-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо свинини охолоджене; Яловичина (вищого гатунку)
ДК 021:2015 код 15110000-2 М’ясо (М'ясо свинини охолоджене; Яловичина (вищого гатунку)) ДК 021:2015 код 15113000-3 Свинина (М’ясо свинини обрізне, охолоджене) ДК 021:2015 код 15111000-9 М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (Яловичина (вищого гатунку)) Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Завершена
1 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Номер:
b0fcad638a0f40f4a5e9f62476138c39
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-06-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.03.2023 00:00
Період моніторингу:
06.03.2023 13:46 - 28.03.2023 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.03.2023 № 13-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
06.03.2023 № 13-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-12-008380-a, 12.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом ініціювання перед контрагентом розірвання договору відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Стеблівського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.01.2023; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Руденка Михайла Миколайовича (далі – ФОП Руденко М.М.); пояснення Замовника, отримані 08.03.2023, 15.03.2023, 17.03.2023 в електронній системі закупівель; протокольне рішення уповноваженої особи від 20.01.2023 № 9; документи, надані переможцем відкритих торгів ФОП Руденком М.М., що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей; договір від 01.02.2023 № 15; повідомлення про внесення змін до договору; додаткову угоду № 1 від 09.02.2023 до договору від 01.02.2023 № 15; додаткову угоду № 2 від 10.02.2023 до договору від 01.02.2023 № 15; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Аналізом повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю, установлено, що Замовник, не забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-01-12-008380-a, чим порушено вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що переможець процедури закупівлі ФОП Руденко М.М., на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 5 частини першої статті 17 Закону, не надав повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», отриманий в порядку, передбаченому згідно наказу Міністерства внутрішніх справ України від 30 березня 2022 року № 207, як це вимагалось пунктом 5.6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
На порушення підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Руденка М.М, якщо переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
21.03.2023 14:39 - 05.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
21.03.2023 14:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв’язку із самостійним усуненням порушень Замовником єдино можливим способом, а саме шляхом надання особистого зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень, вважаємо що є підстави для застосування ч. 9 ст. 8 Закону.
Дата публікації звіту:
12.04.2023 13:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
12.04.2023 14:55
Запити/Пояснення
Номер:
9f7dcd203d274720b51023cbac9a9302
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.03.2023 10:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-12-008380-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-01-12-008380-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
- чому не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Руденка Михайла Миколайовича відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, якщо він не надав повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», отриманий в порядку, передбаченому згідно наказу МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ від 30 березня 2022 року № 207?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
e791c9f34cb04a2494997c13002012e8
Назва:
Пояснення щодо моніторингу
Дата опублікування:
08.03.2023 09:20
Опис:
Надаємо пояснення та документи до моніторингу закупівлі
Номер:
5d06b7f49a734af49fc4e3e77a29f70f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.03.2023 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-12-008380-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Руденка Михайла Миколайовича відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, якщо він не надав довідку в довільній формі, щодо наявності достатньої кількості у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
0a011780d81d43b7aae70f1320389645
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.03.2023 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-12-008380-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином підтверджено технічний стан транспортного засобу TOYOTA LAND CRUISER, реєстраційний номер CA 1411 ВО, якщо на підтвердження відповідно до вимог пункту 5.2.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник має надати серед документів тендерної пропозиції протокол перевірки технічного стану щодо кожного транспортного засобу, який повинен бути в гарантовано належному технічному стані?
Учасником процедури закупівлі ФОП Руденком Михайлом Миколайовичем у складі тендерної пропозиції надано протокол перевірки технічного транспортного засобу № 01033-00027-20, дата складання протоколу 12.02.2020, серія В М № 651260 на транспортний засіб TOYOTA LAND CRUISER, реєстраційний номер CA 1411 ВО, в якому зазначено, що дата наступного проходження обов’язкового технічного контролю: не пізніше 12.02.2022, тобто на момент проведення процедури закупівлі не є чинним та не підтверджує гарантований технічний стан цього автомобіля.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
da9c65d6ee7c491c827b01e85f2fdaf2
Назва:
Аргументовані заперечення на висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2023-03-06-000010 ● b0fcad638a0f40f4a5e9f62476138c39
Дата опублікування:
24.03.2023 15:52
Опис:
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано висновок про результати моніторингу UA-M-2023-03-06-000010 ● b0fcad638a0f40f4a5e9f62476138c39 (надалі по тексту - Висновок), що затвердженого Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО (наказ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 06.03.2023 № 13-З). За Висновком встановлено: