• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена (Хек)) .

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер: 9f2fd4f160e943d1a40be3d3bab3d9e9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-13-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.02.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 14.02.2023 09:36 - 08.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.02.2023 № 9 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.02.2023 № 9 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-01-11-008988-a 11.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п.п. 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході моніторингу Замовником розірвано договір про закупівлю товарів від 06.02.2023 №21 згідно додаткової угоди №1 від 21.02.2023.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-01-11-003350-a на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ФОП Склянчук Сергій Олександрович та ФОП «КОНОВАЛОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ» (в частині правомірності відхилення), тендерну пропозицію переможця торгів ФОП «ТОКАРСЬКИЙ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ», протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2023№5, від 30.01.2023 №13, від 31.03.2023 №14, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 06.02.2023№21, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 17.02.2023 та 21.02.2023. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно до вимог п.1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи від 11.01.2023 (далі – Тендерна документація), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із сканованими копіями документів, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку №1, до тендерної документації. Відповідно до вимог п.6 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації технічні, якісні, кількісні та інші вимоги Замовника до предмета закупівлі наведено у Додатку № 1 до цієї тендерної документації. Так, згідно з п.10 Додатку №1 до Тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, протокол дослідження (випробувань) та/або Експертний висновок про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа (за токсичними, фізико-хімічними, мікробіологічними та радіологічними показниками), виданого акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією. В складі пропозиції учасника-переможця торгів ФОП «ТОКАРСЬКИЙ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ» відсутній протокол дослідження (випробувань) та/або Експертний висновок про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа (за токсичними, фізико-хімічними, мікробіологічними та радіологічними показниками), виданого акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією. Також, в складі тендерної пропозиції ФОП «ТОКАРСЬКИЙ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ» відсутня будь яка інформація, що пояснює причини не надання в складі пропозиції вищевказаних документів. Зважаючи на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника торгів ФОП «ТОКАРСЬКИЙ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ» не відповідає вимогам тендерної документації (п.1, п.6 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, п.10 Додатку №1 до Тендерної документації). Як наслідок в порушення вимог п.п. 2 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «ТОКАРСЬКИЙ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ» та визнано переможцем торгів. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення. Проведеним аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції учасників ФОП Склянчук Сергій Олександрович та ФОП «КОНОВАЛОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ» порушень не встановлено. В ході моніторингу Замовником розірвано договір про закупівлю товарів від 06.02.2023 №21 згідно додаткової угоди №1 від 21.02.2023.
Період усунення порушень: 22.02.2023 16:09 - 09.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 22.02.2023 16:09

Запити/Пояснення