• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Продукти харчування

Продукти харчування

Завершена

564 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 658.75 UAH
Номер: e12564b789f6480c9c8e7f95d9f39faa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-05-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.04.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.04.2023 17:35 - 27.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.04.2023 № 77 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.04.2023 № 77 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 23 UA-2023-01-12-003839-a 12.01.2023 Комунальне некомерційне підприємство "Новомосковська центральна міська лікарня" Новомосковської міської ради" код ЄДРПОУ 01987273 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону № 922 та пункту 14 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушенням вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 28 та абзацу тринадцятого пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором постачання від 02.02.2023 № 33 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Новомосковська центральна міська лікарня" Новомосковської міської ради" (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-01-12-001292-b, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій за Лотом № 1 «Продукти харчування (М'якоть свинини)» (далі – Лот № 1) та Лотом № 2 (Продукти харчування (Філе куряче, Чверть куряча)) (далі – Лот № 2), протоколи розкриття тендерних пропозицій за Лотом № 1 та Лотом № 2, тендерні пропозиції учасників - переможців за Лотом № 1 - ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" та Лотом № 2 - ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА", протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника за Лотом № 1 від 23.01.2023 № 1 та за Лотом № 2 від 23.01.2023 № 1, повідомлення про намір укласти договір за Лотом № 1 та за Лотом № 2 оприлюднені в електронній системі закупівель 23.01.2023, Договір постачання від 02.02.2023 № 33 (далі – Договір № 33). Моніторингом установлено, що Замовником у плані закупівлі UA-P-2023-01-12-001292-b назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником внесена вцілому за закупівлею, що суперечить вимогам пункту 2 частини другої статті 4 Закону № 922 та пункту 14 Особливостей (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатись стосовно кожного лота та окремо зазначаються назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) за наявності). Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей встановлено, що у пункті 4.2 тендерної документації Замовника не зазначено опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лотів), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, при тому що учасниками подано тендерні пропозиції за Лотом № 1 та Лотом № 2, що є порушенням вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей. Також моніторингом встановлено, що ціна поданих тендерних пропозицій учасників за Лотом № 1 - ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" складала 507285,00 грн та за Лотом № 2 - ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" - 507285,00 гривень та є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів (за Лотом № 1 на 131 750,00 гривень з ПДВ, за Лотом № 2 на 432 400,00 гривень з ПДВ), чим порушено вимоги пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, пункту 28 Особливостей та тендерні пропозиції учасника ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" за Лотом № 1 та Лотом № 2 підлягали відхиленню відповідно до абзацу тринадцятого пункту 41 цих Особливостей.
Період усунення порушень: 27.04.2023 15:47 - 12.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.04.2023 15:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення Східного офісу Держаудитслужби за висновком проведення моніторингу закупівлі №UA-2023-01-12-003839-a здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором постачання від 02.02.2023 № 33 через укладання додаткової угоди.
Дата публікації звіту: 04.05.2023 14:32