• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Автомобіль з КМУ і бортовою платформою

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою.Застосовані критерії оцінки – ціна.

Завершена

6 711 790.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 67 120.00 UAH
Номер: 590a9d070bcb4c7bb9034c3961e8cb52
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-08-000135
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 09.05.2023 18:34 - 31.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2023 № 31-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.05.2023 №31-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2023-01-12-009791-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 036-42-72, rtyugh555@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКР ТРАК» за відсутності підстав визначених абзацом 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей та визнано переможцем тендерну пропозицію ТОВ «Завод спеціального обладнання», що не відповідає принципам здійснення закупівель встановленим в пункті 3 Особливостей та статті 5 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавству у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та виконання договору про закупівлю, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, що не відповідає принципам здійснення закупівель встановленим в пункті 3 Особливостей та статті 5 Закону, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Черкасиводоканал» Черкаської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, затверджена протоколом уповноваженої особи від 27.01.2023 № 47 зі змінами, тендерна пропозиція учасника ТОВ «УКР ТРАК», тендерна пропозиція переможця ТОВ «Завод спеціального обладнання», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.02.2023 № 83 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКР ТРАК», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2023 № 102 про визначення переможцем ТОВ «Завод спеціального обладнання», повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2023, договір про закупівлю від 28.02.2023 № 649, звіт про виконання договору про закупівлю від 10.05.2023. Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції від 09.02.2023 № 83, Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКР ТРАК», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, як таку, що не відповідала вимогам пункту 2 частини 2 Додатку № 1 тендерної документації внаслідок не надання у її складі креслень, малюнків, фото, тощо запропонованого товару. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКР ТРАК» встановлено наступне. Так, відповідно до пункту 2 частини 2 Додатку № 1 тендерної документації встановлено умову щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника довідки в довільній формі з описом детальних технічних характеристик товару (відповідно до цього Додатку), у тому числі креслення, малюнки, фото, тощо. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКР ТРАК» надано довідку від 31.01.2023 № 12-Т (файл «14. Опис товару») яка містить опис запропонованого товару та його фото, що відповідає вимогам пункту 2 частини 2 Додатку № 1 тендерної документації. Таким чином, враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКР ТРАК» за відсутності підстав визначених абзацом 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей та визнано переможцем тендерну пропозицію ТОВ «Завод спеціального обладнання», що не відповідає принципам здійснення закупівель встановленим в пункті 3 Особливостей та статті 5 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 22.05.2023 14:38 - 06.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 22.05.2023 14:38

Оскарження висновку в суді

Опис: Комунальним підприємством "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради 05.06.2023р. подано до Черкаського окружного адміністративного суду адміністративний позов "Про визнання протиправним та скасування індивідуального акта", справа №580/4355/23
Дата публікації: 05.06.2023 16:02
Дата відкриття провадження: 12.06.2023 00:00
Номер відкриття провадження: Ухвалою від 12.06.23р. Черкаського окружного адміністративного суду по справі № 580/4355/23 відкрито провадження

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ КП «Черкасиводоканал» не погоджується із таким висновком Держаудитслужби з наступних підстав. Тендерною документацією по закупівлі Автомобіль з КМУ і бортовою платформою за кодом ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-12-009791-a) передбачено вимога щодо надання довідки в довільній формі з описом детальних технічних характеристик товару (відповідно до Додатку№1 до тендерної документації), у тому числі креслення, малюнки, фото, тощо. Учасник ТОВ "УКР ТРАК" у складі своєї пропозиції надав Опис запропонованого товару в якому зазначено найменування товару «Автомобіль з КМУ та бортовою платформою AVTR-BH-16» та надано характеристики, а саме: Зокрема, - Шасі DFL1250АW2 - Вантажопідйомністю шасі 23 900 кг; - Вид палива дизель; - Об’єм паливного баку – 400л.; - Вантажопідйомний момент, тм – 14; - Вантажопідйомність крану – 1000кг; - Надано лист Виліт стріли – 10,2 м. В складі тендерної пропозиції учасника надано листа «Щодо гарантії поставки» (від 17.01.2023 №230117-3) від ТОВ «У-КРЕЙН» в якому заначено, що ТОВ«У-КРЕЙН», як ексклюзивний дистриб’ютор обладнання торгової марки HIAB на території України, гарантує поставку крана-маніпулятора моделі HIAB X-CL 16 B-3. Крана-маніпулятора HIAB X-CL 16 B-3 являється гідравлічним, з трьома секціями. На виконання вимог тендерної документації учасник додав фото автомобіля з КМУ та бортовою платформою (файл тендерної пропозиції «14.Опис товару.pdf»). При розгляді Замовником тендерної пропозиції зазначеного учасника, були виявлені відмінності між товаром, що зазначений в Описі (вих. №12Т-4 від 31.01.2023р.) та товаром зображеним на доданому фото, а саме: на фото представлений кран-маніпулятор марки HIAB, але іншої моделі – тросовий, з іншою, ніж заявлена, конструкцією стріли та технічними характеристиками. Зазначене підтверджується цим же фото, що і у тендерній пропозиції, яке розміщено у відкритому доступі на сайті ТОВ "УКР ТРАК" за адресою ukrtruck.ua/ru/product-category/krano-manypulyatorne-ustanovky з назвою продукції Бортовий автомобіль Scania G440 с КМУ на шасі HIAB 190 ТМ-6. КМУ HIAB 190 ТМ-6 із інформації зазначеної на вказаному сайті має, зокрема, грузовий момент – 18,1 тм; виліт стріли 19,5 м. Крім того, шасі що гарантоване до поставки згідно наданого учасником листа №525 від 17.01.2023р. від ТОВ «ГОЛЕКС» шасі DongFeng DFL1250АW2 не відповідає зазначеному на фото (марки Scania G440). Слід зазначити, що інших креслень, малюнків, фото, тощо ніж вищевказане фото, в складі пропозиції учасником ТОВ «УКР ТРАК» не надано. Враховуючи норми п.40 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) (далі – Особливості) надати вимогу про усунення вищезазначених невідповідностей, Замовник не в праві, оскільки: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Слід зазначити, Учасником в наданій до Замовника вимозі (Номер вимоги: UA-2023-01-12-009791-a.a2), яка Замовником була відхилена, вказувалось про не надане йому право на усунення невідповідностей, які були підставою для відхилення ТОВ «УКР ТРАК». Відповідно до п.41 Особливостей Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКР ТРАК» з підстав передбачених абз.2 пп.2 п.41 Особливостей. Таким чином, дії Замовника відповідають принципам здійснення публічних закупівель визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Водночас, повідомляємо, що КП «Черкасиводоканал» не погоджуючись із таким висновком Держаудитслужби має намір використати своє право на звернення до суду про оскарження такого висновку у строки, визначені Закон України «Про публічні закупівлі», про що проінформує у системі закупівель.
Дата публікації звіту: 29.05.2023 16:14