-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Молоко пастер.2,5%, сметана20% ( ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки)
Завершена
281 763.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 408.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 408.82 UAH
Номер:
81cc2310b1f444b19eab72aba5abb926
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-14-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2023 00:00
Період моніторингу:
14.11.2023 16:13 - 06.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.11.2023 № 288
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.11.2023 № 288.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-12-009733-a, 12.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Крім того, Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок порушення строків надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації а також частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бродівського закладу дошкільної освіти №7 Бродівської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-01-12-002902-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 24.01.2023 №24012023/2; тендерну пропозицію ТОВ «Радивилівмолоко»; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «Радивилівмолоко» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір про закупівлю від 31.01.2023 №13, додаткову угоду від 27.10.2023 №1 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
При цьому, за вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби 15.11.2023 було опубліковано в електронній системі закупівель запит до Замовника щодо надання відповідної інформації та документів з питань та прийнятих Замовником рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Водночас, на вищевказаний запит Замовником надана відповідь в електронній системі закупівель лише 22.11.2023 (п’ятий робочий день), тобто з порушенням строку, визначеного у частині п’ятій статті 8 Закону.
У пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування закупівлі за ID:UA-2023-01-12-009733-a є кошти місцевого бюджету. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
У наданому Замовником під час моніторингу на запит про надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі поясненні вказано, що Замовник має сайт за адресою: https://brody7.lvivedu.net, а також що у документах попередньої уповноваженої особи (якою оголошено досліджувану процедуру закупівлі) є протокольне рішення від 12.01.2023 №12-2023 про затвердження річного плану, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості із зазанченням про відсутність інформації щодо розміщення відповідного обгрунтування на вебсайті.
Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом інформації за вказаним Замовником посиланням (https://brody7.lvivedu.net) інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за ID:UA-2023-01-12-009733-a на вказаному сайті не встановлено.
Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, у пункті 2 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
За нормою пункту 44 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
Одночасно, відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
При цьому, у пункті 44 Особливостей №1178 визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених іншими пунктами частини першої, окрім пунктів 3, 5, 6 і 12, у пункті 44 Особливостей №1178 відсутня.
Водночас моніторингом встановлено, що у тендерній документації (Таблиця 3 Додатку №1) Замовником встановлено вимогу та визначено спосіб надання учасником-переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначені пунктами 2 та 8 частини першої статті 17 Закону що суперечить пункту 44 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 21 Особливостей №1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі: коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей; укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей; укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та цих особливостей; укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 46 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Проте, моніторингом встановлено, що Замовником у пункті 4 «Умови договору про закупівлю» розділу 6 зазначено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі: якщо Покупець уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі згідно з вимогами Закону; укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону; укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 Закону; якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні у відповідному періоді норми Особливостей №1178, чим порушено пункти 3 та 28 Особливостей №1178
За нормами пункту 35 Особливостей №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 №1495) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Моніторингом встановлено, що у пункті 2 «Дата та час розкриття тендерної пропозиції» розділу 4 тендерної документації зазначено, що дата і час розкриття тендерних пропозицій та дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Крім цього, у пункті 4 «Умови договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації Замовника зазначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Таким чином, Замовником у тендерній документації (пункт 2 розділу 4 та пункт 4 розділу 6) включено умови, що суперечить нормам пункту 35 Особливостей №1178 та, як наслідок, є порушенням пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Перелік підстав, за яких замовник відхиляє тендерну пропозицію, наведено у пунктах 41, 42 та 44 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178.
Моніторингом встановлено, що у пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 тендерної документації Замовника зазначено підстави для відхилення тендерних пропозицій з посиланням на абзац другий частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, частину чотирнадцяту статті 29 Закону, частину другу статті 28 Закону, тоді як такі підстави для відхилення у пункті 41 Особливостей №1178 визначені з посиланням на абзац другий пункту 39 Особливостей №1178, абзац п’ятий пункту 38 Особливостей №1178 та абзац другий пункту 36 Особливостей №1178.
У пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовника зазначено, що у випадку відсутності відповідної інформації або у випадку ненакладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Крім цього, Замовником у пункті 1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим частини 14 статті 29 Закону.
При наведенні підстав для відхилення тендерної пропозиції у пункті 2 «Інша інформація» розділу 5 та пункті 2 «Проєкт договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації також здійснено посилання на відповідні пункти частини першої статті 31 Закону.
Отже, Замовником не враховано чинні на момент оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями норми Особливостей №1178 при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
27.11.2023 16:07 - 12.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2023 16:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація
про вжиття заходів щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель на виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби по результатах моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-12-009733-a.
Детально ознайомившись з висновком Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-12-009733-a від 27 листопада 2023 року повідомляємо, що «Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель»: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації а також частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.»,
Уповноваженою особою Замовника (Бродівський заклад дошкільної освіти №7 Бродівської міської ради Львівської області (код ЄДРПОУ 22354164, Україна, Броди, вул.900-річчя Бродів, 22) з метою недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, а також частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом, Замовником організовано та проведено нараду з працівниками матеріально-технічного забезпечення, проведена роз’яснювальна робота, економічні навчання, тощо із штатними особами Замовника, на яких відбулось інформування щодо взяття до уваги інформації про неухильне дотримання норм закону України "Про публічні закупівлі", вимог Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 зі змінами, вимог Постанови КМУ №710 та інформації згідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-12-009733-a.
Дата публікації звіту:
30.11.2023 15:11
Запити/Пояснення
Номер:
1ff8ae235d184dd19c2d41743c8f9327
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Бродівському закладу дошкільної освіти №7 Бродівської міської ради Львівської області
Дата опублікування:
15.11.2023 16:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.11.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-01-12-009733-a, яка проводилась Бродівським закладом дошкільної освіти №7 Бродівської міської ради Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bfb38dd73dbd4990985ba22050905c9b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.11.2023 10:28
Опис:
Начальнику Західного офісу Держаудитслужби
Р.КРОЛЯКУ
Пояснення
на запит
Дата: 2023-11-15 16:00
в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-01-12-009733-a, яка проводилась Бродівським закладом дошкільної освіти №7 Бродівської міської ради Львівської області.
У відповідь на запит по моніторингу повідомляю наступне: мене прийнято на посаду фахівця з публічних закупівель за сумісництвом з гнучким графіком роботи з 09 травня 2023 року та призначено уповноваженою особою, відповідальною за проведення публічних закупівель (копії наказів додаються).
На момент оголошення закупівлі за ID: UA-2023-01-12-009733-a уповноваженою особою Бродівського ЗДО № 7 була Мандзя Оксана Миколаївна (директор даного закладу), про що свідчить інформація на електронному майданчику Держзакупівлі.онлайн (фото екрану додаю).
На жаль, 24 квітня 2023 року Мандзя О.М. померла, про що засвідчує свідоцтво про смерть серія I-СГ № 687113 від 26 квітня 2023 р. (копію додаю)
Відповідно 27 квітня 2023 року видано розпорядження міського голови № 65 про дострокове припинення дії контракту з директором Бродівського закладу дошкільної освіти № 7 Бродівської міської ради Львівської області Мандзею О.М. (копію додаю).
Фахівець з публічних закупівель
Уповноважена особа І.Сімора
Номер:
fef571e8afe74108b38400335b4543f6
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
22.11.2023 14:50
Опис:
Начальнику Західного офісу Держаудитслужби
Р.КРОЛЯКУ
Пояснення з власної ініціативи в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-01-12-009733-a, яка проводилась Бродівським закладом дошкільної освіти №7 Бродівської міської ради Львівської області.
Оскільки на момент проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастер.2,5%, сметана 20%) Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-12-009733-a, я не була уповноваженою особою Бродівського ЗДО № 7, то повідомляю наступне:
У документах попередньої уповноваженої особи є протокольне рішення № 12-2023 від 12 січня 2023 року (документ додаю), де затверджено річний план, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Інформацією щодо розміщення даного обгрунтування на вебсайті я не володію.
Бродівський заклад дошкільної освіти № 7 має сайт за адресою: https://brody7.lvivedu.net