-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи (Виконання заходів з влаштування тимчасового укриття та часткового відновлення будівельних конструкцій головного корпусу в вісях 1-43, ряди А-Б)
Строк надання послуг (виконання робіт): не більше 135 календарних днів. Початок робіт наступає після отримання Виконавцем письмової заявки від Замовника про початок виконання робіт. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1% (в разі проведення аукціону). Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена.
Завершена
13 100 995.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 131 009.95 UAH
мін. крок: 1% або 131 009.95 UAH
Номер:
a884c56e242149479f3a233577aafec5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-14-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2023 00:00
Період моніторингу:
14.02.2023 11:56 - 08.03.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2023 № 37
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2023-01-12-009235-a 12.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи усунення порушення шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Зміївської теплової електричної станції Публічного акціонерного товариства «Центренерго» на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.01.2023 № 45220000-5/1/23, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» (далі – ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО»), роз’яснення щодо тендерної документації від 14.01.2023 та від 16.01.2023, відповідь Замовника від 16.01.2023 та від 17.01.2023, протокол розгляду тендерної пропозиції від 27.01.2023 № 45220000-5/4/23, повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2023, договір на закупівлю робіт з виготовлення (ремонту) обладнання від 10.02.2023 № 16/37, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 21.02.2023.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону з урахуванням Особливостей. При цьому у тендерній документації обов’язково зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону з урахуванням цих Особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі і вимогам згідно з законодавством.
Відповідно до частини другої ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технології; працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
При цьому пунктом 3 Додатку № 2 до тендерної документації «кваліфікаційні критерії до учасників» замовник установив вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» відсутній договір та інші документи, що підтверджують досвід виконання робіт аналогічних предмету закупівлі, чим недотримано вимоги пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації.
Згідно із пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та уклав з ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
09.03.2023 20:10 - 24.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.03.2023 20:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір від 10.02.2023року №16/37 з Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», розірвано.
Сканкопія Додаткової угоди від 14.03.2023 року №1-16/88 про розірвання договору додається.
Звіт про розірвання договору буде оприлюднено через електронну систему закупівель.
Дата публікації звіту:
15.03.2023 13:25
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
16.03.2023 14:49
Запити/Пояснення
Номер:
8fad45c5bc2d47769d422fe05b1cf214
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.02.2023 12:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи (Виконання заходів з влаштування тимчасового укриття та часткового відновлення будівельних конструкцій головного корпусу в вісях 1-43, ряди А-Б) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-12-009235-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6fa5b9f9bc0e400ab3dfb44ee9c144ff
Назва:
Пояснення щодо запиту по відкритим торгам
Дата опублікування:
21.02.2023 16:06
Опис:
Відповідно до інформації, наданої начальником відділу капітального будівництва та реконструкції Зміївської ТЕС, надаємо відповідь на запит щодо процедури закупівлі послуг 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Виконання заходів з влаштування тимчасового укриття та часткового відновлення будівельних конструкцій головного корпусу в вісях 1-43, ряди А-Б).
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені на підставі результату проведеного обстеження технічного стану об’єкту – «Звіту за результатами обстеження загального технічного стану будівлі Головного корпусу та їх будівельних конструкцій в осях 1-43 (ряд А-ряд Б) з видачею технічної документації по відновленню будівельних конструкцій по об’єкту: Зміївська ТЕС ПАТ «Центренерго» та «Рекомендацій щодо влаштування тимчасового укриття машинної зали Головного корпусу в місцях руйнування на період осінньо-зимових умов (захист від низьких температур та опадів) по об’єкту: Зміївська ТЕС ПАТ «Центренерго».
2. Очікувана вартість закупівлі визначена на основі кошторису складеного фахівцями Зміївської ТЕС на підставі обсягу робіт наданого Харківським комплексним відділенням ТОВ «Український інститут сталевих конструкцій імені В.М. Шимановського» за результатами проведеного обстеження технічного стану будівельних конструкцій будівлі головного корпусу електростанції.
Додатки:
1. «Звіт за результатами обстеження загального технічного стану будівлі Головного корпусу та їх будівельних конструкцій в осях 1-43 (ряд А-ряд Б) з видачею технічної документації по відновленню будівельних конструкцій по об’єкту: Зміївська ТЕС ПАТ «Центренерго» - 1арк. (титульний лист).
2. «Рекомендацій щодо влаштування тимчасового укриття машинної зали Головного корпусу в місцях руйнування на період осінньо-зимових умов (захист від низьких температур та опадів) по об’єкту: Зміївська ТЕС ПАТ «Центренерго»» - 1 арк. (титульний лист).
3. Відомості обсягів робіт – «Головний корпус в осях 1-43, ряди А- Б. Машинна зала. Влаштування тимчасового укриття» - 5 арк.
4. Відомості обсягів робіт – «Відновлення будівельних конструкцій Головного корпусу в осях 1-43, ряди А-Б. Машинна зала. Підсилення або заміна будівельних конструкцій» - 4 арк.
5. Кошторис очікуваної вартості закупівлі – 27 арк.