-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
м'ясо
Завершена
382 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 7 640.00 UAH
мін. крок: 2% або 7 640.00 UAH
Номер:
24e25951a5bb41f18e139c8936f6081e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-16-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.08.2023 00:00
Період моніторингу:
16.08.2023 16:41 - 07.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.08.2023 № 35-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 16.08.2023 № 35-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-01-12-008571-a від 12.01.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та забезпечити виготовлення кваліфікованого електронного підпису уповноваженим особам і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №1 Дзвіночок» Володимир-волинської міської ради Волинської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним Рішенням уповноваженої особи від 12.01.2023 № 111111 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію приватного підприємства «Сузір'я», повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2023, договір про закупівлю від 02.02.2023 № 17 на суму 378 400,00 грн, додаткова угода від 24.05.2023 № 1, відповіді Замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 21.08.2023 та 23.08.2023 року.
За результатами аналізу розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, тендерну документацію тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи Плисюк Тетяни Анатоліївни (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Замовника, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
Період усунення порушень:
30.08.2023 15:09 - 14.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.08.2023 15:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальним закладом «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №1 «Дзвіночок» Володимирської міської ради, зокрема уповноваженою особою у сфері публічних закупівель проаналізовано висновок Управління західного офісу Держаудитслужби у Волинській області та враховано з метою недопущення встановленого порушення у подальшому.
Також КЗ «ЗДО (ясла-садок) №1 «Дзвіночок» здійснено заходи щодо виготовлення кваліфікованого електронного підпису уповноваженій особі (укладені договори на придбання захищеного носія особистих ключів та виготовлення сертифікату КЕП додаються).
Дата публікації звіту:
05.09.2023 08:16
Запити/Пояснення
Номер:
3f74bade9cb949dc85e72800d3fcda55
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.08.2023 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «М'ясо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-12-008571-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
beedde936b30424f9acd2c6dc3a766c0
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.08.2023 15:33
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «М'ясо» повідомляємо наступне:
Розмір бюджетного призначення закупівлі визначено в межах сум видатків КЗ «ЗДО (ясла-садок) №1 «Дзвіночок» на харчування, що затверджені Володимирською міською радою на 2023 рік.
Якісні та технічні характеристики встановлені виходячи з вимог нормативних документів України до товарів, що є предметом закупівлі (ГОСТ, ДСТУ, ЗУ «Про безпечність та якість харчових продуктів», санітарно-гігієнічних норм, норм стандартизації і сертифікації, технічних умов) які встановлюють вимоги до їх якості.
А саме : Постанова КМУ від 24.03.21 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», «Норми споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід вечерю у закладах дошкільної освіти у разі п’ятиденного перебування», технологічні картки приготування страв з м’яса. Технічні та якісні характеристики визначені технічним завданням. Дані вимоги оприлюднено Замовником у тендерній документації згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в тому числі враховувалась інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі та постачальників відповідних товарів.
Обґрунтування щодо проведення закупівлі додається.
Що стосується розміщення на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): процедура закупівлі UA-2023-01-12-008571-a проводилась за кошти місцевого бюджету.
Комунальний заклад «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №1 «Дзвіночок» Володимирської міської ради заснований на комунальній формі власності міською радою та виступає одержувачем бюджетних коштів. Засновник або профільний виконавчий орган з питань освіти (уповноважений орган засновника є профільний виконавчий орган з питань освіти Володимирської міської ради) здійснює фінансування закладу дошкільної освіти.
Оскільки КЗ «ЗДО (ясла-садок) №1 «Дзвіночок» не є головним розпорядником бюджетних коштів, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Враховуючи зазначене таке оприлюднення на веб-сайті не здійснювалось.
Номер:
132dfa17eab1441ca761a753c9c63ef7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.08.2023 12:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів «М'ясо»» (код за ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-12-008571-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
На підставі якої інформації та документів внесені зміни до договору про закупівлю товарів від 02.02.2023 № 17 додатковою угодою від 24.05.2023 №1 щодо зміни ціни за 1 кілограм м’яса свинини, телятини, філе індика та філе куряче?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6e49dfa7886c45ad97bbbd8d7d82200e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.08.2023 16:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «М'ясо» (ID закупівлі UA-2023-01-12-008571-a) повідомляємо, що внесення змін до договору від 02.02.2023 № 17 здійснювалося у зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару відповідно до листа постачальника (ПП «Сузір’я») від 23.05.2023 року за № 1713 (додається) та Цінової довідки Львівської торгово – промислової палати від 23.05.2023 року № 19-09/454 (додається).