-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо (М'ясо свинини охолоджене без кістки (окіст), М'ясо свинини охолоджене без кістки (лопатка), Філе куряче охолоджене)
Завершена
6 509 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 65 091.00 UAH
мін. крок: 1% або 65 091.00 UAH
Номер:
a9266a9021c449fab021810a1002f84a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-22-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.05.2023 00:00
Період моніторингу:
22.05.2023 16:18 - 13.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2023 № 21-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 22.05.2023 № 21-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-01-12-009928-a від 12.01.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.01.2023 №3 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації від 19.01.2023; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Деражня-Агро»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.01.2023 №30; повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2023; договір про закупівлю товару за бюджетні кошти від 06.02.2023 №40 на суму 6 508 600,00 гривень; додаткова угода від 14.04.2023 №1; відповідь Замовника від 26.05.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
31.05.2023 15:46 - 06.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2023 15:46
Запити/Пояснення
Номер:
5f18f3e45ec347688378ee46520168d0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2023 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-12-009928-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2) Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fdb8f8832cc24d7590c2896ea39ca646
Назва:
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит від 23.05.2023 р. до закупівлі за ідентифікатором UA-2023-01-12-009928-a.
Дата опублікування:
26.05.2023 09:06
Опис:
Питання:
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2) Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275. Було визначено потребу м’яса для забезпечення харчування дітей в закладах освіти (враховуючи норми , які затверджені постановою КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»), в межах виділеного фінансування, вирішено закупити зазначений у тендерній документації перелік м’яса для організації навчально-виховного процесу в закладах освіти.
Очікувана вартість була визначена, як добуток очікуваної ціни за одиницю товару (середньоринкову ціну на (за 1 шт., в грн.)) на кількість товару, що розраховується (планові показники (в шт.), згідно з показниками в межах виділеного фінансування) за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де: ОВмрц - очікувана вартість;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару;
V - кількість (обсяг) товару, що закуповується.
Якісні характеристики продукту харчування мають відповідати ДСТУ, ТУ та НАССР. Виробництво м’ясної продукції має відповідати нормам системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000, системи управління якістю ДСТУ ISO 9001, системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001, системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001, системи управління протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018.
Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням запланованих поточних видатків замовника в межах виділених на момент укладення договору кошторисних призначень.
2. Покликання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі –
http://osvita-kp.gov.ua/index.php/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia/54-zakupivli-obhruntuvannia/4190-m-iaso-svynyny-okholodzhene-bez-kistky-okist-m-iaso-svynyny-okholodzhene-bez-kistky-lopatka-file-kuriache-okholodzhene
Уповноважена особа Володимир СЛОБОДЯН