• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Завершена

226 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 130.00 UAH
Номер: 97282ef8794c4eb8bcd7511ad42498d8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-30-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.01.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 30.01.2023 16:17 - 21.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.01.2023 № 6 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.01.2023 № 6 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-01-11-008894-a 11.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Фурсяк Андрій Михайлович встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу Замовником розірвано Договір за згодою сторін, згідно Додаткової угоди № 1 від 03.02.2023 до Договору № 16 від 26.01.2023
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальний заклад «Березнівський ліцей-інтернат спортивного профілю» Березнівської міської ради Рівненського району, Рівненської області (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-01-11-002980-c; тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 11.01.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ФОП Фурсяк Андрій Михайлович, протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2023-01-11-008894-a, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 19.01.20223 №10, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2023, Договір № 16 від 26.01.2023 (далі – Договір), Додаткова угода № 1 від 03.02.2023 до Договору № 16 від 26.01.2023, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 03.02.2023. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Фурсяк Андрій Михайлович, встановлено наступне. Відповідно до п.1 розділу 3. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, затвердженої протоколом Уповноваженої особи Замовника від 11.01.2023 (далі – Тендерна документація), зазначено, що Учасник відповідно до вимог тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до тендерної документації. Так, у Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: «довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за аналогічним предметом закупівлі, не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці». В складі тендерної пропозиції учасником ФОП Фурсяк Андрій Михайлович надано копії двох договорів, які зазначені в довідці, проте, відсутні копії документів, що підтверджують їх виконання. Також, у вищезазначеному Додатку 1 Замовником встановлено вимогу щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання, а саме: документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів). Слід зазначити, що дана вимога також встановлена в Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі», а саме: «постачання товару здійснюється автотранспортом Учасника, що може забезпечити належні температурні умови перевезення саме для цього виду харчового продукту». В складі тендерної пропозиції учасником ФОП Фурсяк Андрій Михайлович надано документи на автотранспорт «RENO TRAFIC» - вантажний малотоннажний фургон (файл – «тех паспорт автомобіля.pdf»), що не підтверджує наявність спеціалізованого автотранспортного засобу. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Замовником у розділі 3. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, зазначено: «що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель, а саме: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП). Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП\УЕП відповідно до умов тендерної документації, така тендерна пропозиція учасника вважається як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону». Документи, що подані ФОП Фурсяк Андрій Михайлович, як переможець процедури закупівлі, не підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП). Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна документація не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Слід зазначити, що Замовником укладено Договір № 16 від 26.01.2023. Згідно пояснення від 03.02.2023 Замовником розірвано Договір за згодою сторін, згідно Додаткової угоди № 1 від 03.02.2023 до Договору № 16 від 26.01.2023.
Період усунення порушень: 07.02.2023 15:14 - 22.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 07.02.2023 15:14

Запити/Пояснення