пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
15.05.2023 22:54 - 30.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2023 22:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведеного Північно – східнмй офісом Держаудитслужби моніторингу процедури публічної закупівлі «М'ясо в асортименті» згідно коду за ДК 021:2015:15110000-2 «М'ясо» ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-13-003279-a, 15.05.2023 22:54 в електронній системі було оприлюднено висновок про результати перевірки, якою встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі». За наслідками проведеного моніторингу 16.05.2023 року були проведені збори уповноважених осіб Уповноваженій особі Архипченко Ірині Леонідівні було вказано на допущені недоліки та порушення, проведено роз`яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм законодавства у своїй подальшій роботі. За наслідками проведено моніторингу з вищевказаної закупівлі Ректором Національного авіаційного університету видано наказ №201/од від 19.05.2023 року, за наслідком якого із Архипченко І.Л. знято премію в розмірі 30 відсотків за червень 2023 року .
Дата публікації звіту:
19.05.2023 13:25
Запити/Пояснення
Номер:
c0c8a86ec10749f081a116305404cb57
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.04.2023 14:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2023 00:00
Опис:
Керівнику
Національного авіаційного університету
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі М'ясо в асортименті, ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-13-003279-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
4296240040d04e75bb95cbfa1cb80841
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
27.04.2023 14:45
Опис:
На вимогу надання пояснень за результатами моніторингу закупівлі, здійсненої Національним авіаційним університетом (далі - НАУ) за предметом закупівлі М'ясо в асортименті згідно коду за ДК 021:2015:15110000-2 «М'ясо» ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-13-003279-a, очікувана вартість 3`021`000 грн. (три мільйони двадцять одна тисяча гривень. 00 коп.) з ПДВ щодо
1) обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості
2) вимоги надання посилання на сторінку власного веб-сайту, або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
повідомляю наступне
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі службової записки СП «ЦЕНТР ХАРЧУВАННЯ» від 30.12.2022року № 403/50, в якій було чітко зазначено кількість, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі був проведений аналіз ринкових цін та направлені запити на надання комерційних пропозицій стосовно даного предмету закупівлі. На підставі отриманих пропозицій визначена очікувана вартість.
Процедура закупівлі передбачена річним планом закупівель Національного авіаційного університету на 2023рік, та затверджена Протоколом УО № 01-А від 13.01.2023року номер в Prоzоrrо UA-P-2023-01-13-000735-a
Національний авіаційний університет дотримується вимог чинних нормативно-правових актів і зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування з метою запобігання порушенням у роботі.
Інформація щодо проведення тендерних процедур публікується на сайті за посиланням: https://nau.edu.ua/ua/menu/un%D1%96versitet/finansova-zvitnist/informatsiyu-shchodo-provedennya-tendernih-protsedur.html
В зв’язку з тим, що дана закупівля проводилась в період військової агресії Російської Федерації проти України дані, що зазначені в Договорі, для виконання якого закуповується дана продукція, згідно п. 7.4.11 не підлягають розголошенню, та мають конфіденційний характер.
Додатки:
Скан -копія службової записки № 403/50 від 30.12.2022 року.
Техніко-економічне обґрунтування
Скан-копії комерційних пропозицій.
Уповноважена особа
завідувач сектору забезпечення ВМТЗ Ірина АРХИПЧЕНКО
Номер:
a4bb2f4bfa4d4c649e70d7b73b1890c6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.05.2023 09:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.05.2023 00:00
Опис:
Керівнику
Національного авіаційного університету
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі М'ясо в асортименті, ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-13-003279-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. На підставі чого Вами не відхилено учасника процедури закупівлі ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ ", яким не виконано вимогу пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації та на підтвердження виконання аналогічого за предметом закупівлі договору в повному обсязі не надано у складі тендерної пропозиції скан - копії актів приймання приймання-передачі до аналогічного Договору від 26.01.2022 року № 8?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
5d07edfccb5d4003a246a7f8ff32cac1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.05.2023 12:06
Опис:
На вимогу надання пояснень за результатами моніторингу закупівлі, здійсненої Національним авіаційним університетом (далі - НАУ) за предметом закупівлі М'ясо в асортименті. згідно коду за ДК 021:2015:15110000-2 «М'ясо». ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-13-003279-a, очікувана вартість 3`021`000 грн. (три мільйони двадцять одна тисяча гривень. 00 коп.) з ПДВ щодо
«Невідхилення учасника процедури закупівлі ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ ", яким не виконано вимогу пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації та на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в повному обсязі не надано у складі тендерної пропозиції скан - копії актів приймання приймання-передачі до аналогічного Договору від 26.01.2022 року № 8»
повідомляю наступне
Додатком 1 Тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, вимагалося надання наступних документів:
«Скан-копія довідки у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі наявності), на фірмовому бланку (у разі наявності) щодо досвіду виконання аналогічного договору з усіма додатками, що є невід’ємною частиною Договору. за період 2021-2022 років та скан-копію аналогічного договору з документами, а також підтвердження виконання договору в повному обсязі (скан-копії актів приймання приймання-передачі, видаткових накладних, лист відгук, та інших підтверджуючих документів).
Аналогічним договором за даною закупівлею вважається договір купівлі-продажу, за предметом відповідно до ДК 021:2015: 15110000-2 «М'ясо».
Учасником ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ" на підтвердження зазначеної відповідності умовам тендерної документації було надано наступні документи:
1. «8. Довідка аналогічний договір»
2. «9. Аналогічний Договір м_ясо № 8 від 26.01.22»
3. «10. Додаткова угода _ 2 м_ясо від 31.08.22 до аналогічного договору № 8»
4. «11. Додаткова угода м_ясо (2) до аналогічного договору № 8»
5. «12. Виконання договору Барський ГПК»
6. «13. Лист-відгук Білан А.Б.»
Розглянувши надані документи, уповноважена особа дійшла висновку, що відповідно до додаткових угод до Договору № 8 від 26.01.2022 року сума закупівлі була зменшена до 35970,00 грн.
Відповідно до п.2 «Порядок розрахунків» підтвердженням ціни та отримання товару є накладні. Учасником надано видаткові накладні, загальна сума яких дорівнює 35971,00 грн.
Додатково дана закупівля була перевірена в Prоzоrrо (№ UA-2022-01-13-002630-a.)
Виходячи з вищенаведеного, Учасник підтвердив досвід виконання аналогічного та виконання його в повному обсязі.
Відповідно до ч.2 ст. 662 ЦК Продавець повинен одночасно з товаром передати покупцеві його приналежності та документи (технічний паспорт, сертифікат якості тощо), що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до договору або актів цивільного законодавства.
Умовами Договору від 26.01.2022 року № 8 не було передбачено обов’язку Сторін складання сторонами «актів приймання приймання-передачі». Натомість умовами того договору було передбачено наявність видаткових накладних, відповідно до яких і мала здійснюватися оплата (пункти 1.2., 2.2. Договору), що й було підтверджено Учасником в файлі «12. Виконання договору Барський ГПК»
Таким чином, Замовник не мав підстав для відхилення пропозиції учасника ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ" з підстави, зазначеної у Вашому запиті.
Додатки:
1. «8. Довідка аналогічний договір»;
2. «9. Аналогічний Договір м_ясо № 8 від 26.01.22»;
3. «10. Додаткова угода _ 2 м_ясо від 31.08.22 до аналогічного договору № 8»;
4. «11. Додаткова угода м_ясо (2) до аналогічного договору № 8»;
5. «12. Виконання договору Барський ГПК»;
6. «13. Лист-відгук Білан А.Б.»;
7. Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-01-13-002630-a.
Уповноважена особа
завідувач сектору забезпечення ВМТЗ Ірина АРХИПЧЕНКО