-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Екскаватор-навантажувач
Завершена
4 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 000.00 UAH
Номер:
14b7f48d7b0944c3b9603b673e8bc3db
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-08-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2023 00:00
Період моніторингу:
08.05.2023 18:14 - 30.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.05.2023 № 111
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2023 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2023-01-12-000262-a
12.01.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Борщівський комунальник" Борщівської міської ради,
код ЄДРПОУ 44044801
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей, пункту 19 частини 2 статті 22 Закону №922 внаслідок не зазначення прикладів формальних (несуттєвих помилок), допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Констракшн Машинері», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Борщівський комунальник» Борщівської міської ради, (далі Замовник) UA-P-2023-01-12-000084-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Констракшн Машинері», (далі – ТОВ «Констракшн Машинері»), повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 24.01.2023, договір про закупівлю товару від 01.02.2023 №12, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 16.05.2023.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону №922 визначено, що у тендерній документації зазначається опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наслідком моніторингу установлено, що пунктом 2 розділу Розділу V тендерної документації КП «Борщівський комунальник» Борщівської міської ради визначено опис формальних (несуттєвих) помилок, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції у відповідності наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарстві України від 15.04.2020 №710, проте відсутні приклади формальних (несуттєвих помилок), допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Окрім того, за нормами пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимогами пункту 14 Порядку №1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: товари; назва предмета закупівлі «Екскаватор-навантажувач» та вказав код національного класифікатора України ДК 021:2015: 43260000-3 – Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка.
Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні номенклатурні позиції щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: 43261100-1 «Механічні ковшові навантажувачі», 43262100-8 «Механічні екскаватори».
Однак, за результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
31.05.2023 09:59 - 15.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2023 09:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та зобов’язується не допускати їх в майбутньому.
Дата публікації звіту:
02.06.2023 09:57
Запити/Пояснення
Номер:
2da6cc7975fc4627a0f6d6ac3e29fc09
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.05.2023 10:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2023 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
0cdc5994bf8842048c5aad6a938b69e4
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
16.05.2023 09:26
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Екскаватор-навантажувач» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-12-000262-a) надаємо наступну інформацію:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Назва предмета закупівлі ДК 021:2015– 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка(Екскаватор - навантажувач). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено шляхом моніторингу цін, в тому числі ціни учасників в електронній системі закупівель “ProZorro“ та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення Згідно з рішенням сесії Борщівської міської ради «Про затвердження Програми здійснення внесків до статутного капіталу Комунального підприємства «Борщівський комунальник» Борщівської міської ради на 2023 рік» № 2334 від 20.12.2022р. та рішенням сесії Борщівської міської ради «Про бюджет міської територіальної громади на 2023 рік» № 2342 від 20.12.2022р.
2. Товар поставлений Замовнику згідно умов договору(видаткова накладна №1761 від 07.02.2023р), термін поставки не продовжувався.