-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації шкільного харчування)
Завершена
10 198 410.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 992.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 992.05 UAH
Номер:
e8e8b7f453b24ab0a0a220cec659ce43
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-14-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2023 00:00
Період моніторингу:
14.02.2023 12:03 - 08.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2023 № 37
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
40 UA-2023-01-13-002318-a 13.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «ШКІЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ»» установлено порушення абзацу третього підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю,відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівельуправління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.01.2023№ 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію комунального підприємства «ШКІЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ» (далі – КП «ШКІЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ»), протокол розкриття тендерних пропозицій,протокол від 26.01.2023№ 4 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.01.2023, договір від 01.02.2023 № 30, пояснення (інформація та документи) Замовника отримані 20.02.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 7 розділу I «Загальні положення» тендерної документації Замовник зазначив вимогу, що усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі, викладаються українською мовою.
У разі надання документів (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, а також установчі та правовстановлюючі документи) складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
При цьому учасник КП «ШКІЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ» у складі своєї тендерної пропозиції на вимогу тендерної документації Замовника, на підтвердження наданої довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 20.01.2023 № 7, надав копії трудових книжок (що підтверджують досвід роботи на посадах працівників: Павленко Л.В., Гаврутенко Л.С., Орленко С.К., Сало В.М.,
Орленко Р.А., Левченко Л.А.), викладених іншою мовою, ніж українською.
Водночас у складі тендерної пропозиції учасника КП «ШКІЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ» відсутній автентичний переклад вищезазначених копій трудових книжок на українську мову, чим не дотримано вимог пункту 7 розділу I «Загальні положення» тендерної документації Замовника.
На порушення вимог абзацу третього підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі КП «ШКІЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ», як таку, що викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією, та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
09.03.2023 19:38 - 24.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.03.2023 19:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою вжиття заходів щодо усунення порушень, виявлених за результатом проведеного моніторингу UA-M-2023-02-14-000028 на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації шкільного харчування), управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації надає документи, що підтверджують факт усунення порушення.
Дата публікації звіту:
16.03.2023 11:00
Запити/Пояснення
Номер:
ca3c304fbd1a479a8603ccaa86bb912d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2023 10:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з організації шкільного харчування (згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 55520000-1 «Кейтерингові послуги») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-13-002318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9ed1eeb4eb3e4407a0e518d244aa1053
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.02.2023 15:41
Опис:
Відповідь на запит про надання пояснень викладена у листі управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації від 20.02.2023 № 10652-354, що опублікований у форматі PDF