-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція ПС 330 кВ «Дніпро - Донбас» з заміною порталів та освітлювальних щогл на ВРП-150 кВ (інв. № 20\511\03\61533) та ВРП-35 кВ (інв. №20\511\31536), Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Автодорожна, 3-А, 45454000-4 Реконструкція
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Завершена
131 397 458.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 313 974.58 UAH
мін. крок: 1% або 1 313 974.58 UAH
Номер:
ba3b0b84cbb54837ab237a2a6df3bd22
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-21-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2023 00:00
Період моніторингу:
21.04.2023 11:02 - 13.05.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2023 № 109
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-01-12-009829-a 12.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостям, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель спеціалізованого приватного акціонерного товариства «Національна енергетична компанія «Укренерго» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.02.2023 № 054/23-ТС, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 16.01.2023, від 17.01.2023, від 19.01.2023, від 23.01.2023, від 26.01.2023, від 17.02.2023, та відповіді Замовника від 18.01.2023, від 20.01.2023, , від 23.01.2023, від 24.01.2023, від 30.01.2023, від 20.02.2023 відповідно, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протоколи від 13.03.2023 № 061/23-ТС, повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2023, договір від 21.04.2023 № 01-002289-23 на суму 142 800 000,00 грн, пояснення Замовника, надані 27.04.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
10.05.2023 16:45 - 16.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.05.2023 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
074effae03204dc0bd2aebcbd3f5ce2c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.04.2023 12:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції ПС 330 кВ «Дніпро - Донбас» з заміною порталів та освітлювальних щогл на ВРП-150 кВ (інв. № 20\511\03\61533) та ВРП-35 кВ (інв. №20\511\31536), Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Автодорожна, 3-А, 45454000-4 Реконструкція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-12-009829-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5d992405ffa746dba037ed8ae9e47c6c
Назва:
Відповідь (пояснення) на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 26.04.2023р. по моніторингу (UA-M-2023-04-21-000039 від 21.04.2023) на закупівлю робіт: «Реконструкція ПС 330 кВ «Дніпро - Донбас» з заміною порталів та освітлювальних щогл на ВРП-150 кВ (інв. № 20\511\03\61533) та ВРП-35 кВ (інв. №20\511\31536), Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Автодорожна, 3-А, 45454000-4 Реконструкція»
Дата опублікування:
27.04.2023 13:44
Опис:
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось на підставі погодженої та затвердженої проєктно-кошторисної документації (додається наказ НЕК «Укренерго» від 31.03.2022 № 131 «Про затвердження робочого проєкту») та Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації від 29.12.2021 № 29/604-12/21 «Реконструкція ПС 330 кВ «Дніпро - Донбас» з заміною порталів та освітлювальних щогл на ВРП150 кВ (інв. № 20\511\03\61533) та ВРП-35 кВ (інв. №20\511\31536), Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Автодорожна, 3-А» (додається), а також з урахуванням умов воєнного стану, зокрема - порушення ланцюгів постачання, скорочення пропозицій окремих товарів, фізичне руйнування виробничих потужностей та інфраструктури внаслідок бойових дій або окупації територій, прискорення темпів інфляції, непрогнозованої динаміки економічних показників (зокрема – обмінного курсу гривні до іноземних валют) та, як наслідок, суттєве зростання цін на обладнання, будівельні матеріали і пальне .
2. В якості підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю – надаємо Банківську гарантію № G10927/23 від 27.03.2023р. (додається).