-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
КОД ДК 021:2015 55520000-1 «КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ» (ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДЛЯ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНИХ ЗАКЛАДІВ)
Завершена
7 196 800.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 71 968.00 UAH
мін. крок: 1% або 71 968.00 UAH
Номер:
40df77164e9b4049b85b1bffbee3e7ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-18-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.05.2023 00:00
Період моніторингу:
18.05.2023 16:42 - 09.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.05.2023
№ 32-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.05.2023 № 32-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
15. UA-2023-01-12-005870-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 10.02.2023 № 57/2023Т, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 03.01.2023) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 12.01.2023, тендерна пропозиція учасника ФОП ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА, тендерна пропозиція переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «ХІЛІНГ ФУД» (далі – ТОВ «ХІЛІНГ ФУД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.11.2023 № 22 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.02.2023 № 30 про відхилення тендерної пропозиції ФОП ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.02.2023 № 31 про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «ХІЛІНГ ФУД», повідомлення про намір укласти договір від 01.02.2023, договір про закупівлю від 10.02.2023 № 57/2023Т, додаткова угода від 24.05.2023, повідомлення про внесення змін до договору від 25.05.2023, пояснення Замовника з копіями документів, отримане через електронну систему закупівель 29.05.2023.
За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в пункті 3 розділу «Загальні вимоги» Додатку № 2 та підпунктах 1.2, 1.4 пункту 1 Додатку № 5 до тендерної документації Замовником встановлено умову, що «для транспортування харчових продуктів з баз, що забезпечують лікувально - профілактичні установи учасник повинен використовуватись автотранспорт, який відповідає вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів № 771/97ВР» в редакції від 21.03.2021р», при тому, що зазначена редакція втратила чинність.
В підпункті 2 пункту 3 розділу VІ тендерної документації встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення».
Також, в підпункті 12.1.2 пункту 12 проєкту договору (Додаток № 3 до тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю».
В той же час предметом закупівлі є послуги, що підтверджується інформацією, зазначеною Замовником у тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями.
При цьому, вказані підстави зміни істотних умов договору про закупівлю застосовуються замовниками у разі, якщо предметом закупівель є товари, про що зокрема свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації таких змін істотних умов не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 5 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідки в довільній формі за підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи, що містить інформацію про наявність у учасника власних або на умовах договору виробничих приміщень, які призначаються та використовуються для розміщення закладів харчування (їдалень, інших господарств) з постачання страв, приготовлених централізовано для споживання в інших місцях, що має бути підтверджено копією документа на право користування ними із визначенням його призначення.
На виконання вищевказаних вимог учасником ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для доставки предмету закупівлі, в якій в пункті 10 наведено інформацію про наявність в учасника нежитлових приміщень (складських та виробничих) за адресою: 04053, м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, 22, та документом, що підтверджує приналежність, вказано договір № 2815 про передачу майна територіальної громади міста Києва в оренду від 30 липня 2018 року.
При цьому, в складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» надав копію договору оренди майна від 31.05.2018, укладеного між Державною науковою установою «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» та ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» про передачу в строкове платне користування державного майна, що розташоване за адресою м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, будинок 22.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» відсутній договір № 2815 про передачу майна територіальної громади міста Києва в оренду від 30 липня 2018 року, чим не дотримано вимоги пункту 1.1 пункту 1 Додатку № 5 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності її вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
06.06.2023 16:25 - 21.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2023 16:25
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовником було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-M-2023-05-18-000002 щодо закупівлі №UA-2023-01-12-005870-a до Київського окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
20.06.2023 16:21
Дата відкриття провадження:
19.03.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
П/320/12774/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ
UA-2023-01-12-005870-a.
ДУ “Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України” повідомляє про незгоду із результатами моніторингу та надає аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі від 6 червня 2023 за предметом: КОД ДК 021:2015 55520000-1 «КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ» (ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДЛЯ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНИХ ЗАКЛАДІВ).
Державною аудиторською службою України вказується, що за результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в пункті 3 розділу «Загальні вимоги» Додатку № 2 та підпунктах 1.2, 1.4 пункту 1 Додатку № 5 до тендерної документації Замовником встановлено умову, що «для транспортування харчових продуктів з баз, що забезпечують лікувально - профілактичні установи учасник повинен використовуватись автотранспорт, який відповідає вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів № 771/97ВР» в редакції від 21.03.2021р», при тому, що зазначена редакція втратила чинність. В підпункті 2 пункту 3 розділу VІ тендерної документації встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення». Також, в підпункті 12.1.2 пункту 12 проєкту договору (Додаток № 3 до тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю». В той же час предметом закупівлі є послуги, що підтверджується інформацією, зазначеною Замовником у тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями. При цьому, вказані підстави зміни істотних умов договору про закупівлю застосовуються замовниками у разі, якщо предметом закупівель є товари, про що зокрема свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації таких змін істотних умов не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 5 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідки в довільній формі за підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи, що містить інформацію про наявність у учасника власних або на умовах договору виробничих приміщень, які призначаються та використовуються для розміщення закладів харчування (їдалень, інших господарств) з постачання страв, приготовлених централізовано для споживання в інших місцях, що має бути підтверджено копією документа на право користування ними із визначенням його призначення.
На виконання вищевказаних вимог учасником ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для доставки предмету закупівлі, в якій в пункті 10 наведено інформацію про наявність в учасника нежитлових приміщень (складських та виробничих) за адресою: 04053, м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, 22, та вказав інформацію про квадратуру орендованого приміщення, а саме: 251,3 кв.м. Звертаємо увагу, що додатково не було встановлено вимог до форми та змісту довідки, а тому інформація про документ, що підтверджує приналежність (договір № 2815 про передачу майна територіальної громади міста Києва в оренду від 30 липня 2018 року) є додатковою інформацією, яка не впливає на тендерну пропозицію Учасника. При цьому, в складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» надав копію договору оренди майна від 31.05.2018, укладеного між Державною науковою установою «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» та ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» про передачу в строкове платне користування державного майна. В п.1.1. Договору оренди вказано, що Орендар (ТОВ «ХІЛІНГ ФУД») прийняв у строкове платне користування державне майно-нежитлові приміщення першого поверху нежитлового будинку будівлі літера «Б» загальною площею 251,3 кв.м., які розташовані за адресою: м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, будинок 22.
На підставі інформації, що зазначена вище Висновок про те, що ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» не дотримано вимоги пункту 1.1 пункту 1 Додатку № 5 до тендерної документації є такою, що не відповідає дійсності. Тендерна пропозиція ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» відповідає умовам установленим у тендерній документації, тому в Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХІЛІНГ ФУД». Замовник не погоджується з тим, що за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
Замовник не погоджується з тим, що за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Керуючись ч.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» та категорично не погоджуючись з інформацією, викладеною у Висновку, ДУ “Науково- практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України” буде оскаржено Висновок до суду у встановлені чинним законодавством України строки та порядку.
Дата публікації звіту:
13.06.2023 19:05
Запити/Пояснення
Номер:
23274e36d09a4582ab4577d3b0222ea7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.05.2023 14:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «КОД ДК 021:2015 55520000-1 «КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ» (ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДЛЯ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНИХ ЗАКЛАДІВ)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-12-005870-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ХІЛІНГ ФУД» на відповідність тендерній документації ДУ «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України» з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Також, просимо надати скан-копію протоколу №4 від 12.01.2023 щодо затвердження тендерної документації.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
eda5a06c5fcd40479affad7e1461dbac
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.05.2023 20:04
Опис:
ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" 12 січня 2023 для забезпечення харчування пацієнтів нашої установи, було оголошено відкриті торги з особливостями UA-2023-01-12-005870-a Послуги з організації харчування (КОД ДК 021:2015 55520000-1 «КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ» (ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДЛЯ ЛІКУВАЛЬНО ПРОФІЛАКТИЧНИХ ЗАКЛАДІВ).
1. Розмір витрат предмета закупівлі обґрунтований потребою ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" з урахуванням раціону харчування відповідно до норм середньодобового набору продуктів харчування на одного хворого у закладах охорони здоров’я, з урахування вікових груп, на основі потреб хворого в енергії та нутрієнтах залежно від їх стану.
2. У відповідності до підготовленого нашими фахівцями технічного завдання на закупівлю, що було сформоване на основі середньої річної кількості пацієнтів нашої лікарні та вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні», було розроблено технічну специфікацію до тендерної документації. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
Отже, очікувану вартість було визначено на підставі аналізу ринку, а саме було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі (в електронній системі закупівель "Prozorro"). На основі проведених розрахунків та аналізу цін, середньодобова вартість одного ліжко-дня, який включає в себе сніданок, обід, підвечірок і вечерю було закладено орієнтовно 137,51 грн на одного пацієнта на день. Беручи до уваги норми харчування на одного хворого на день у дитячих лікарнях та відділеннях обраховано меню для вікових груп, а саме:
2.1. Меню для дітей від 1-3 років (3 500 людино-днів, послуг) з ціною 117,50 грн без ПДВ;
2.2. Меню для дітей від 4-6 років (2 500 людино-днів, послуг) з ціною 124,42 грн без ПДВ;
2.3. Меню для дітей від 7-10 років (2 000 людино-днів, послуг) з ціною 138,39 грн без ПДВ;
2.4. Меню для дітей від 11-18 років (5 400 людино-днів, послуг) з ціною 156,60 грн без ПДВ;
2.5. Меню для дорослих та матерів дітей до 6-ти років (30 000 людино-днів, послуг) з ціною 161,52 грн без ПДВ;
2.6. Меню 9 стіл (4 000 людино-днів, послуг) з ціною 126,62 грн без ПДВ.
3. Виходячи із обрахованої потреби людино-днів на 2023 рік, враховуючі вікові категорії пацієнтів очікувана вартість предмета закупівлі склала 7 196 800,00 грн без ПДВ.
4. Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ХІЛІНГ ФУД» на відповідність тендерній документації ДУ «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України» не були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок, тому не надаємо документального підтвердження (протоколу, рішення). Скан-копію протоколу №4 від 12.01.2023 щодо затвердження тендерної документа надаємо.
Посилання на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі можна знайти на офіційному сайті установи http://cardio.org.ua/publichna-informaciya/. Назва файлу “Обгрунтування технічних та якісних характеристик. Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-12-005870-a”.
Необхідні кошти передбачені у межах затверджених обсягів фінансування на 2023 рік з урахуванням запланованих поточних завдань за бюджетною програмою КПКВК 2301170 – «Спеціалізована медична допомога, що надається закладами охорони здоров’я наукових установ та закладів вищої освіти».