• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код за ДК 021-2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко (не менше 2,5 % жирності), молоко безлактозне (не менше 2,5 % жирності)

Завершена

5 366 180.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 53 661.80 UAH
Номер: 49f13e378c14486b9bcf2039ac20a9b9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-09-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.05.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 09.05.2023 11:43 - 31.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.05.2023 №26-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 09.05.2023 №26-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-01-12-002449-a 12.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkog@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178. За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТТОРГ-К» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови 1178. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця торгів, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором №47 від 01.02.2023 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України та здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) порушень вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління освіти Кропивницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ОПТТОРГ-К», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.01.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір №47 від 01.02.2023 (далі – Договір), відповіді на запити про надання пояснень від 22.05.2023 та від 25.05.2023. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності підставам, встановленим статтею 17 Закону для об’єднання учасників. У пункті 5 Додатку 1 до ТД на підтвердження кваліфікаційних критеріїв Замовник вимагає від учасника додатково надати сканкопії оригіналів свідоцтв* про реєстрацію транспортних засобів (з відміткою «рефрижератор», у разі перевезення швидкопсувних харчових продуктів) та паспортів автомобільних холодильних установок (у разі перевезення швидкопсувних харчових продуктів), придатних для постачання відповідного виду товару, та якими планується постачання товару. У тендерній пропозиції учасника ТОВ «ОПТТОРГ-К» надано паспорти автомобільних холодильних установок «TERMOLIFE» на російській мові, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу І ТД. В ході моніторингу 22.05.2023 Замовнику надано запит щодо надання пояснення з наступного питання «Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ОПТТОРГ-К», що учасником надано паспорти автомобільних холодильних установок «TERMOLIFE» на російській мові, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу І ТД?». В поясненні, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником зазначено: «Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОПТТОРГ-К», виявлено, шо паспорти автомобільних холодильних установок «TERMOLIFE» подано на російській мові, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу І тендерної документації по закупівлі товару за код ДК 021-2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко (не менше 2,5 % жирності), молоко безлактозне (не менше 2,5 % жирності). Для усунення вищевикладених невідповідностей, учаснику направлено повідомлення яким запропоновано протягом 24 годин надати уточнені або нові документи (додається). В зв’язку з перебоями в роботі електронного майданчика системи zakupki prom, та періодичними відключеннями світла, пропозицію щодо усунення недоліків ТОВ «ОПТТОРГ-К» запропоновано надати поштовим листом, про що складено протокол уповноваженої особи (додається). 20.01.2023 року на адресу Управління освіти учасником ТОВ «ОПТТОРГ-К» направлено паспорти автомобільних холодильних установок «TERMOLIFE» в паперовому вигляді з перекладом на українську мову (додається). Розмістити їх на майданчику zakupki prom уповноваженою особою не було можливості в зв’язку з перебоями в роботі електронного майданчика системи zakupki prom, та періодичними відключеннями світла. Надати більше інформації по даній закупівлі не маємо змоги, оскільки уповноважена особа, яка була відповідальна за дану закупівлю звільнилася 30.01.2023 року (наказ про звільнення додається).». Відповідно до пункту 40 Постанови 1178 передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Поряд з цим, поштове листування між учасником та Замовником під час проведення процедури закупівлі Законом та Постановою 1178 не передбачено. Таким чином, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови 1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ОПТТОРГ-К» як таку, що викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією.
Період усунення порушень: 26.05.2023 11:32 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2023 11:32

Оскарження висновку в суді

Опис: Управління освіти Кропивницької міської ради повідомляє, що висновок від 26.05.2023 року Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, про моніторинг закупівлі код за ДК 021-2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко (не менше 2,5 % жирності), молоко безлактозне (не менше 2,5 % жирності), ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-12-002449-a, буде оскаржений до суду.
Дата публікації: 31.05.2023 10:36

Запити/Пояснення