• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання різні

Відкриті торги з особливостями проводяться без аукціону, з урахуванням змін до Постанови КМУ №1178, що ухвалені від 30 грудня 2022 р. №1495.

Завершена

29 384 463.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 4 654.35 UAH
Номер: 35bbd2eb8ae1450686fc6cccbbdbb36a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-27-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.04.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 27.04.2023 21:33 - 19.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.04.2023 № 11-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 26.04.2023 № 11-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2023-01-12-010148-а 12.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 297-09-57, ribalkoanton@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в формах документів встановлено порушення вимог пункту 5 частини 4 статті 28 Закону та пункту 36 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи по Лоту 1, Лоту 2, Лоту 3, Лоту 4, Лоту 5, Лоту 6, Лоту 7 щодо недопущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 травня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах докуметів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 19.01.2023 № 141 ВС); протокол розгляду тендерних пропозицій; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Автосервіс на Волинській» (далі - Учасник 1 або ТОВ «Автосервіс на Волинській»), Товариства з обмеженою відповідальністю «АТЦ «Лівобережний» (далі - Учасник 2 або ТОВ «АТЦ «Лівобережний») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Компані Автопартнер» (далі – Учасник 3 або ТОВ «Компані Автопартнер»); протокол подовження тepміну розгляду тендерних пропозицiй від 03.02.2023 № 295 ВС, протокол визначення переможця по Лоту 1 від 09.02.2023 № 337 ВС; протокол визначення переможця по Лоту 2 від 06.02.2023 № 302 ВС, протокол визначення переможця по Лоту 3 від 06.02.2023 № 303 ВС, протокол визначення переможця по Лоту 4 від 06.02.2023 № 304 ВС, протокол визначення переможця по Лоту 5 від 09.02.2023 № 338 ВС, протокол визначення переможця по Лоту 6 від 06.02.2023 № 305 ВС та протокол визначення переможця по Лоту 7 від 06.02.2023 № 306 ВС; повідомлення про намір укласти договір; договір від 23.02.2023 №1777/АТ-23 (Лот 1) та додаткова угода від 03.03.2023 №1, договір від 21.02.2023 №1760/АТ-23 (Лот 2), договір від 21.02.2023 №1757/АТ-23 (Лот 3), договір від 21.02.2023 №1759/АТ-23 (Лот 4), договір від 23.02.2023 №1776/АТ-23 (Лот 5), договір від 21.02.2023 №1767/АТ-23 (Лот 6), договір від 21.02.2023 №1758/АТ-23 (Лот 7). Моніторингом відповідності повноти відображення інформації в формах документів в сфері публічних закупівель встановлено, що протокол розкриття тендерних пропозицій по Лоту 1, Лоту 2, Лоту 3, Лоту 4, Лоту 5, Лоту 6, Лоту 7 не містить інформації про дату та час розкриття тендерної пропозиції, що суперечить вимогам пункту 5 частини 4 статті 28 Закону та пункту 36 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 17.05.2023 18:51 - 01.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 17.05.2023 18:51

Оскарження висновку в суді

Опис: Заперечення до висновку за результатами моніторингу № UA-M-2023-04-27-000047 вкладено. Встановлене Держаудитслужбою порушення вимог пункту 5 частини 4 статті 28 Закону та пункту 36 Особливостей щодо повноти відображення інформації в формі документа: Протокол розкриття тендерних пропозицій не містить інформації про дату та час розкриття тендерної пропозиції; не може бути адресоване Замовнику, оскільки згідно з пункту 3 статті 28 Закону та пункту 36 Особливостей протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій. Електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять вебпортал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами» (стаття 1 Закону): https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-elektronnoji-sistemi-zakupivel Враховуючи викладене, Замовник не погоджується з Висновком та з виявленим порушенням, а також зобов’язанням Замовника щодо недопущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), а також вважає Висновок таким, що порушує права Замовника. Отже, відповідно до частини десятої статті 8 Закону Замовник оскаржуватиме Висновок у судовому порядку.
Дата публікації: 19.05.2023 14:26
Дата відкриття провадження: 12.03.2024 00:00
Номер відкриття провадження: № 320/9612/24

Запити/Пояснення