-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання різні
Відкриті торги з особливостями проводяться без аукціону, з урахуванням змін до Постанови КМУ №1178, що ухвалені від 30 грудня 2022 р. №1495.
Завершена
29 384 463.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 4 654.35 UAH
мін. крок: 0% або 4 654.35 UAH
Номер:
35bbd2eb8ae1450686fc6cccbbdbb36a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-27-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.04.2023 00:00
Період моніторингу:
27.04.2023 21:33 - 19.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.04.2023 № 11-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 26.04.2023 № 11-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-01-12-010148-а 12.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в формах документів встановлено порушення вимог пункту 5 частини 4 статті 28 Закону та пункту 36 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи по Лоту 1, Лоту 2, Лоту 3, Лоту 4, Лоту 5, Лоту 6, Лоту 7 щодо недопущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 травня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах докуметів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 19.01.2023 № 141 ВС); протокол розгляду тендерних пропозицій; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Автосервіс на Волинській» (далі - Учасник 1 або ТОВ «Автосервіс на Волинській»), Товариства з обмеженою відповідальністю «АТЦ «Лівобережний» (далі - Учасник 2 або ТОВ «АТЦ «Лівобережний») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Компані Автопартнер» (далі – Учасник 3 або ТОВ «Компані Автопартнер»); протокол подовження тepміну розгляду тендерних пропозицiй від 03.02.2023 № 295 ВС, протокол визначення переможця по Лоту 1 від 09.02.2023 № 337 ВС; протокол визначення переможця по Лоту 2 від 06.02.2023 № 302 ВС, протокол визначення переможця по Лоту 3 від 06.02.2023 № 303 ВС, протокол визначення переможця по Лоту 4 від 06.02.2023 № 304 ВС, протокол визначення переможця по Лоту 5 від 09.02.2023 № 338 ВС, протокол визначення переможця по Лоту 6 від 06.02.2023 № 305 ВС та протокол визначення переможця по Лоту 7 від 06.02.2023 № 306 ВС; повідомлення про намір укласти договір; договір від 23.02.2023 №1777/АТ-23 (Лот 1) та додаткова угода від 03.03.2023 №1, договір від 21.02.2023 №1760/АТ-23 (Лот 2), договір від 21.02.2023 №1757/АТ-23 (Лот 3), договір від 21.02.2023 №1759/АТ-23 (Лот 4), договір від 23.02.2023 №1776/АТ-23 (Лот 5), договір від 21.02.2023 №1767/АТ-23 (Лот 6), договір від 21.02.2023 №1758/АТ-23 (Лот 7).
Моніторингом відповідності повноти відображення інформації в формах документів в сфері публічних закупівель встановлено, що протокол розкриття тендерних пропозицій по Лоту 1, Лоту 2, Лоту 3, Лоту 4, Лоту 5, Лоту 6, Лоту 7 не містить інформації про дату та час розкриття тендерної пропозиції, що суперечить вимогам пункту 5 частини 4 статті 28 Закону та пункту 36 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
17.05.2023 18:51 - 01.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.05.2023 18:51
Оскарження висновку в суді
Опис:
Заперечення до висновку за результатами моніторингу № UA-M-2023-04-27-000047 вкладено.
Встановлене Держаудитслужбою порушення вимог пункту 5 частини 4 статті 28 Закону та пункту 36 Особливостей щодо повноти відображення інформації в формі документа: Протокол розкриття тендерних пропозицій не містить інформації про дату та час розкриття тендерної пропозиції; не може бути адресоване Замовнику, оскільки згідно з пункту 3 статті 28 Закону та пункту 36 Особливостей протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій. Електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять вебпортал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами» (стаття 1 Закону): https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-elektronnoji-sistemi-zakupivel
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується з Висновком та з виявленим порушенням, а також зобов’язанням Замовника щодо недопущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), а також вважає Висновок таким, що порушує права Замовника.
Отже, відповідно до частини десятої статті 8 Закону Замовник оскаржуватиме Висновок у судовому порядку.
Дата публікації:
19.05.2023 14:26
Дата відкриття провадження:
12.03.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
№ 320/9612/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
566101b507954383af0eea129802680a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2023 19:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання різні (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-01-12-010148-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Антон РИБАЛКО
Номер:
efa26e527cb94541b4d8587f0dd2ff66
Назва:
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2023-04-27-000047
Дата опублікування:
01.05.2023 14:28
Опис:
Файли в кількості 4 шт. вкладено.