• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сир кисломолочний жирністю 9 %, фасований , 200 гр. за ДК 021:2015: 15540000-5: Сирні продукти

Завершена

112 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 560.00 UAH
Номер: 0f122ca2823e4e848721c1fbcfb938bd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-28-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 28.03.2023 15:05 - 19.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.03.2023 № 28-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 28.03.2023 № 28-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2023-01-11-008881-a від 11.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Запухляк В. Б., встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 30.01.2023 за №30/02 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 5 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Білобожницької сільської ради Чортківського району Тернопільської області (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.01.2023 за №7, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Запухляка Валерія Богдановича (далі – ФОП Запухляк В.Б.), протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.01.2023 за №19, повідомлення про намір укласти договір від 23.01.2023, договір про закупівлю від 30.01.2023 за №30/02, відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 31.03.2023. Аналізом тендерної пропозиції ФОП Запухляк В.Б. встановлено наступне. Відповідно до пункту 5 розділу 1 тендерної документації Замовником зазначено : - п.п.5.2. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації щодо України з метою забезпечення захисту національних інтересів державою було прийнято нормативно-правові акти щодо ряду обмежень (заборон) на укладення правочинів, придбання товарів, а також застосування спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) до Російської Федерації, зокрема: постанова Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 р. №187; розпорядження Кабінету Міністрів України «Про внесення пропозицій щодо застосування секторальних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) до Російської Федерації» від 22.03.2022 р. № 245-р. Також відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 р. № 426 заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації. Учасник підтверджує шляхом надання довідки в довільній формі дотримання у своїй діяльності вищезазначених нормативно-правових актів; - п.п.5.3. Замовник відхилятиме тендерну пропозицію учасника, якщо він є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). Учасник має надати довідку, яка підтверджує відсутність вищенаведеної підстави для відхилення пропозиції та зазначає інформацію стосовно кінцевого бенефіціарного власника учасника, передбачену пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Однак, на підтвердження вимог зазначених в підпунктах 5.2 та 5.3 пункту 5 розділу 1 тендерної документації, ФОП Запухляк В.Б. довідок в складі тендерної пропозиції не надав. В пункті 11 розділу 3 додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до тендерної документації встановлено вимоги , щодо надання учасниками «Копії документів, що засвідчують якість товарів зазначених в технічному завданні ( додаток 3 ), а саме один з перелічених документів :сертифікат відповідності , паспорт якості , свідоцтво якості виробника і тд.». У складі пропозиції ФОП Запухляк В.Б. надав копію декларації виробника ТОВ «Радивилівмолоко» від 10.01.2023 №169 в якій в пункті 36 наявна інформація про сир кисломолочний ДСТУ 4554 :2006 (0,180)кг, що не відповідає додатку 3«Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Сир кисломолочний жирністю 9% , фасований, 200 гр. за ДК 021:2015:15540000-5:Сирні продукти» тендерної документації, в якому передбачено фасування даної продукції 200 грам. Згідно додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Сир кисломолочний жирністю 9% , фасований, 200 гр. за ДК 021:2015:15540000-5:Сирні продукти» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що сир повинен відповідати умовам ДСТУ 4554 :2006. Згідно ДСТУ 4554 :2006 «Сир кисломолочний» - сир кисломолочний зберігають у холодильниках, або холодильних камерах за температури не вищій ніж 6°С. Окрім цього, в декларації виробника ТОВ «Радивилівмолоко» від 10.01.2023 №169 в колонці «температура зберігання °С» зазначено, що сир кисломолочний повинен зберігатися при температурі 4+2 °С. ФОП Запухляк В.Б. у складі пропозиції (файл «Витяг потужність.pdf») подано рішення про державну реєстрацію потужностей від 24.12.2019 за №01-32.2/237-19 згідно якого, управлінням Держпродспоживслужби в Чортківському районі прийнято рішення здійснити державну реєстрацію потужності фізичної особи підприємця Запухляк Валерія Богдановича, яка розташована за адресою: с.Нагірянка, Чортківського району, Тернопільська область, 48543 та присвоїти потужності особистий реєстраційний номер г-UА-19-16-435. Видом діяльності, що планується здійснювати із використання вказаної потужності вважати: діяльність, пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10°С і залишатися придатним для споживання людиною, а саме транспортування, зберігання, реалізація, роздрібна торгівля харчовими продуктами. Отже, рішенням про державну реєстрацію потужності, що видане ФОП Запухляк В.Б., не передбачено здійснювати підприємницьку діяльність з продуктами температурний режим зберігання яких 4+2 °С або 6° С. Підсумовуючи вищевикладене, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Запухляк В. Б., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 05.04.2023 16:42 - 20.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 05.04.2023 16:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір №30/02 від 30 січня 2023р розірвано
Дата публікації звіту: 10.04.2023 09:34

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 26.04.2023 12:58

Запити/Пояснення