-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Кейтерингові послуги ( Послуги з організації харчування )
Завершена
4 380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 900.00 UAH
Номер:
051df07880114bb1b0d669f4690df85b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-02-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.05.2023 00:00
Період моніторингу:
02.05.2023 16:15 - 24.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.05.2023 № 23-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 02.05.2023 № 23-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
6. UA-2023-01-12-010071-a; 12.01.2023
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Ірина Кондратюк.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства «Київська Міська Дитяча Клінічна Лікарня №1» виконавчого органу Київської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.01.2023 №6, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.01.2023, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ХІЛІНГ ФУД», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 25.01.2023 № 25, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.01.2023, договір від 31.01.2023 № 06/23 (далі – Договір), додаткова угода від 18.04.2023 №1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 19.04.2023, пояснення та документи від 10.05.2023 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
23.05.2023 14:31 - 27.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2023 14:31
Запити/Пояснення
Номер:
1c1bd03267a540b680d8e83711a47c8e
Назва:
Про надання інформація
Дата опублікування:
05.05.2023 15:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Кейтерингові послуги ( Послуги з організації харчування )» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-12-010071-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
92a6c0b133ea43aba2db78b72f0137dd
Назва:
Відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
17.05.2023 17:03
Опис:
“Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1”- є комунальним некомерційним підприємством. Для харчування хворих використовуємо кошти, які надходять від фінансової діяльності підприємства ( Національної служби здоров'я України ), розмір очікуваної вартості, згідно затвердженого фінансового плану підприємства на 2023 рік.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, та згідно технічного завдання, для забезпечення збалансованого харчування пацієнтів, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації, враховуючи наказ Міністерства охорони здоров’я України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 № 931 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 грудня 2013 р. за № 2205/24737) та відображені в Додатку 4 до тендерної документації.
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі, керуючись роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – як Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (№ 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року) та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – як Уповноваженого органу з питань публічних закупівель « Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275, Замовником було здійснено розгляд середньої цінової пропозиції на відповідному ринку надання кейтерингових послуг та цінової кон’юнктури ринку з електронної системи закупівель «Prozorro».
Номер:
425826d4c3e14713ab61b062f5dd0904
Назва:
Відповідь на запит Моніторингу
Дата опублікування:
10.05.2023 16:48
Опис:
“ Київська міська дитяча клінічна лікарня №1” є комунальним некомерційним підприємством, для харчування хворих використовуємо кошти, які надходять від фінансової діяльності підприємства ( Національної служби здоров'я України ), розмір очікуваної вартості, згідно затвердженого фінансового плану підприємства на 2023 рік.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, службової записки Маруненко І.Л. - медичної сестри з дієтичного харчування, та згідно технічного завдання робочої групи, для забезпечення збалансованого харчування пацієнтів, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації, враховуючі наказ Міністерства охорони здоров’я України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 № 931 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 грудня 2013 р. за № 2205/24737) та відображені в Додатку 4 до тендерної документації.
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі, керуючись роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – як Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (№ 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року) та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – як Уповноваженого органу з питань публічних закупівель «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275, Замовником було здійснено розгляд середньої цінової пропозиції на відповідному ринку надання кейтерингових послуг та цінової кон’юнктуриринку з електронної системи закупівель «Prozorro».
Номер:
0dae906ce29449c6b5d87545649a0f2f
Назва:
Відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
15.05.2023 14:38
Опис:
“Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1”- є комунальним некомерційним підприємством. Для харчування хворих використовуємо кошти, які надходять від фінансової діяльності підприємства ( Національної служби здоров'я України ), розмір очікуваної вартості, згідно затвердженого фінансового плану підприємства на 2023 рік.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, та згідно технічного завдання, для забезпечення збалансованого харчування пацієнтів, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації, враховуючи наказ Міністерства охорони здоров’я України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 № 931 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 грудня 2013 р. за № 2205/24737) та відображені в Додатку 4 до тендерної документації.
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі, керуючись роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – як Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (№ 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року) та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – як Уповноваженого органу з питань публічних закупівель «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275, Замовником було здійснено розгляд середньої цінової пропозиції на відповідному ринку надання кейтерингових послуг та цінової кон’юнктури ринку з електронної системи закупівель «Prozorro».