-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Молочні продукти різні
Завершена
299 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 496.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 496.00 UAH
Номер:
af5d9fc4dde44b8cb4fd9500f268f82e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-23-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2023 00:00
Період моніторингу:
25.01.2023 13:27 - 16.02.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.01.2023 №10-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.01.2023 №10-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16.UA-2023-01-12-004908-a 12.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Вінницький обласний клінічний фтизіопульмонологічний центр» ВОР (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 12 січня 2023 року), протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Деражнянський молочний завод», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 08:11 год. 25 січня 2023 року, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та пояснення від 26 січня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178.
За результатами моніторингу установлено, що в тендерній документації Замовником не зазначено відомостей щодо опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178.
Період усунення порушень:
02.02.2023 16:38 - 08.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.02.2023 16:38
Запити/Пояснення
Номер:
67e0732289814f41bdf8abd275d4c569
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
25.01.2023 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі молочних продуктів різних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-12-004908-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином замовником виконано вимоги пункту 19 статті 22 Закону та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» щодо зазначення в тендерній документації опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
778771b5ae5b4b2ca36a7be534db1b75
Назва:
пояснення по моніторінгу
Дата опублікування:
26.01.2023 13:57
Опис:
Відповідь по пункту 1.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартості здійснено Замовником КНП «Вінницький обласний клінічний фтизіопульмонологічний центр» ВОР на підставі планово аналітичних розрахунків виходячи з середніх ринкових цін.
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: : http://www.content.net.ua\vinobltubdicp
Відповідь по пункту 2.
Відповідно до п. 28. Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, п. 40. Постанови визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищевикладене, саме під час дії вищезазначеної Постанови з УРАХУВАННЯМ цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, допущення учасником любих формальних помилок, невідповідностей в інформації та/або документах не призводить до відхилення учасника, а мають бути усунуті останнім, після отримання повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, і лише їх не усунення - призводить до відхилення учасника.
Таким чином, Замовником КНП «Вінницький обласний клінічний фтизіопульмонологічний центр» ВОР, повністю виконано вимоги пункту 19 статті 22 Закону та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» щодо зазначення в тендерній документації в «Розділі V. Оцінка тендерної пропозиції п.2 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій», механізму (алгоритму) відповідних дій.
Номер:
e6b7663e164f406d959b09b05a1d58af
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
03.02.2023 09:18
Опис:
Інформація про усунення порушення. У подальшому зобов"язуємось не допускати подібні порушення.