-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:15530000-2 – Вершкове масло
Завершена
1 718 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 590.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 590.50 UAH
Номер:
5e4b569ac49a4c71aad80a86ccba4bc9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-18-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2023 00:00
Період моніторингу:
18.04.2023 12:40 - 10.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2023 № 11-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Іван МАРУЩИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 18.04.2023 № 11-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-01-12-006270-a 12.01.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено порушення вимог частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови 710, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладення та оприлюднення договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення закупівлі, оприлюднення (розміщення) інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266, далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену уповноваженою особою від «12» січня 2023 року зі змінами від «16» січня 2023 року зі змінами та від «20» січня 2023 року; тендерну пропозицію фізичної особи підприємця "ЦАНЬКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ" (далі – ФОП "ЦАНЬКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ"); повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 01.02.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та про намір укласти договір з переможцем ФОП "ЦАНЬКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ" від 02.02.2023; повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2023; договір про закупівлю від 13.02.2023 № 14; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 21 квітня 2023 року.
Згідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей.
Слід зазначити, що згідно з абзацом першим пункту 45 Особливостей Замовник під час здійснення закупівлі товарів може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону № 922-VIII.
Водночас, за результатами аналізу тендерної документації встановлено, що Замовником визначені такі кваліфікаційні критерії, як наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. З урахуванням зазначеного, Замовник при складанні вимог тендерної документації повинен керуватися вимогами пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням вимог частини першої статті 16 Закону № 922-VIII, в частині визначення способу документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям.
Згідно додатку підпункту 5.1 пункту 5 розділу 3, тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовник встановив вимогу щодо надання довідки в довільній формі, яка носить інформативний характер без документального підтвердження вказаної в них інформації.
Отже, сама по собі довідка, в якій учасники повідомляють про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій не можуть розглядатися як документально підтверджена інформація.
Враховуючи зазначене, тендерна документація складена з порушенням вимог частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, оскільки не містить вимог до учасників щодо надання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, установленим Замовником згідно пункту 1 статті 16 цього Закону.
Період усунення порушень:
02.05.2023 11:44 - 17.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2023 11:44
Запити/Пояснення
Номер:
00c6458dd8904db9a84fff9ced1a7b7d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.04.2023 13:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:15530000-2 – Вершкове масло», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-12-006270-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
cf21d88218d94fabbc19c3f705358498
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
21.04.2023 13:44
Опис:
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1c9u1ESocTcSJH80ZKgjMIOaeyo-EpOHK/view
Підготовка обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється протягом бюджетного року відповідно до річного плану закупівель.
Замовник: Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Предмет Закупівлі: ДК 021:2015:15530000-2 – Вершкове масло
Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 718 100,00 грн.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-12-006270-a
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися за наступними документами:
Товар повинен відповідати Постанові № 305 КМУ від 24 березня 2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені під час розробки та затвердження тендерної документації у відповідності до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та інших вимог законодавства про безпечнiсть та окремi показники якостi харчових продуктiв.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься в інформація про ціни товарів, що міститься вмережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Бюджетні призначення встановлені рішенням про місцевий бюджет Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади на 2023 рік, яке затверджено на сессії міської ради.