-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з прання госпітальної (медичної) постільної білизни, медичного одягу та іншого речового майна
Кількість: 1 вид послуг згідно об’ємів Додатку №2 (Технічна специфікація), передбачає: Лот 1 – 84470 кг Лот 2-12400 кг Лот 3-10000 кг Під місцями надання послуг слід розуміти: Лот 1- вул. Личаківська, 26, м. Львів, 79010 Лот 2- Дніпропетровська область, Петропавлівський район, смт. Петропавлівка, вул. Миру, 102 та Дніпропетровська область, Кам’янський район, м. Кам’янське, вул. Клюсівська, 12 Лот 3- Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Завершена
3 847 318.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 799.99 UAH
мін. крок: 0% або 1 799.99 UAH
Номер:
77d368dae39d42328eda0b911b8ceb12
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-22-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.06.2023 00:00
Період моніторингу:
22.06.2023 15:21 - 14.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
22.06.2023 № 16-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 21.04.2023№003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 22.06.2023
№ 16-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Військово – медичний клінічний центр Західного регіону UA-2023-01-12-005470-a 12.01.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю за лотами №1 та № 3 не дотримано вимоги абзаців 2, 3 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей №1178.
Аналізом питання відповідності умов оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог Наказу №680.
За результатами повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, виконання вимог про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договорів про закупівлю по лотах № 1, №3 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів по лотах № 1, №3 умовам тендерних пропозицій переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи зокрема, шляхом додержання вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей №1178 при заповненні оголошень про проведення відкритих торгів з особливостями, недопущення вимог абзаців 2, 3 частини 2 статті 21 Закону, пункту 26 Особливостей №1178, Наказу №680 в подальшому при оприлюдненні інформації про закупівлю, відображенні, зокрема додатків до тендерної документації в електронній системі закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та її оприлюднення, розгляд тендерних пропозицій по лотах № 1-3, виконання вимоги про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення по лотах № 1-3, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців по лотах № 1-3.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Військово-медичного клінічного центру Західного регіону на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.01.2023 б/н, реєстр пропозицій, протоколи розкриття , тендерні пропозиції: учасника-переможця за лот №1 та лот №3 - ФОП «ГОЛОВКО МАРТА ВАСИЛІВНА», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір по лотам №1 та №3, договір про закупівлю за (лот №1) від 02.02.2023 №2/23-10 на суму 3 024 026,0грн без ПДВ, договір про закупівлю за (лот №3) від 07.02.2023 №2/23-11 на суму 358 000,00грн без ПДВ.
За лот №2 Послуги з прання госпітальної (медичної) постільної білизни, медичного одягу та іншого речового майна для військової частини А0233 за адресами: Дніпропетровська область, Петропавлівський район, смт. Петропавлівка, вул. Миру, 102 та Дніпропетровська область, Кам’янський район, м. Кам’янське, вул. Клюсівська, 12 – торги відмінено у зв’язку з відсутністю пропозицій.
Моніторингом питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель розміщено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями в якому за лотами №№1, 3 зазначено «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» - 1 послуга. Згідно пункту 4.3 «Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника, зазначена кількість: 1 вид послуг згідно об’ємів Додатку №2 (Технічна специфікація), а саме: лот №1 – 84470 кг, лот №2 - 12400 кг, лот№3 -10000 кг., натомість в оголошенні про проведення відкритих торгів за лот №3 в полі не зазначена назва номенклатурної позиції предмета закупівлі». Тобто Замовником при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями за лотами №№1,3 не дотримано вимоги пунктів 2, 3 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей №1178.
Моніторингом відповідності умов оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Тендерна документація «Відкриті торги на закупівлю послуг ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання госпітальної (медичної) постільної білизни, медичного одягу та іншого речового майна) 3 лоти, затверджена рішенням уповноваженої особи від 12.01.2023, в тому числі завантажена до електронної системи закупівель одним текстовим файлом; Додатки за №№№№1, 3, 4 та 5 до тендерної документації не завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами, чим не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680 (абзац 5 Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги), згідно якого зазначено, що додатки до електронної системи закупівель завантажуються окремими файлами.
Моніторингом повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, встановлено, що за нормами пункту 24 Особливостей №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі — Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону. Відповідно до положень пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Підпунктом 3.4.1. пункту 3.4 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії по лоту №1 та лоту №3 на суму Лот 1 - 70 000,00 грн., Лот №3 – 10 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Водночас, в опублікованому Замовником оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями за номером ID: UA-2023-01-12-005470-a не зазначено умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимогу пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
28.06.2023 19:24 - 13.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.06.2023 19:24